Centraal Moderatortopic

12-12-2011 11:51 5063 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Mod, is er technisch iets mogelijk voor het volgende:

Het zou fijn zijn als de mensen die ik op negeer heb staan ook niet terug hoef te lezen in quotes. Erg vervelend gezien meestal de inhoud van de gequote tekst. Ik zet ze niet voor niets op negeer.

Er overheen lezen lukt niet altijd, zeker niet bij 1-regelige erg sneue en vervelende reacties.
Dat wat Thee noemt daar heb ik me ook al eens aan gestoord.

Als ik dan in het topic vraag om zo'n persoon niet meer te quoten, heeft diegene toch min of meer haar zin want krijgt toch aandacht.
Mod, zie topic op Seks: 'laten beffen door kat, zielig of niet (voor kat)'
Sinds gister weer in een deel van NL vakantie dus we zullen wel meer van dit soort zieke geesten tegen komen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Met heeeeeel veel topics binnen 10 minuten...
Wilde het net hier posten, ik zou als ik u was het loepje maar gebruiken, op je vingers na te tellen waar dit op gaat uitlopen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hier de link naar die topics: topics van mafketel. Iemand heeft dit weekend de poort weer open laten staan.
Just don't feed the troll!
quote:sri schreef op 18 februari 2012 @ 15:09:

Just don't feed the troll!Precies, melden en negeren.
Wat ook jammer is: ik heb Semena geblokt in de hoop niet alleen haar nutteloze topics op de startpagina te zien, maar topics van geblokte mensen blijven dus wel zichtbaar...
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-02-2012 16:11
Reden: troll
% gewijzigd
quote:semena schreef op 18 februari 2012 @ 15:17:

Wat heb ik gedaan!! ik zit met verschillende dingen en open daar topics over.

Sinds wanneer mag je maar een max aantal topic openen staat nergens in de regels.

Ik heb niemand beledigd uitgescholden ect!!!Nee jij mishandeld een kat en dat mag niet.
quote:panadol schreef op 18 februari 2012 @ 15:19:

[...]

Nee jij mishandeld een kat en dat mag niet.

Als het me niks zou doen zou ik er toch geen toic over openen

De kat likt ook eten van zijn bordje dus wat voor verschil is de vagina. Het is geen mens die een trauma krijgt ofzo de kat legt de link niet. Verder krijgt die genoeg eten, liefde en aandacht dus ik mishandel hem absoluut niet.
quote:Bluebirds schreef op 18 februari 2012 @ 15:16:

Wat ook jammer is: ik heb Semena geblokt in de hoop niet alleen haar nutteloze topics op de startpagina te zien, maar topics van geblokte mensen blijven dus wel zichtbaar...Dat is waar veel forummers over klagen/zich aan ergeren.
negeerknop tegen aandachttrekkertjes.. poef weg zijn ze!

Wat ben ik er blij mee!
quote:semena schreef op 18 februari 2012 @ 15:17:

Wat heb ik gedaan!! ik zit met verschillende dingen en open daar topics over.

Sinds wanneer mag je maar een max aantal topic openen staat nergens in de regels.

Ik heb niemand beledigd uitgescholden ect!!!Wauw, in al je geopende topics heb je nog niet zo veel geschreven!!! Je topics zijn gewoon volkomen belachelijk en inhoudsloos, vandaar dat ik hoopte door jou te blokkeren, die stomme topics ook niet meer te hoeven zien. maar helaas...
quote:semena schreef op 18 februari 2012 @ 15:21:

[...]

Als het me niks zou doen zou ik er toch geen toic over openen

De kat likt ook eten van zijn bordje dus wat voor verschil is de vagina. Het is geen mens die een trauma krijgt ofzo de kat legt de link niet. Verder krijgt die genoeg eten, liefde en aandacht dus ik mishandel hem absoluut niet. En blokken maar weer...
quote:rococo schreef op 18 februari 2012 @ 15:24:

Wat ben ik er blij mee!NEE want ze blijven in de top 10 staan (beslaan de hele top 10)
quote:rococo schreef op 18 februari 2012 @ 15:24:

Wat ben ik er blij mee!Beetje jammer alleen dat je de nieuw geopende topics blijft zien. Normaal kan het me niet zoveel schelen maar dit bederft echt mijn forumplezier!
Zeg mods, just in case... heeft er nog iemand dienst dit weekend voor het geval we weer een zieke ziel krijgen zoals vorige week? Bovenstaande nut case houdt het bij een oneindig aantal eenregelige topics binnen de kortst mogelijke tijd, maar voor je het weet loopt het weer gierend uit de hand.
Dit kan toch gemakkelijk opgelost worden, of ben ik nou gek?
quote:Bluebirds schreef op 18 februari 2012 @ 15:16:

Wat ook jammer is: ik heb Semena geblokt in de hoop niet alleen haar nutteloze topics op de startpagina te zien, maar topics van geblokte mensen blijven dus wel zichtbaar...Ik heb hierover gemaild een tijdje terug en ze zouden het bespreken met IT.
Ik zou toch nog eens nadenken over een systeem waarbij óf forummers kunnen ingrijpen of jullie oproepbaar zijn op één of andere manier.

Ik begrijp dat jullie gewoon een leven hebben, zeker in het weekend, maar een gek kan in een uur tijd zoveel rotzooi maken.
Ik denk dat dergelijke weekend-posters dat ook weten en daarom in het weekend opduiken. "Wat zal ik eens doen op een druilerige zaterdag? oh wacht, ik kan altijd onzin gaan posten op het VV! daar is bijna nooit een moderator in het weekend en als ik mijn best doe, gaan ze eerst over mij vallen en daarna over het modereer-beleid van Viva! Altijd leuk om de tijd te doden..."
quote:Moonlight82 schreef op 18 februari 2012 @ 15:33:

Ik zou toch nog eens nadenken over een systeem waarbij óf forummers kunnen ingrijpen of jullie oproepbaar zijn op één of andere manier.

Ik begrijp dat jullie gewoon een leven hebben, zeker in het weekend, maar een gek kan in een uur tijd zoveel rotzooi maken.

HELEMAAL EEENS. Dit is echt te bizar voor woorden, hoop niet dat het weer zoveel uren duurt voor deze bagger weg is.

Normaal forummen is niet eens mogelijk nu door dat ........ (schelden mag niet...).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven