Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic - Deel IV

03-10-2011 14:53 3008 berichten
Hier besparen we verder!

Kijk voor meer bespaar tips ook in de oude topics!

Deel I

Deel II

Deel III

En met recepten: het vrekwaardig eten topic!
Alle reacties Link kopieren
Oók ik heb een blij"vrekkenhartje"!

Ik heb gister voor mijn jongste dochter, én mijn beide kleinkinderen, bij de Wibra 87 stuks(klopt écht) sokjes en ondergoed, en kleren gekocht, voor het mega bedrag van..(tromgeroffel...)16,16!! Een hele grote tas vol,op alles zat 75% van de afgeprijsde prijs!!! Sokjes voor 0,17 cent, rokjes voor... 0,75 cent, Etc. Ik was helemaal blij!

En met de korting van de voordeelkaart van het Kruitvat, heb ik vandaag 2 pakken pampers voor mijn zwangere dochter gehaald, voor het grote bedrag van 11 euro samen.. Leuk om alvast te geven..

O, en ik heb het bedrag van de iglo groente terug, 1,69 Yes!
Wie wil muppetkaarten?

Vond een ongeopend pakje in de winkelwagen en geen mens te bekennen.

vogel-vrij [at] hotmail. com
nog 27 ( 26) en dan is het topic vol!!!
@gipsymom: wanneer heb je die iglo GTA ingestuurd, ik heb namelijk nog niks ontvangen en wel al een hele tijd geleden ingestuurd.

op naar een nieuw topic!!!! met allemaal blije vrekkers zo te lezen
@ Lydiam, bedankt voor de tip van Bol.com. Ik ga het boek van Jamie Oliver bestellen voor 9,95. Ik kreeg gisteren 2 Bol.com cadeaubonnen twv 10 euro van Intomart dus ik ga er 1 van verzilveren en krijg dan een bon van 5 euro terug. Dan kost dat boek me nog maar 5 euro (+ verzendkosten).

Heeft er iemand toevallig nog een Bol code voor gratis verzenden?
Wat leuk om jullie allemaal zo aan het vrekken te zien

Daar word ik echt blij van! Laatste tijd wel niet echt gevrekt maar ik wil graag weer meedoen, heb gisteren alvast het kwartaalpakket besteld mijn allereerste pakketje!

De actie van Oral B is hier ook in België geldig, morgen maar eens langsgaan als ik het niet vergeet
quote:willemeen schreef op 22 februari 2012 @ 19:51:

Wie wil muppetkaarten?

Vond een ongeopend pakje in de winkelwagen en geen mens te bekennen.

vogel-vrij [at] hotmail. comIk vind het wel leuk, heb je gemaild.
quote:sunfl0wers schreef op 22 februari 2012 @ 21:04:

[...]

Ik vind het wel leuk, heb je gemaild. Ik zie het! Hotmail doet gek dus ik kan niet reageren maar als je je adres mailt doe ik ze morgen op de bus.
quote:MadeM schreef op 22 februari 2012 @ 14:31:

Wat zijn jullie ervaringen met het overstappen naar een nieuwe energieleverancier? Na onderzoek op wat vergelijkingssites ben ik onlangs overgestapt naar Greenchoice. Het leek een enorme besparing, maar vandaag kreeg ik een mail met mijn voorschotbedrag. En dat bedrag is dus precies hetzelfde als bij mijn oude energieleverancier. Nou weet ik dat het om het daadwerkelijke verbruik gaat, maar vooralsnog lijkt het weinig op te leveren. Ik ben daarom benieuwd naar jullie ervaringen.

Ik ga over een maand overstappen, ben benieuwd. Als het goed is gaat het wel schelen, want mn maandbedrag staat nu veel te hoog en de nieuwe leverancier is goedkoper dan de oude.

Natuurlijk maakt het maandbedrag eigenlijk niet uit, want je verbruik wordt toch verrekend. Je kan dus beter kijken naar de bedragen die ze rekenen, en de bonus die je krijgt voor overstappen. Voor mij is overstappen dus echt voordeliger.

En nadat ik dit had uitgezocht ben ik meteen ook maar eens naar mn internetabonnement gaan kijken. Wat blijkt; ook die is bijna afgelopen en ook daar kan ik beter overstappen! Ik heb nu Telfort en dat was de eerste 12 maanden (die nu dus bijna om zijn) een aanbieding voor 17,50 en dat wordt straks als ik niets doe 25. Dus ik ga overstappen naar T-mobile en dat is de eerste 12 maanden 9,50 per maand! Dat bespaart dus al behoorlijk, maar dan krijg ik er ook nog eens euroclix bij, dus dat is weer een paar euro gratis en voor niets.

lekker gevrekt
quote:Janna_ schreef op 22 februari 2012 @ 17:05:

[...]

Volgens mij werkt kleding via Marktplaats niet zo goed, tenzij het echt een bekend merk is en je het goedkoop aanbied.is merkkleding en ik ben goedkoop heb ondertussen 1 jurkje verkocht . nog 1 te gaan hahahah
zo wat zijn sommigen lekker aan het vrekken. goedkope jam. goedkope kleding bij de wibra wat echt een koopje is.

de verkoop via markplaats gaat nog steeds goed., vandaag weer een jurkje en een schilderij verkocht
Bij mij loopt marktplaats al niet lekker meer sinds prinsjesdag. Vanaf toen is de tv vol met negatief gedoe over geld en dat heb ik echt gemerkt hoor, ik breng amper nog een pakje meer weg.......
ik vind de spaar kaart van het kruidvat erg tegenvallen. ik heb nu 439 punten en wat je daar voor kuntkrijgen stelt niets voor,

voor 999 punten krijg je een kadobon van 5 euro. dan moet je eerst voor 999 euro spul hebben gekocht. tjonge wat een spaaractie zeg
quote:tess97 schreef op 22 februari 2012 @ 21:56:

Bij mij loopt marktplaats al niet lekker meer sinds prinsjesdag. Vanaf toen is de tv vol met negatief gedoe over geld en dat heb ik echt gemerkt hoor, ik breng amper nog een pakje meer weg.......

wij mogen niet klagen. in een week tijd. 2 rietenstoelen, een computerkast een bureau. 2 printers een jurkje en een schilderij

wij zijn wel goedkoop omdat we van de zooi af willen,. mss ben je te duur???

dit alles is wel opgehaald door mensen uit de omgeving
Ik verkocht eerder juist veel aan westerlingen via de post. Nu bijna niet meer, misschien zijn het de verzendkosten??? Dat ze daarop bezuinigen? Ik laat de mensen meestal gewoon zelf iets bieden maar zelfs dat gebeurd bijna niet meer. Als ik al wat verkocht de laatste tijd was het juist aan mensen uit de buurt, aan de deur. Wat eerder juist bijna niet voorkwam. Best gek niet?
Zo, ik zat vandaag op de 500 nomi's en heb dus het kwartaalpakket besteld op yunomi. Bedankt voor de tip, ik heb m hier opgedaan!
de verzendkosten zijn ook erg duur. dat schrikt mij soms ook af om iets te kopen. daar kan het best aan liggen,

kijk die grote dingen die wij verkocht hebben konden we ook niet opsturen hahahaha dat zou wel erg duur worden om een computerkast op te sturen.

ik woon in het noorden mss pluizen ze hier markplaats nog goed af . noordelingen zijn zuinig zeggen ze
Hihi, ikke ben ook n noorderling , en ja, ik ben heeeeel zuinig hihihi.

Maarre ik kan mn grotere pakketten (tot31,5kg) door een koeriersbedrijfje hier een straat verder laten ophalen en bezorgen door heel NL voor slechts 8,-. Das natuurlijk een stuk goedkoper dan door PostNL, en die meneer haalt het hier aan huis af, scheelt mij weer een hoop gesjouw.

Voor kleinere pakketjes tot 10 kg kan dat natuurlijk niet uit.
ook een noordeling hahahaha

dat is niet duur zeg 8 euro en ze halen het bij je thuis op. dat hebben we hier helaas niet. maar hier komen ze het gewoon zelf ophalen met een kar

behalve het jurkje daar hadden ze geen kar bij nodig
Hahahaha, lig ff dubbel hier hoor!

Er kwam laatst nog iemand met een kar hier die een uur moest rijden, en ook weer terug. Die had ik het ook gewoon voor 8,- kunnen opsturen maar dat wilden ze niet haha. Waren geen echte vrekken zeker hihi.
Vanavond bleek mijn TomTom het niet meer te doen, het snoertje was stuk (een van de draadjes was helemaal door). Even rondgekeken en op dealextreme.com een nieuw snoertje gevonden voor 3 euro en 15 cent. En het wordt gratis thuisbezorgd. Simpel betalen via creditcard.

Een "echt" snoertje via de TomTomsite kost 15 euro. Sowieso is dealextreme.com een goede optie voor wie nieuwe elektronica-spulletjes nodig heeft, echt een stuk goedkoper vaak.
Ik zit niet eens op MP (belg) maar moet ebay maar eens proberen. Heb nog genoeg liggen dat wel weg kan.

Heb ook een bon ontvangen voor gratis bodycreme, ga ik natuurlijk halen

En dan de actie 3 douchegeld voor €10, ik twijfel toch, is het niet te duur?
Nou, ik vind 3 flessen douchegel voor 10 euro eigenlijk wel heel duur.. of het moeten hele grote flessen zijn.... Maar 3 euro voor 3 flessen zou bij mij meer in de buurt komen, 6 hooguit ;).

Is het topic nu al vol? ;)
Voor de zwangeren/moeders met baby's:

Oei ik groei heeft (naast het boek) ook een ecursus.

Daar heb ik een 5eu kortingscode voor (Dan kost het ¤25,-) en dan krijg je er ook een prentenboek (Giraffe viert feest) bij. Ik denk dat de code wel vaker te gebruiken is, maar zeker weet ik dat niet, dus ik zet em hier niet neer, maar laat het even weten als je em wilt!
Oh en wie -van degene die al langere tijd regelmatig meeschrijven- vindt het leuk om het nieuwe topic te openen?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven