Forummer van de maand

20-02-2012 15:00 3276 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de tijd dat ik hier alleen meelas, weet ik dat er ooit een verkiezing is van "forummer van de maand".

Zou het niet aardig zijn om zoiets te herintroduceren? Het kan ook een variant zijn, zoals een soort sterrensysteem of ranking per poster. Of een team van een of twee of drie forum-aanvoerders. Of een poster van het jaar.

Los van hoe het precies wordt uitgewerkt (via zelfnominering, via nominering door anderen, door het aantal posts, etc.), zie ik de volgende voordelen:

1. Het geeft een incentive voor posters om goede, inhoudelijke bijdragen te plaatsen (in plaats van anderen af te zeiken of off-topic te gaan).

2. Nieuwe posters weten meteen wie een beetje de gerespecteerde/belangrijke posters zijn. Als een meisje bijvoorbeeld met een probleem zit en twee reacties krijgt (een van een viva-autoriteit en iemand met minder gezag), dan weet je beter hoe je die adviezen moet wegen/beoordelen dan wanneer je blijft zitten met een 1-1 gelijkspel.
Ik verbaas me erover dat ook dit topic nog niet roemloos ten einde loopt middels een sluiting.

Net zoals bijna alle topics van jou en je alter-ego's.
quote:missverrektekoekwaus schreef op 23 februari 2012 @ 11:15:

[...]

Dus de ideale PVDA-minister is een turkse, lesbische vrouw met een houten been?Zeker, denk je dat Shell mensen als Fatima Elatik zou benoemen als ceo of feo? In het bedrijfsleven zijn er namelijk wel incentives om rationeel te handelen.
quote:martin81 schreef op 23 februari 2012 @ 11:16:

[...]

Iemand die opklimt is iets heel anders dan iemand die past binnen het beeld van die andere poster (namelijk van universitair niveau zijn, maar bewust kiezen voor een MBO-opleiding).

Your point?Zie het eerste deel van die gequote post...
quote:martin81 schreef op 23 februari 2012 @ 11:16:

[...]

Iemand die opklimt is iets heel anders dan iemand die past binnen het beeld van die andere poster (namelijk van universitair niveau zijn, maar bewust kiezen voor een MBO-opleiding).

Your point?

Dat ze bestaan jong, Dat ze bestaan.

Vanochtend nog een stuk gezien over 7 hoogopgeleide broers die samen naast hun werk een bakkerij runnen. Degene die geinterviewd werd vond het heerlijk om naast zijn hooft ook met zijn handen te kunnen werken.
Ach, hij kan zijn ei niet kwijt bij deze sterke en slimme dames. Dus dan gaat hij maar beledigen.

Eigenlijk best zielig. Ik heb al een tijdje medelijden met hem maar nu echt helemaal.

Weet je, ik ben intelligent en voel me daardoor ook niet beledigd of gekleineerd door Martje.

Ik weet namelijk wie ik ben en waar ik voor sta.
quote:UCchick1990 schreef op 23 februari 2012 @ 11:09:

[...]

Even off topic, waarom is dat relevant?

. Ik zou zelfs willen zeggen dat het soms jammer is dat we filosofen meer waarderen dan automonteurs. .

Goeiemorgen!

Dit is niet perse waar hoor. Dat valt wel op als je eenmaal van de uni af bent. Helaas. Ik wacht nog steeds op die advertentie " bedrijf zoekt filosoof voor het nadenken over verschillende dingen".

Liefst met een beetje een aardig maand salaris.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
quote:missverrektekoekwaus schreef op 23 februari 2012 @ 11:17:

Ik verbaas me erover dat ook dit topic nog niet roemloos ten einde loopt middels een sluiting.

Net zoals bijna alle topics van jou en je alter-ego's.T verbaast me dat ie nog niet gebant is voor dubbelnicken.
quote:Groen_Druifje schreef op 23 februari 2012 @ 11:17:

[...]

Ach, wat grappig nou Martin! Ik heb metteen een voorbeeld voor je!

Dit voorbeeld is niet verifieerbaar en dus niet geldig als argument. Zo is het toch? Mijn knappe vriendin en mijn universitaire graden waren toch ook niet verifieerbaar en dus "geen feiten"?

In mijn geval was mijn woord als gentleman toch ook niet afdoende?
De meester is in the house?

Ik mag reageren?

Waar gaat deze discussie nou over?

Het was toch om te kijken of er genoeg animo voor een verkiezing van forummer was?

Heb je om forummer van de maand te worden een bepaald IQ nodig?

Een bepaalde opleiding?

Waarom wordt er hier met allerlei dure woorden gesmeten?

Om andere forummers dom te laten voelen?

Of om jezelf beter te voelen?
Heb je hier meer aan:

http://www.choochem.nl/nl/47_Douwe%20Wiersma.htm
quote:Maja82 schreef op 23 februari 2012 @ 11:21:

Heb je hier meer aan:

http://www.choochem.nl/nl/47_Douwe%20Wiersma.htm
quote:martin81 schreef op 23 februari 2012 @ 11:20:

[...]

