Help mijn kind is te dik!!!!!!!!!!!!
woensdag 22 februari 2012 om 22:02
quote:leentjedb schreef op 22 februari 2012 @ 21:57:
Er zijn toch genoeg alternatieven voor frisdrank? Water, water met bubbels, thee (zwart/groen/wit/kruiden), klein beetje diksap in het water voor een smaakje, magere melk enz...Ik weet het maar ik heb het zooo graag. Drink al zoveel thee en water.
Er zijn toch genoeg alternatieven voor frisdrank? Water, water met bubbels, thee (zwart/groen/wit/kruiden), klein beetje diksap in het water voor een smaakje, magere melk enz...Ik weet het maar ik heb het zooo graag. Drink al zoveel thee en water.
woensdag 22 februari 2012 om 22:02
quote:Pippin schreef op 22 februari 2012 @ 22:00:
SD: met vlagen wel. Maar echt gek niet hoor. Gewoon specifieker in waar ik zin in heb. Ik eet meer chocolade, drink liters roosvicee, af en toe aanmaaklimonade. Dat soort dingen. Verder valt het reuze mee.
Toevallig had ik het er met een zwangere vriendin over
Haar graving: Paling met piccalilly... YUK!
SD: met vlagen wel. Maar echt gek niet hoor. Gewoon specifieker in waar ik zin in heb. Ik eet meer chocolade, drink liters roosvicee, af en toe aanmaaklimonade. Dat soort dingen. Verder valt het reuze mee.
Toevallig had ik het er met een zwangere vriendin over
Haar graving: Paling met piccalilly... YUK!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 22 februari 2012 om 22:03
woensdag 22 februari 2012 om 22:06
quote:steph schreef op 22 februari 2012 @ 22:05:
Ma, kijken wat ze voor iets lekkers in de koelkast hebben. Word die van te voren dan aangevuld VOORDAT je er komt?????
Dan wil ik zeker in zo'n huisje!
En dan wil ik dat hij vol ligt met: wijntjes, kaas, van die kleine tomaatjes met kaas erin, olijven, geitenkaas met spek eromheen
Ma, kijken wat ze voor iets lekkers in de koelkast hebben. Word die van te voren dan aangevuld VOORDAT je er komt?????
Dan wil ik zeker in zo'n huisje!
En dan wil ik dat hij vol ligt met: wijntjes, kaas, van die kleine tomaatjes met kaas erin, olijven, geitenkaas met spek eromheen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 22 februari 2012 om 22:07
woensdag 22 februari 2012 om 22:08
woensdag 22 februari 2012 om 22:08