Je laatste aankoop?
zaterdag 28 januari 2012 om 19:37
Wat is je laatste aankoop op kleding- schoenen- en makeup gebied? Ik trap af, lucratieve week geweest voor mij (of naja, voor mn kledingkast dan, niet mijn portemonnee..)
- Sneakers van Esprit
Vandaag bij Open32 super veel dingen in de aanbieding:
- Een leuke grijs-blauw-rood-zwarte rok met leuke print
- Hemdje, zwart, met witte strikjesprint
- Blauw gestreept hemdje
Alles voor 50%! Waren echte impuls aankopen haha, was eignelijk alleen naar een shirtje met print op zoek!
Als er al zo'n topic is, excuses! Ik kon het niet vinden
- Sneakers van Esprit
Vandaag bij Open32 super veel dingen in de aanbieding:
- Een leuke grijs-blauw-rood-zwarte rok met leuke print
- Hemdje, zwart, met witte strikjesprint
- Blauw gestreept hemdje
Alles voor 50%! Waren echte impuls aankopen haha, was eignelijk alleen naar een shirtje met print op zoek!
Als er al zo'n topic is, excuses! Ik kon het niet vinden
donderdag 9 februari 2012 om 15:47
quote:Liquorice schreef op 30 januari 2012 @ 17:31:
Een truitje bij H&M, 4 euro (uitverkoop). Voorlopig de laatste niet-absoluut-noodzakelijke aanschaf, ik heb geld nodig en ga radicaal sparen. Op zich heb ik niets nodig, mijn kast puilt uit. Maar toch...benieuwd of ik het volhoud. Ik ben allesbehalve shopverslaafd, maar soms kan ik zo blij worden van een nieuwe aankoop.
En gelukt tot nu toe? Je kunt hier natuurlijk ook kwijt wat je wilde kopen, uiteindelijk niet gedaan hebt en het bedrag dat je bespaard hebt!
Ik heb sinds mijn vorige post denk ik geen kleding meer gekocht, op wat sokken na dan.. Oja, alleen een maillot bij de hema omdat daar altijd gaten in komen. Waar ik woon heb je alleen veel keuze bij de Hema, dus blijf ik daar kopen al vallen de gaten erin na een keer wassen. Goede marketingtruc
Oja, en verf voor op de muur/mijn deur, en vet gave muursticker van een roofvogel, en een nieuwe douchekop. Zo nog ff terug naar de gamma voor zo'n tussenstukje, het ding is veel te groot voor de slang.. Beetje aan het klussen de laatste tijd
Oh, en dan vergeet ik nog mijn belangrijkste aankoop: schaatsen!! Heerlijk, je kunt hier in een natuurgebied schaatsen en het is bijna surrealistisch mooi!! Helaas vandaag iets te laat opgestaan en iets te veel andere dingen te doen.. Van het weekend maar weer schaatsen voordat het gaat dooien!
Een truitje bij H&M, 4 euro (uitverkoop). Voorlopig de laatste niet-absoluut-noodzakelijke aanschaf, ik heb geld nodig en ga radicaal sparen. Op zich heb ik niets nodig, mijn kast puilt uit. Maar toch...benieuwd of ik het volhoud. Ik ben allesbehalve shopverslaafd, maar soms kan ik zo blij worden van een nieuwe aankoop.
En gelukt tot nu toe? Je kunt hier natuurlijk ook kwijt wat je wilde kopen, uiteindelijk niet gedaan hebt en het bedrag dat je bespaard hebt!
Ik heb sinds mijn vorige post denk ik geen kleding meer gekocht, op wat sokken na dan.. Oja, alleen een maillot bij de hema omdat daar altijd gaten in komen. Waar ik woon heb je alleen veel keuze bij de Hema, dus blijf ik daar kopen al vallen de gaten erin na een keer wassen. Goede marketingtruc
Oja, en verf voor op de muur/mijn deur, en vet gave muursticker van een roofvogel, en een nieuwe douchekop. Zo nog ff terug naar de gamma voor zo'n tussenstukje, het ding is veel te groot voor de slang.. Beetje aan het klussen de laatste tijd
Oh, en dan vergeet ik nog mijn belangrijkste aankoop: schaatsen!! Heerlijk, je kunt hier in een natuurgebied schaatsen en het is bijna surrealistisch mooi!! Helaas vandaag iets te laat opgestaan en iets te veel andere dingen te doen.. Van het weekend maar weer schaatsen voordat het gaat dooien!
donderdag 9 februari 2012 om 18:43
woensdag 22 februari 2012 om 22:52
Ik heb een geniaal rokje gekocht, 9.95 bij de hema! Gewoon een heel simpel model maar met een leuk patroon (strepen/stippen/sterretjes) en de kleuren passen overal bij. Soms hebben ze zulke leuke dingen bij de Hema!
Verder nog eyeliner en lipstick, makeup die ik normaal nooit draag maar ik wilde wat anders proberen. Eyeliner moet ik echt nog mee oefenen
Verder nog eyeliner en lipstick, makeup die ik normaal nooit draag maar ik wilde wat anders proberen. Eyeliner moet ik echt nog mee oefenen
woensdag 22 februari 2012 om 23:41
woensdag 29 februari 2012 om 15:00
Dagcreme Kruitvat
(maar dan in een potje)
[img]https://online.kruidvat.nl/image.html?id=61179&var=3[/img]
(maar dan in een potje)
[img]https://online.kruidvat.nl/image.html?id=61179&var=3[/img]
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
dinsdag 26 juni 2012 om 07:39
dinsdag 26 juni 2012 om 15:36
zaterdag 13 oktober 2012 om 11:00
on topic:
een zwart satijnen haarstrikje.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-UOTM6Z8J.jpg
en een bruin vest met sierknopen.
een zwart satijnen haarstrikje.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-UOTM6Z8J.jpg
en een bruin vest met sierknopen.