Dit voorbeeld is niet verifieerbaar en dus niet geldig als argument. Zo is het toch? Mijn knappe vriendin en mijn universitaire graden waren toch ook niet verifieerbaar en dus "geen feiten"?

In mijn geval was mijn woord als gentleman toch ook niet afdoende?

Ben je wel een man? En dat 'gentle' valt eigenlijk wel af met al dat sneren.

Het nadeel van internet is dat je niet weet met wie je praat. Daarom stel ik mij iedere forummer altijd voor als een kalende man van een jaar of 60 in een vieze badjas.
quote:lolapaloeza schreef op 23 februari 2012 @ 11:19:

[...]

Goeiemorgen!

Dit is niet perse waar hoor. Dat valt wel op als je eenmaal van de uni af bent. Helaas. Ik wacht nog steeds op die advertentie " bedrijf zoekt filosoof voor het nadenken over verschillende dingen".

Liefst met een beetje een aardig maand salaris.True, maar ik ga hier even uit van Martin's wereld.
[quote]martin81 schreef op 23 februari 2012 @ 11:20:

[...]

In mijn geval was mijn woord als gentleman toch ook niet afdoende?[...]

Dan is het geen geldig argument maar gewoon een voorbeeldje. Jij als " debater" zou moeten weten dat een goed voorbeeld krachtiger kan zijn dan een feitelijk argument.
quote:Maja82 schreef op 23 februari 2012 @ 11:19:

T verbaast me dat ie nog niet gebant is voor dubbelnicken.'t Verbaast mij dat hij, als gepermabande, nog niet is geband voor terugkeren op dit forum (waarna hij gewoon weer de kunstjes flikt waarvoor hij twee keer eerder een permaban heeft gekregen).
quote:UCchick1990 schreef op 23 februari 2012 @ 11:25:

[...]

True, maar ik ga hier even uit van Martin's wereld.Wauw! Pas je wel op
quote:yvonjaspers schreef op 23 februari 2012 @ 11:26:

[...]

't Verbaast mij dat hij, als gepermabande, nog niet is geband voor terugkeren op dit forum (waarna hij gewoon weer de kunstjes flikt waarvoor hij twee keer eerder een permaban heeft gekregen).Ik heb al gevraagd op het modtopic waarom maar nog geen antwoord gehad van mod.
quote:yvonjaspers schreef op 23 februari 2012 @ 11:26:

[...]

't Verbaast mij dat hij, als gepermabande, nog niet is geband voor terugkeren op dit forum (waarna hij gewoon weer de kunstjes flikt waarvoor hij twee keer eerder een permaban heeft gekregen).Waarschijnlijk een ander ip.
Beste Martin,

Stel je wordt aangenomen bij een groot commercieel bedrijf (Philips, Shell) en je gedraagd je zoals je hier doet dan wordt je volledig afgebrand! De eerste de beste die zijn opleidingsniveau gebruikt als argument wordt nooit meer serieus genomen.

Maar de kans dat je wordt aangenomen is gelukkig klein, je overleefd nooit het assesment center.
Als ie al binnen is bij de overheid mag ie van geluk spreken.
Ik ga weer even off-line....

Hoewel ik eigenlijk tijd had gereserveerd om te forummen vandaag, wil ik de situatie even laten de-escaleren.

Ik hoop dat de moderators zich nu een keer uitspreken over de continue beschuldigingen van m.n. Yvonne dat ik EB en Geleerd zou zijn, iets wat ik nooit heb beweerd en zelfs altijd heb ontkracht.

Ik hoop niet dat Yvonne wordt geband (zou kinderachtig zijn), maar wel dat zij nu eens met bewijs moet komen voor haar ongefundeerde claims en anders moet ophouden met deze laster.
Het wordt weer te lastig voor hem
Wordt de grond weer te heet onder je voeten?
quote:martin81 schreef op 23 februari 2012 @ 11:37:

Ik ga weer even off-line....

Hoewel ik eigenlijk tijd had gereserveerd om te forummen vandaag, wil ik de situatie even laten de-escaleren.

Ik hoop dat de moderators zich nu een keer uitspreken over de continue beschuldigingen van m.n. Yvonne dat ik EB en Geleerd zou zijn, iets wat ik nooit heb beweerd en zelfs altijd heb ontkracht.

Ik hoop niet dat Yvonne wordt geband (zou kinderachtig zijn), maar wel dat zij nu eens met bewijs moet komen voor haar ongefundeerde claims en anders moet ophouden met deze laster.

Yvonne zal idd niet geband worden dus hoop daar maar niet op.

Hypocriet ben je wel he? Snel even voor de modjes jezelf veilig stellen.
Nou, dan kan ik me weer op mijn college focussen. Jammer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven