hij is getrouwd
donderdag 23 februari 2012 om 14:11
Een aantal dates gehad, erg leuk! Maar mijn gevoel zei vanaf dag 1 dat iets niet klopte.... Met elkaar naar bed geweest en gisteren vroeg hij weer om iets af te spreken. Nu kom ik er net achter dat meneer GETROUWD is!!! Ikzelf ben nu meteen afgeknapt maar ik vind het zooo erg voor zijn vrouw!! Moet ik hier iets mee doen?? hem confronteren? Vriendinnen zeggen dat ik zijn vrouw moet berichten maar ik weet niet of ik dat wil doen....
donderdag 23 februari 2012 om 16:50
Niet willen weten is droomwereldje in stand willen houden. Als je het weet moet je boos op hem worden enzo.. Ik zou het wel willen weten, dan maar van zijn minnares. Zou haar gebruiken om achter informatie te komen zoals zij mij gebruikt voor haar wraak. Het bespreken van mijn relatie doe ik wel met mn man.
Mag ik vragen waarom je eigenlijk al zo snel met hem naar bed bent gegaan? Zelfs terwijl je aangeeft dat het je al raar leek? En hij steeds niks liet horen en dan ff snel langskwam?
Ik hoop dat je hier van leert anders gebeurt het je nog 10x, zulke mannen voelen aan bij welke vrouwen ze dit kunnen proberen.
Mag ik vragen waarom je eigenlijk al zo snel met hem naar bed bent gegaan? Zelfs terwijl je aangeeft dat het je al raar leek? En hij steeds niks liet horen en dan ff snel langskwam?
Ik hoop dat je hier van leert anders gebeurt het je nog 10x, zulke mannen voelen aan bij welke vrouwen ze dit kunnen proberen.
donderdag 23 februari 2012 om 17:19
donderdag 23 februari 2012 om 17:22
quote:Missphoebe schreef op 23 februari 2012 @ 14:43:
als ik jou was zou ik hem heel kort en duidelijk vertellen
dat je hem nooit meer hoeft te zien.
en dan ook echt kort, via sms of bellen, want als je weer af gaat spreken dan heb je de kans dat hij met smoesjes gaat komen in de trand van scheiding of weet ik veel wat. (nou ja dat hoeft niet, maar zulke figuren bestaan helaas wel...)
heel lief dat je het lullig vind voor die vrouw, maar bot gezegd is dat jouw probleem niet en ook niet jouw verantwoording.
als ik jou was zou ik lekker de eer aan mezelf houden...helemaal eens!
als ik jou was zou ik hem heel kort en duidelijk vertellen
dat je hem nooit meer hoeft te zien.
en dan ook echt kort, via sms of bellen, want als je weer af gaat spreken dan heb je de kans dat hij met smoesjes gaat komen in de trand van scheiding of weet ik veel wat. (nou ja dat hoeft niet, maar zulke figuren bestaan helaas wel...)
heel lief dat je het lullig vind voor die vrouw, maar bot gezegd is dat jouw probleem niet en ook niet jouw verantwoording.
als ik jou was zou ik lekker de eer aan mezelf houden...helemaal eens!