hij is getrouwd
donderdag 23 februari 2012 om 14:11
Een aantal dates gehad, erg leuk! Maar mijn gevoel zei vanaf dag 1 dat iets niet klopte.... Met elkaar naar bed geweest en gisteren vroeg hij weer om iets af te spreken. Nu kom ik er net achter dat meneer GETROUWD is!!! Ikzelf ben nu meteen afgeknapt maar ik vind het zooo erg voor zijn vrouw!! Moet ik hier iets mee doen?? hem confronteren? Vriendinnen zeggen dat ik zijn vrouw moet berichten maar ik weet niet of ik dat wil doen....
donderdag 23 februari 2012 om 14:16
Nieeeeeet de vrouw erbij betrekken. Jij bent altijd de klos. Hem nog 1x een bericht sturen dat hij nooit meer op welke wijze dan ook contact met je moet zoeken en alles van hem deleten. Oh enne heb je t wel veilig gedaan? Anders ff testje.
Seriously.
Verder hem vergeten en echt, geeeen contact met die vrouw opnemen. Heb dat wel gedaan en dat was ni slim. Sterkte, weet hoe je je voelt!
Seriously.
Verder hem vergeten en echt, geeeen contact met die vrouw opnemen. Heb dat wel gedaan en dat was ni slim. Sterkte, weet hoe je je voelt!
donderdag 23 februari 2012 om 14:19
Ik heb net haar facebook pagina en hyves bekeken. Samen gelukkig op foto's... vind het zo rot voor haar!! Dat ze met zo'n lul samen is en het niet eens weet.... Ik wil haar ook niet persoonlijk berichten want ik heb geen zin in de ellende. Wie weet hoeveel hij al vreemd gegaan is. Maar zou het toch graag willen duidelijk maken dat ze op haar man moet letten...ben alleen bang dat ze hem toch geloofd en er vroeg of laat dan wel achter komt. Hij weet nog niet dat ik weet dat hij getrouwd is maar dat laat ik hem wel weten!!!!
donderdag 23 februari 2012 om 14:23
Je herhaalt nu steeds dat je het zo erg vind voor haar. Maar voor jou is dit in de eerste plaats klote voor jou! Jij bent belazerd door hem, jij bent met hem naar bed gegaan, en daar voel jij je nu behoorlijk rot onder. Hij heeft je voor de gek gehouden, jij geloofde hem, vertrouwde hem. Je hebt een stukje van jou gegeven, en daar is hij niet zorgvuldig mee om gegaan. Het haar laten weten is een manier om hem terug te pakken.
donderdag 23 februari 2012 om 14:25
donderdag 23 februari 2012 om 14:26
quote:Lisje87 schreef op 23 februari 2012 @ 14:11:
Een aantal dates gehad, erg leuk! Maar mijn gevoel zei vanaf dag 1 dat iets niet klopte.... Met elkaar naar bed geweest en gisteren vroeg hij weer om iets af te spreken. Nu kom ik er net achter dat meneer GETROUWD is!!! Ikzelf ben nu meteen afgeknapt maar ik vind het zooo erg voor zijn vrouw!! Moet ik hier iets mee doen?? hem confronteren? Vriendinnen zeggen dat ik zijn vrouw moet
berichten maar ik weet niet of ik dat wil doen....Waarom moet jij het erg vinden voor zijn vrouw? Jij wist het toch niet? En nee ik zou zijn vrouw niet berichten.
Een aantal dates gehad, erg leuk! Maar mijn gevoel zei vanaf dag 1 dat iets niet klopte.... Met elkaar naar bed geweest en gisteren vroeg hij weer om iets af te spreken. Nu kom ik er net achter dat meneer GETROUWD is!!! Ikzelf ben nu meteen afgeknapt maar ik vind het zooo erg voor zijn vrouw!! Moet ik hier iets mee doen?? hem confronteren? Vriendinnen zeggen dat ik zijn vrouw moet
berichten maar ik weet niet of ik dat wil doen....Waarom moet jij het erg vinden voor zijn vrouw? Jij wist het toch niet? En nee ik zou zijn vrouw niet berichten.
donderdag 23 februari 2012 om 14:26
Oh man, ik heb zin in een goede actie.. kunnen we niet iets bedenken om hem even aan te pakken en een beetje bang te maken
Wat ruk voor jou. Wat goed dat je er direct mee gekapt bent.
Voor zijn vrouw erg triest... anderzijds, wellicht hebben ze afspraken waar jij en ik niets van afweten, je weet het nooit...
Wat ruk voor jou. Wat goed dat je er direct mee gekapt bent.
Voor zijn vrouw erg triest... anderzijds, wellicht hebben ze afspraken waar jij en ik niets van afweten, je weet het nooit...
DTEEZ!
donderdag 23 februari 2012 om 14:33
Hmmm ja ik ben nog aan het bedenken hoe ik het aan ga pakken. Ik zou het stiekem wel leuk vinden om hem eens te laten zweten... hem bang te maken en hem ermee te confronteren. (het uiteindelijk niet aan zijn vrouw vertellen). Gisteravond vroeg hij weer om af te spreken en hij zou nog wat laten weten........
(ik voel me aan de ene kant wel belazerd ja, maar ik zou het nog erger vinden als ik op de plek van zijn vrouw stond, ik kan nu denken gelukkig ben ik er nog redelijk op tijd achter gekomen. Voelde me wel kotsmisselijk toen ik erachter kwam...dat wel)
(ik voel me aan de ene kant wel belazerd ja, maar ik zou het nog erger vinden als ik op de plek van zijn vrouw stond, ik kan nu denken gelukkig ben ik er nog redelijk op tijd achter gekomen. Voelde me wel kotsmisselijk toen ik erachter kwam...dat wel)
donderdag 23 februari 2012 om 14:36
donderdag 23 februari 2012 om 14:43
quote:zusenzoo schreef op 23 februari 2012 @ 14:35:
Zou jij het willen weten van je man?Tuurlijk zeggen we dat we het zouden willen weten, maar veel vrouwen geven die andere vrouw dan de schuld: die hoer, ze heeft mijn vent verleid! Echt waar...man lult recht wat krom is en vrouw wil dat maar al te graag geloven.
Zou jij het willen weten van je man?Tuurlijk zeggen we dat we het zouden willen weten, maar veel vrouwen geven die andere vrouw dan de schuld: die hoer, ze heeft mijn vent verleid! Echt waar...man lult recht wat krom is en vrouw wil dat maar al te graag geloven.
donderdag 23 februari 2012 om 14:43
als ik jou was zou ik hem heel kort en duidelijk vertellen
dat je hem nooit meer hoeft te zien.
en dan ook echt kort, via sms of bellen, want als je weer af gaat spreken dan heb je de kans dat hij met smoesjes gaat komen in de trand van scheiding of weet ik veel wat. (nou ja dat hoeft niet, maar zulke figuren bestaan helaas wel...)
heel lief dat je het lullig vind voor die vrouw, maar bot gezegd is dat jouw probleem niet en ook niet jouw verantwoording.
als ik jou was zou ik lekker de eer aan mezelf houden...
dat je hem nooit meer hoeft te zien.
en dan ook echt kort, via sms of bellen, want als je weer af gaat spreken dan heb je de kans dat hij met smoesjes gaat komen in de trand van scheiding of weet ik veel wat. (nou ja dat hoeft niet, maar zulke figuren bestaan helaas wel...)
heel lief dat je het lullig vind voor die vrouw, maar bot gezegd is dat jouw probleem niet en ook niet jouw verantwoording.
als ik jou was zou ik lekker de eer aan mezelf houden...
donderdag 23 februari 2012 om 14:48
Stel voor om bij hem thuis af te spreken
Ik snap je gevoel, maar je weet domweg niet hoe hun relatie is. Wie weet weet ze het wel maar wil ze het niet weten, of wie weet hebben ze er afspraken over, wie weet gaat zij ook wel vreemd, wie weet is ze een kreng en heeft hij groot gelijk, wie weet houden ze deze situatie al jaren in stand en blijven ze enkel bij elkaar vanwege de kinderen (hebben ze die?) of het huis.
Je kent haar niet. Als je nou zeker zou weten dat ze het zou wíllen weten dan zou ik het melden. Maar je weet niet wie je voor je hebt, je weet niets van hun relatie.
Om 'als je het zegt ben jij straks de klos' zou ik niet zo bang zijn, je hebt immers niets meer met hen van doen straks, dus als ze je niet zou geloven is er nog geen man over boord. Maar je weet niet wat je aanricht.
Ik snap je gevoel, maar je weet domweg niet hoe hun relatie is. Wie weet weet ze het wel maar wil ze het niet weten, of wie weet hebben ze er afspraken over, wie weet gaat zij ook wel vreemd, wie weet is ze een kreng en heeft hij groot gelijk, wie weet houden ze deze situatie al jaren in stand en blijven ze enkel bij elkaar vanwege de kinderen (hebben ze die?) of het huis.
Je kent haar niet. Als je nou zeker zou weten dat ze het zou wíllen weten dan zou ik het melden. Maar je weet niet wie je voor je hebt, je weet niets van hun relatie.
Om 'als je het zegt ben jij straks de klos' zou ik niet zo bang zijn, je hebt immers niets meer met hen van doen straks, dus als ze je niet zou geloven is er nog geen man over boord. Maar je weet niet wat je aanricht.