Forummer van de maand

20-02-2012 15:00 3276 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de tijd dat ik hier alleen meelas, weet ik dat er ooit een verkiezing is van "forummer van de maand".

Zou het niet aardig zijn om zoiets te herintroduceren? Het kan ook een variant zijn, zoals een soort sterrensysteem of ranking per poster. Of een team van een of twee of drie forum-aanvoerders. Of een poster van het jaar.

Los van hoe het precies wordt uitgewerkt (via zelfnominering, via nominering door anderen, door het aantal posts, etc.), zie ik de volgende voordelen:

1. Het geeft een incentive voor posters om goede, inhoudelijke bijdragen te plaatsen (in plaats van anderen af te zeiken of off-topic te gaan).

2. Nieuwe posters weten meteen wie een beetje de gerespecteerde/belangrijke posters zijn. Als een meisje bijvoorbeeld met een probleem zit en twee reacties krijgt (een van een viva-autoriteit en iemand met minder gezag), dan weet je beter hoe je die adviezen moet wegen/beoordelen dan wanneer je blijft zitten met een 1-1 gelijkspel.
quote:missverrektekoekwaus schreef op 23 februari 2012 @ 13:42:

[...]

Deal

Tenminste, als de boezem van Leo dit goedvindt natuurlijk.

De boezem van Leo heeft wat glans nodig en ondersteuning.

Team titty to the rescue.
quote:molly74 schreef op 23 februari 2012 @ 13:40:

[...]

Je hebt een titel!! Dat is waar! En dat ie net zo onbruikbaar is als die van Martje mag de pret niet drukken
quote:lucretiatox schreef op 23 februari 2012 @ 13:32:

[...]

Achter de schermen heb ik hard gewerkt aan een excel-bestaand. Lastig: sommige forummers vallen wel onder 8 categorieën (forummers met een anale fixatie, forummers met een wet in hun motto, etc), anderen ontsnappen aan iedere indeling.

Het zou een stuk handiger zijn als iedereen even zijn opleidingsniveau bij zijn nick zou zetten. Dan weten we waar we aan toe zijn.

Maar schat, wie zei nou dat het allemaal heel eenvoudig zou zijn, zo'n groot forum indelen? Dat is lijden hoor.

Ga maar inventariseren zou ik zeggen.

Ik zal mijn opleidingsniveau even doorgeven. Huishoudschool (diploma in 1986) en een typecursus (180 aanslagen per minuut bij het examen in 1987)
quote:eleonora schreef op 23 februari 2012 @ 13:42:

[...]

Graag.

Vanmorgen vergat ik in de gauwigheid een BH om te doen. Wat ondersteuning komt dan ook goed van pas want de potloodtest doorsta ik niet meer met glans zeg maar.

Wanhoop niet!

Wij zijn nabij
En ik mis het kletsen weer....
quote:eleonora schreef op 23 februari 2012 @ 13:45:

[...]

Maar schat, wie zei nou dat het allemaal heel eenvoudig zou zijn, zo'n groot forum indelen? Dat is lijden hoor.

Ga maar inventariseren zou ik zeggen.

Ik zal mijn opleidingsniveau even doorgeven. Huishoudschool (diploma in 1986) en een typecursus (180 aanslagen per minuut bij het examen in 1987)

Dank je, dat noem ik nog eens meedenken!

Wil iedereen het goede voorbeeld van Leo volgen?

Ikzelf ben emeritus hoogleraar in de fallologica.
quote:lucretiatox schreef op 23 februari 2012 @ 13:48:

[...]

Ikzelf ben emeritus hoogleraar in de fallologica.Ja nou, dan neem ik afscheid van je nu Molly, wij komen nimmer in dezelfde categorie terecht en met elkaar verkeren wordt toch lastiger als er zo'n overduidelijk verschil in niveau is tussen mensen.
Tja, MBO pathologie hier en een graad in chronische pijn en WIA.

Toevoeging, oh jee, bijna ontslag door Leo. Ik ben natuurlijk ook boezemkoesteraarster. Dank je Missverrektekoekwaus voor dat heerlijke woord
anoniem_145481 wijzigde dit bericht op 23-02-2012 13:54
Reden: toevoeging
% gewijzigd
quote:lucretiatox schreef op 23 februari 2012 @ 13:48:

[...]

Ikzelf ben emeritus hoogleraar in de fallologica.

Okee.

- Lagere school "het rifgebergte" tot klas 4

- Hoe kuis ik de Moskee I en II

- Leven met een houten been in 2 weken.

En nu ben ik in de leer bij Leo als boezemkoesteraarster, samen met Scamp.
quote:missverrektekoekwaus schreef op 23 februari 2012 @ 13:51:

[...]

En nu ben ik in de leer bij Leo als boezemkoesteraarster, samen met Scamp.Deze ga ik alleen verwerken in het excel bestand als je daar een diploma van kan overhandigen, oke? Rest is genoteerd.
Ik heb MBO Artiest gedaan. Met als hobby de module 'teenpunnikken' erbij. Hartstikke leuk!
quote:lucretiatox schreef op 23 februari 2012 @ 13:54:

[...]

Deze ga ik alleen verwerken in het excel bestand als je daar een diploma van kan overhandigen, oke? Rest is genoteerd.Leooooo we hebben een diploma nodig.
quote:eleonora schreef op 23 februari 2012 @ 13:50:

[...]

Ja nou, dan neem ik afscheid van je nu Molly, wij komen nimmer in dezelfde categorie terecht en met elkaar verkeren wordt toch lastiger als er zo'n overduidelijk verschil in niveau is tussen mensen.Ik ben er ook bang voor. Misschien moeten we Viva maar voorstellen het hele forum in partjes op te delen, soorten bij elkaar. Die hele wirwar van opleidingsniveaus, IQ-s en EQ's die hier met elkaar in gesprek zijn, dat kan nooit tot iets moois leiden.
quote:lucretiatox schreef op 23 februari 2012 @ 13:57:

[...]

Ik ben er ook bang voor. Misschien moeten we Viva maar voorstellen het hele forum in partjes op te delen, soorten bij elkaar. Die hele wirwar van opleidingsniveaus, IQ-s en EQ's die hier met elkaar in gesprek zijn, dat kan nooit tot iets moois leiden.NIET mee eens! Vind dit by far het mooiste topic. Jammer alleen dat het bijlezen steeds zoveel tijd in beslag neemt
quote:scamp schreef op 23 februari 2012 @ 13:54:

[...]

Leooooo we hebben een diploma nodig.

Google is your friend babe.

Print iets uit en lijst het in. Ik ben niet zo moeilijk.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 23 februari 2012 @ 13:58:

[...]

NIET mee eens! Vind dit by far het mooiste topic. Jammer alleen dat het bijlezen steeds zoveel tijd in beslag neemt Moet je maar geen baan hebben Pimpel, ja, zo gaat dat, harde wereld hoor, zo'n forum.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 23 februari 2012 @ 13:58:

[...]

NIET mee eens! Vind dit by far het mooiste topic. Jammer alleen dat het bijlezen steeds zoveel tijd in beslag neemt Hé, je moet wel in de Martin-context blijven denken hè! Als we het nu al oneens gaan zijn met elkaar, wij gepeupel, dan is het helemáál verwarrend! Beetje structuur aanbrengen zou dus wenselijk zijn.
quote:eleonora schreef op 23 februari 2012 @ 13:59:

[...]

Print iets uit en lijst het in. Ik ben niet zo moeilijk.

Nu maar hopen dat Lucretiatox het accepteerd. haha
Oh, Pimpel, heeft jouw motto trouwens betrekking op die vieze plaatjes?
quote:scamp schreef op 23 februari 2012 @ 14:01:

[...]

Nu maar hopen dat Lucretiatox het accepteerd. hahaJa hoor 's, ik ben de Hogeschool Inholland niet!
quote:lucretiatox schreef op 23 februari 2012 @ 14:02:

[...]

Ja hoor 's, ik ben de Hogeschool Inholland niet!Omkoping wenselijk?
quote:eleonora schreef op 23 februari 2012 @ 13:59:

[...]

Print iets uit en lijst het in. Ik ben niet zo moeilijk.Dus we zijn aangenomen?
Heerlijk om te lezen als je een dipje hebt :-D..
quote:molly74 schreef op 23 februari 2012 @ 14:02:

Oh, Pimpel, heeft jouw motto trouwens betrekking op die vieze plaatjes?Haha, nee, ooit gejat hier. Maar weet niet meer van wie en in welke context.
Nu wel toepasselijk Pimpel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven