Centraal Moderatortopic

12-12-2011 11:51 5063 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Maar lief, Olifantje!
.
quote:Ikbenanoniem schreef op 06 februari 2012 @ 21:07:

Summerdance: groepen zijn geen probleem, het wordt pas een probleem als één persoon structureel verkondigd dat een groep het op haar voorzien heeft en dit forumwijd uitdraagt.En gelooft wordt blijkbaar...
quote:ikwilterug schreef op 06 februari 2012 @ 21:20:

[...]

Ga ik voorop lopen in een strak majorettepakje Hot!
quote:Flowerpowerwoman schreef op 06 februari 2012 @ 21:12

Ik kan me nog een recentelijk voorval herinneren, waarbij er gesproken werd over elkaar mailen en waarschuwen en zo...

Nog niet zo heul erg lang geleden... hadden we ook een pittige discussie.. and guess who was the main player???Helaas, soms moet je eerst zelf je neus stoten.
quote:Flowerpowerwoman schreef op 06 februari 2012 @ 21:20:

[...]

Welke pagina en tijd graag! Te lui om te loepen?
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 06 februari 2012 @ 21:21:

Moderatoren

hartelijk dank dat jullie ons hier een gesprek hebben laten voeren over wat er aan de hand is en aan de hand geweest is.

Ik hoop dat deze gegevens en feiten jullie er toe bewegen bepaalde bans eventueel te bekijken en mijn eerdere voorstel toe te passen.Daar wil ik me graag bij aansluiten. Dank mods en ik wens jullie wijze (her)overwegingen!
Mods, mogen we wel elders een petitie maken en laten tekenen?

Dan komt er hier niet een hele discussie maar kunnen jullie toch zien hoe veel mensen graag de 3 strikesout mensen terug willen? Is dat een idee?
Stressed is just desserts spelled backwards

Moderatoren

hartelijk dank dat jullie ons hier een gesprek hebben laten voeren over wat er aan de hand is en aan de hand geweest is.

Ik hoop dat deze gegevens en feiten jullie er toe bewegen bepaalde bans eventueel te bekijken en mijn eerdere voorstel toe te passen.Sgaaaaaap, wat ben je toch lekker positief vandaag. I like.
Zullen we een topic openen elders?

Moderatoren

Ik hoop dat deze gegevens en feiten jullie er toe bewegen bepaalde bans eventueel te bekijken en mijn eerdere voorstel toe te passen.Helemaal eens en :

Moderatoren

Ik hoop dat deze gegevens en feiten jullie er toe bewegen bepaalde bans eventueel te bekijken en mijn eerdere voorstel toe te passen.Mooi!
yep, openen we een poll, goed plan Mal!
.

Moderatoren

Ik hoop dat deze gegevens en feiten jullie er toe bewegen bepaalde bans eventueel te bekijken en mijn eerdere voorstel toe te passen. Eens...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:scheelschaapje schreef op 06 februari 2012 @ 21:25:

yep, openen we een poll, goed plan Mal!Die van BGB ligt nog wel ergens in de la bij de mods.
quote:Maleficent schreef op 06 februari 2012 @ 21:23:

Mods, mogen we wel elders een petitie maken en laten tekenen?

Dan komt er hier niet een hele discussie maar kunnen jullie toch zien hoe veel mensen graag de 3 strikesout mensen terug willen? Is dat een idee?BGB heeft daar vanmiddag al een topic met poll over geopend. Dat was heel snel weer verwijderd.
quote:ikwilterug schreef op 06 februari 2012 @ 21:19:

[...]

Dat komt door.............. zie mijn eerste post hier

Heb ik laatst via via een boodschap aan je doorgegeven?

Ben jij dat?
quote:kusunum schreef op 06 februari 2012 @ 21:27:

[...]

Heb ik laatst via via een boodschap aan je doorgegeven?

Ben jij dat?

Dat denk ik niet.

Of ik heb de boodschap gemist.
zullen we hier Gewoon omdat het kan topic verder babbelen en de Moderatoren dit alles eens rustig laten doorlezen?
quote:bijrol schreef op 06 februari 2012 @ 21:26:

[...]

BGB heeft daar vanmiddag al een topic met poll over geopend. Dat was heel snel weer verwijderd.

Ja, maar dat was misschien om een rel te voorkomen?

we kunnen ook tekenen op petities.nl ofzo en dan hoef je alleen maar je naam in te vullen zonder discussies
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 06 februari 2012 @ 21:24:

Zullen we een topic openen elders?

Als we dan allemaal meteen de OP van dat topic staffen met de vraag het in de lucht te houden en waarom dan lezen ze eerst de staf berichten voor ze ingrijpen met een beetje mazzel.

Al denk ik dat hier nu ook niet ingegrepen wordt met een reden.

Zo dan! Ik heb dit topic doorgelezen en ben best geschrokken.

Ik forum nog maar pas, dus weet dat ik weinig te zeggen heb over alles. Maar ik lees al best n tijdje mee, af en aan. En ik weet wie de anoniemen , die teru willen, zijn, ik las jullie graag. . Ik had een pre natale depressie, en jullie scherpe humor hielp me er vaak doorheen. Was ook echt verbaasd dat jullie weg waren. Alhoewel ik nu weet hoe dat komt.

En eerlijk, dat vind ik ronduit gemeen.

Ik zie dit hele forum als een grote groep, met daarbinnen de sub groepjes, klets topics. Snap niet wat daar mis mee is.

Hoop dus echt dat de fossielen weer terug mogen komen. En dat dit word opgelost.
quote:Maleficent schreef op 06 februari 2012 @ 21:29:

[...]

Ja, maar dat was misschien om een rel te voorkomen?

we kunnen ook tekenen op petities.nl ofzo en dan hoef je alleen maar je naam in te vullen zonder discussiesIn het kader van het nieuwe beleid zeggen de mods dat ze openstaan voor initiatieven en activiteiten vanuit de forummers. Nou gaat dat nieuwe beleid pas per 1 mrt in,maar wellicht kunnen we een voorschotje nemen?
Ik ben bang dat de moderatoren heel rustigjes ons laten gaan en dan strakjes terugkomen met het gummetje en een vriendelijke, oh zo correcte maar weinigzeggende reactie. Maar ik ben nogal pessimistisch aangelegd

Denk dat het gevoel van "toegeven = opgeven" bij het mod-team overheerst.
Optimist tot in de kist!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven