Nog wakker ! ?

22-02-2012 01:33 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie nog wakker is, (nog) niet kan slapen, al geslapen heeft, gewoon zin heeft om nog wat te kletsen.

Iedereen is van harte welkom!
De mods worden idd betaald en ook al is het gratis dit soort plaatjes kunnen echt niet. Waar zijn die mods anders voor?
Viva verdient via de adverteerders toch aan ons? Anders zou er geen forum zijn.
quote:Jonari schreef op 23 februari 2012 @ 18:18:

Viva verdient via de adverteerders toch aan ons? Anders zou er geen forum zijn.Ok. Maar dan nog vind ik bepaalde reacties elders wel erg ver gaan hoor.
En nu ga ik frietjes en andere ongezonde troep eten. Tot later.
Eetsmakelijk.

Ik vind dat Sanoma gewoon een veilige omgeving aanbieden. Niet alleen zakken willen vullen met inkomsten van advertenties, van de hoe heet het wat je kan kopen voor je Ipad end. die er niet zijn als niemand hier forumt. En kijk eens wat er onder Sanoma valt, je kan bijna nergens anders terecht.

Het begon jaren geleden met een klein forum, de forummers hebben het hier groot gemaakt. Dus die verdienen i.m.o. ook een beetje bescherming.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Weten jullie een goede site over het weer?

Ik keek wel eens bij radarbuien.nl maar ik zoek het weer voor volgende week zaterdag in Hilvarensbeek en die plaats kent die niet.

Ik volg het weer nooit zo dus zie tussen de bomen het bos niet meer.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Deze misschien weeronline

Je kunt 14 dagen vooruit kijken bij deze site. Lijkt me altijd een beetje onwaarschijnlijk want soms hebben ze één dag vooruit nog niet eens goed
14 dagen
Dank, ik ga even kijken.
MV, Hilvarenbeek/ bekend van safari park is zonder s. Helpt dat?

Ik gebruik buienradar, ook een fijne.

Nu wie is de mol kijken! Ik vind het een leuk programma.
Ja gaat ook over dat park. Nou het weer daar dan.

Vriendin heeft in nov. vorig jaar al gratis entree kaarten gewonnen maar steeds niet gekregen. Wel steeds gebeld en veel beloftes. Nu heeft ze ze ontvangen maar ze lopen al bijna af dus moeten snel een weekend vinden dat het weer goed is. We hebben maar 4 dagen dus dat we kunnen.

Heel fijn van de vriendenloterij om zon prijs zo laat te sturen. Ze was laatst 2 weken vrij en konden we elke dag, nu is het hangen en wurgen.
Thee, voor het geval ik je hier niet meer lees, alvast een prachtig feest he van het weekend. Veel plezier.
Ik was er in het najaar in de regen. Er gaat een bootje op vaste tijden naar achterin het park. Ik ben niet zo handig met de tijden, ben dan steevast tien minuten na vertrek bootje daar omdat we eerst iets gingen drinken. Tijden schijnen centraal op te hangen, kijken loont! Ik vind het een mooi park.

Ik was blij dat ik mn wandelschoenen aan had, veel km's gemaakt.

Veel verschillende soorten dieren gezien, leuk!
quote:Mylene_Valerie schreef op 23 februari 2012 @ 18:59:

Weten jullie een goede site over het weer?

Ik keek wel eens bij radarbuien.nl maar ik zoek het weer voor volgende week zaterdag in Hilvarensbeek en die plaats kent die niet.

Ik volg het weer nooit zo dus zie tussen de bomen het bos niet meer.

Hilvarebeek,dat is vlak bij mij,MV.

kom je naderhand gezellig een bakkie doen en Tupperware uitzoeken.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Ook van mij veel plezier gewenst Thee. Ik hoop dat het zo leuk is dat je t internet niet zo mist.

En anders denk je maar aan de vieze plaatjes dan ben je blij dat je ff weg bent
quote:lichtbron schreef op 23 februari 2012 @ 21:42:

[...]

Hilvarebeek,dat is vlak bij mij,MV.

kom je naderhand gezellig een bakkie doen en Tupperware uitzoeken.

Ah ik hou het even in gedachten. Het is alleen tot laat, 5 uur, dan 1,5 uur naar mij toe, tussendoor een broodje eten ofzo en dan moet mijn vriendin nog iets van een uur naar haar huis dus weet niet of dat gaat lukken.

Zou Jonas wel heel graag willen ontmoeten. Wat een scheet lijkt het mij. Mooi ook nog eens.

Las van de week iets waar ik nog nooit van had gehoord, je kat meenemen op visite. Nou heb er wel eentje, nou twee die gek op visite zijn maar nog nooit over gedacht om dat te doen. Met een hond is het anders, hoewel ik het wel netjes zou vinden om te vragen of het kan. Maar verder ken ik niemand die dat doet, alleen een paar waar we wel eens zitten te geinen daarover maar nog nooit serieus.
Thee van mij ook veel plezier en gefeliciteerd met de mijlpaal van je pa en ma.

Hallo allemaal
Lieve wakkere forummers, ik kom even bij jullie om IBI aan te spreken, lieve Ieb, ga alsjeblieft niet weg vanwege de laksheid van de modderaars op het forum.

Wij kunnen jou namelijk niet missen op jouw eigen topic over ons boerinnenleven, please, blijf alsjeblieft bij ons......

(nu verdwijn ik weer stilletjes)
Ik zou raar opkijken als er iemand met zijn kat op visite komt. Neemt die dan ook zijn mobiele kattenbak en poepschep mee?
quote:madderijn schreef op 23 februari 2012 @ 21:37:

Ik was er in het najaar in de regen. Er gaat een bootje op vaste tijden naar achterin het park. Ik ben niet zo handig met de tijden, ben dan steevast tien minuten na vertrek bootje daar omdat we eerst iets gingen drinken. Tijden schijnen centraal op te hangen, kijken loont! Ik vind het een mooi park.

Ik was blij dat ik mn wandelschoenen aan had, veel km's gemaakt.

Veel verschillende soorten dieren gezien, leuk!Veel km lopen gaat hem niet worden. We gaan met haar auto naar de BB. We willen uiteraard als het kan met zo droog mogelijk weer.
MV,je moet maar kijken!! Je bent welkom!! anders blijf je maar slapen.. Ha,ha!!!

Vandaag wat inkopen gedaan.. kapstok,prikbord,plankje voor boven mijn wasmachine en nog iets,maar dat ben ik vergeten..

kennisje komt zaterdag en brengt haar man mee met boor en zo.. .. Thee,ik hoop dat je kunt genieten van het feest.. verstand op nul en blik op oneindig!!

Hoi,Moos,Moon en vele anderen..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
quote:mocy schreef op 23 februari 2012 @ 23:05:

Ik zou raar opkijken als er iemand met zijn kat op visite komt. Neemt die dan ook zijn mobiele kattenbak en poepschep mee?

Ik ook.

Wel zielig voor die kat, er zal weinig van overblijven als mijn tientonner er lucht van krijgt.
quote:mocy schreef op 23 februari 2012 @ 23:05:

Hahahah, ik ken het ook niet. Dat bespreek je toch? Ik denk dat mijn katers andere katers in huis niet leuk zullen vinden. Van honden zijn ze bang.

Bo Ghi zou ik theoretisch mee kunnen nemen, die kan namelijk vooraf op commando op de bak en het 11 uur ophouden. Voor de reclames opnamens nog nooit de `mobiele` bak hoeven te gebruiken.

Maar ik zou het niet doen. Eerlijk gezegd nog niet eens ooit een seconde over gedacht om te doen.
Naam-alweer-kwijt-maar-wie-voor-IBI-kwam:

Prima dat je even langs komt.

Ik ben niet zo van het pushen als iemand een goede reden heeft om niet meer te komen.... maar Ieb, weet in ieder geval dat ik je aanwezigheid erg waardeer. En we schrijven al een hele tijd inmiddels, al vanaf 'Stap voor stap'.
Ik zeg maar alvast welterusten hier. Lees misschien nog even mee maar ga op tijd plat.

Zeker als ik mijn schema'tje moet gaan bijhouden met bedtijden enzo... durf er eigenlijk niet in te zetten dat ik tot ver na middernacht zit te forummen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven