hij is getrouwd
donderdag 23 februari 2012 om 14:11
Een aantal dates gehad, erg leuk! Maar mijn gevoel zei vanaf dag 1 dat iets niet klopte.... Met elkaar naar bed geweest en gisteren vroeg hij weer om iets af te spreken. Nu kom ik er net achter dat meneer GETROUWD is!!! Ikzelf ben nu meteen afgeknapt maar ik vind het zooo erg voor zijn vrouw!! Moet ik hier iets mee doen?? hem confronteren? Vriendinnen zeggen dat ik zijn vrouw moet berichten maar ik weet niet of ik dat wil doen....
donderdag 23 februari 2012 om 14:51
quote:Eefje1979 schreef op 23 februari 2012 @ 14:49:
Ik zou z'n vrouw juist wel inlichten denk ik. En niet zozeer dat ik het zielig vind voor haar, maar meer om hem nog een soort van trap na te geven.Alsof dat werkt. Een beetje leugenaar draait het zo dat hij nooit gedate heeft maar dat het een vrouw is die wat van hem wil en boos is dat hij haar afwijst. Of hij is allang blij dat zijn huwelijk nu strandt en hij durfde zelf de stap nog niet te zetten. Het punt is dat je hem er misschien wel of misschien niet mee hebt, maar je misschien ook een heel gezin om zeep helpt door 'de waarheid' te droppen. En je weet niet of ze daarop zitten te wachten.
Ik zou z'n vrouw juist wel inlichten denk ik. En niet zozeer dat ik het zielig vind voor haar, maar meer om hem nog een soort van trap na te geven.Alsof dat werkt. Een beetje leugenaar draait het zo dat hij nooit gedate heeft maar dat het een vrouw is die wat van hem wil en boos is dat hij haar afwijst. Of hij is allang blij dat zijn huwelijk nu strandt en hij durfde zelf de stap nog niet te zetten. Het punt is dat je hem er misschien wel of misschien niet mee hebt, maar je misschien ook een heel gezin om zeep helpt door 'de waarheid' te droppen. En je weet niet of ze daarop zitten te wachten.
donderdag 23 februari 2012 om 14:51
@alfa-man: ik zou het willen horen, maar niet van degene met wie hij vreemd ging... Die is alleen uit op wraak en helpt mij niet echt..
@liesje: je steekt teveel energie in die kwakbol als je nog tijd besteed aan het verzinnen van wraak, zn hyves enzo bekijkt en weet ik veel. Lijkt me dat hij dat niet waard is! Niet meer afspreken, sms-en, mailen, bellen of weet ik veel. Tis gebeurd, oke en ga verder met je leven.
Betrek zijn vrouw er niet bij, zou ik zeggen. Weet jij veel of ze afspraken over vreemd gaan hebben.. Het is ZIJN probleem!
@liesje: je steekt teveel energie in die kwakbol als je nog tijd besteed aan het verzinnen van wraak, zn hyves enzo bekijkt en weet ik veel. Lijkt me dat hij dat niet waard is! Niet meer afspreken, sms-en, mailen, bellen of weet ik veel. Tis gebeurd, oke en ga verder met je leven.
Betrek zijn vrouw er niet bij, zou ik zeggen. Weet jij veel of ze afspraken over vreemd gaan hebben.. Het is ZIJN probleem!
donderdag 23 februari 2012 om 14:52
Gewoon zeggen dat ie een week de tijd heeft om het haar zelf te vertellen en dat jij het anders voor hem doet. Of je dat daadwerkelijk gaat doen is een tweede maar laat hem maar even zweten. Op deze manier loop je ook niet het risico dat jij als leugenaar wordt weggezet door hem als je het haar zelf zou gaan vertellen.
donderdag 23 februari 2012 om 14:54
Was het daten voor een relatie of dergelijke.
Bedoel echt daten of gewoon leuk afspreken zonder een relatie te willen.
Misschien heeft hij een open relatie. En vind zijn vrouw dit dus gewoon goed en/of doet ze dat zelf ook.
Ik zou hem er over aanspreken. Niet direct zijn vrouw gaan inlichten hierover.
Bedoel echt daten of gewoon leuk afspreken zonder een relatie te willen.
Misschien heeft hij een open relatie. En vind zijn vrouw dit dus gewoon goed en/of doet ze dat zelf ook.
Ik zou hem er over aanspreken. Niet direct zijn vrouw gaan inlichten hierover.
donderdag 23 februari 2012 om 15:06
Ik kan je vertellen dat het ernstige gevolgen kan hebben wanneer je zijn vrouw op de hoogte brengt.
Heb een tijdje geleden hetzelfde meegemaakt. Meneer beweerde bij hoog en bij laag dat hij geen relatie had en ik kwam er via via achter dat er toch waarschijnlijk wel meer speelde.
Tegen mij bleef hij ontkennen.
Vrouw in kwestie gemaild. Gewoon gezegd wat ik met hem deed. En gevraagd of zij nou inderdaad géén relatie hadden, zoals hij beweerde.
En als gevolg daarvan is een enorme bom ontploft - echt, je wilt niet weten wat voor een ellende dat veroorzaakt heeft. Bedenk vooral eens goed of dat is wat je wilt. In mijn geval ben ik de gebeten hond en heeft zij inmiddels haar FB relatie status naar "het is gecompliceerd" aangepast.
Zou ik het nog eens doen? Tja. Ik heb wel antwoord gekregen op mijn vraag. Maar wel met een hoge prijs.
Heb een tijdje geleden hetzelfde meegemaakt. Meneer beweerde bij hoog en bij laag dat hij geen relatie had en ik kwam er via via achter dat er toch waarschijnlijk wel meer speelde.
Tegen mij bleef hij ontkennen.
Vrouw in kwestie gemaild. Gewoon gezegd wat ik met hem deed. En gevraagd of zij nou inderdaad géén relatie hadden, zoals hij beweerde.
En als gevolg daarvan is een enorme bom ontploft - echt, je wilt niet weten wat voor een ellende dat veroorzaakt heeft. Bedenk vooral eens goed of dat is wat je wilt. In mijn geval ben ik de gebeten hond en heeft zij inmiddels haar FB relatie status naar "het is gecompliceerd" aangepast.
Zou ik het nog eens doen? Tja. Ik heb wel antwoord gekregen op mijn vraag. Maar wel met een hoge prijs.
donderdag 23 februari 2012 om 15:09
donderdag 23 februari 2012 om 15:11
Het is gewoon een misselijk mannetje omdat hij van te voren niet eerlijk tegen je is geweest. Op dat moment zou je zelf hebben kunnen beslissen om wel of niet iets aan te gaan met hem.
Ik zou (maar ik ben een man) denken wat een eikel en nooit meer wat van mij laten horen. De volgende keer dubbel opletten en nagaan of de "jongeheer" wel of geen relatie heeft. Ik zou zijn vrouw niet benaderen.
Ik zou (maar ik ben een man) denken wat een eikel en nooit meer wat van mij laten horen. De volgende keer dubbel opletten en nagaan of de "jongeheer" wel of geen relatie heeft. Ik zou zijn vrouw niet benaderen.
donderdag 23 februari 2012 om 15:21
Als ik getrouwd zou zijn en jij zou mij vertellen dat mijn man vreemd zou gaan en achter andere vrouwen aan zit, dan zou ik je dankbaar zijn.
Kijk, iemand die één avond tijdens uitgaan oid zoent met een getrouwde man kan dat beter voor zich houden, dat zijn dingen die misschien anders nooit uitkomen. Die misschien meer kapotmaken dan zou hoeven.
Maar deze man, die al een paar keer met jou gedate heeft, naar bed geweest is, zal vast al van meerdere walletjes gegeten hebben. Ik zou het haar dus wel laten weten, wat zij er mee doet is verder haar zaak, maar dan ben jij tenminste eerlijk geweest.
Kijk, iemand die één avond tijdens uitgaan oid zoent met een getrouwde man kan dat beter voor zich houden, dat zijn dingen die misschien anders nooit uitkomen. Die misschien meer kapotmaken dan zou hoeven.
Maar deze man, die al een paar keer met jou gedate heeft, naar bed geweest is, zal vast al van meerdere walletjes gegeten hebben. Ik zou het haar dus wel laten weten, wat zij er mee doet is verder haar zaak, maar dan ben jij tenminste eerlijk geweest.
donderdag 23 februari 2012 om 15:24
donderdag 23 februari 2012 om 15:24
Ik heb hem ernaar gevraagd..... in het begin want toen voelde het voor mij op de een of andere manier al een beetje raar. Onder werktijd afspreken enz. Dan dagen niks laten weten en dan ineens wil hij snel langskomen....... Ik laat denk ik niks meer weten totdat hij weer contact opneemt en dan vraag ik hem wat zijn vrouw hier eigenlijk van vind..... zoiets
donderdag 23 februari 2012 om 15:28
donderdag 23 februari 2012 om 16:12
Ik zou het willen weten als het mijn man was. Zou haar ook niet in zo'n leugen willen laten leven, eigenlijk. Ik denk dat ik hem de kans zou geven om het zelf aan haar op te biechten en het anders zelf te laten weten. Kan hij nog even flink zweten. Jij bent niet degene die dan zijn huwelijk om zeep helpt, dat doet hij zelf. Heel sneu voor zijn vrouw, dat wel
Voor jou is het natuurlijk ook heel klote, knuffel voor jou.
Voor jou is het natuurlijk ook heel klote, knuffel voor jou.
donderdag 23 februari 2012 om 16:20
quote:zusenzoo schreef op 23 februari 2012 @ 14:35:
Zou jij het willen weten van je man?Eerlijk? Ik zou het niet weten. En in de situatie van TO; ik zou het niet aan zijn vrouw vertellen als (soort van onbewuste) minnares zijnde. Daarentegen zou ik het niet kunnen verkroppen als bijvoorbeeld een vriendin zou weten dat mijn kerel vreemd gaat, maar dit niet aan mij vertelt.
Zou jij het willen weten van je man?Eerlijk? Ik zou het niet weten. En in de situatie van TO; ik zou het niet aan zijn vrouw vertellen als (soort van onbewuste) minnares zijnde. Daarentegen zou ik het niet kunnen verkroppen als bijvoorbeeld een vriendin zou weten dat mijn kerel vreemd gaat, maar dit niet aan mij vertelt.
donderdag 23 februari 2012 om 16:22
quote:alfa-man schreef op 23 februari 2012 @ 14:44:
Waarom adviseren de meeste vrouwen hier om het zijn vrouw niet te laten weten? Zouden jullie het niet liever horen als jullie vent buiten de deur aan het eten was?
Yup ik zou het willen weten en bewijs willen zien.
Dus TO, als je bewijzen hebt, laat het haar weten.
Waarom adviseren de meeste vrouwen hier om het zijn vrouw niet te laten weten? Zouden jullie het niet liever horen als jullie vent buiten de deur aan het eten was?
Yup ik zou het willen weten en bewijs willen zien.
Dus TO, als je bewijzen hebt, laat het haar weten.
donderdag 23 februari 2012 om 16:36
quote:alfa-man schreef op 23 februari 2012 @ 14:44:
Waarom adviseren de meeste vrouwen hier om het zijn vrouw niet te laten weten? Zouden jullie het niet liever horen als jullie vent buiten de deur aan het eten was?Niet van zijn minnares. Zou hij zo dom zijn om het openlijk te doen, waarbij bekenden hem zien en die zouden niets tegen mij zeggen zou ik enorm gekwetst zijn. Maar zit op die info van de dame in kwestie niet bepaald te wachten. Zou haar motieven ook direct in twijfel trekken.
Waarom adviseren de meeste vrouwen hier om het zijn vrouw niet te laten weten? Zouden jullie het niet liever horen als jullie vent buiten de deur aan het eten was?Niet van zijn minnares. Zou hij zo dom zijn om het openlijk te doen, waarbij bekenden hem zien en die zouden niets tegen mij zeggen zou ik enorm gekwetst zijn. Maar zit op die info van de dame in kwestie niet bepaald te wachten. Zou haar motieven ook direct in twijfel trekken.