nutteloos geouwehoertopic

19-08-2011 21:11 2916 berichten
aangezien het vorige topic is overleden en ik geen puf meer heb

om te reanimeren hierbij een nieuw onzin topic.

heb op dit moment spijtig genoeg niks nutteloos te melden.

ik ga hier dan ook gauw weer weg totdat ik weer nutteloze inspiratie heb

oww iedereen is welkom trouwens.
Alle reacties Link kopieren
MissP, Ben heel benieuwd!

Dat half uurtje op bed wil ik ook wel...Maar moet om 16.00 weer de deur uit. Vanavond vroeg slapen dan maar.
ja ik ook. moet mezelf er nog wel even toe zetten om binnenkort

een x haar een mailtje te sturen over de proefles, maar goed dat heeft geen haast....

ben jij trouwens zelf mezzo of sopraan Isa? en dan zo'n lyrische of dramatische?
Ach jee...., vergeten mijn askruisje te halen bij de pastoor.

*maakt grapje want is niet katholiek, maar wel hypocriet volgens MP*

Ben import-Brabander maar vind 1 middag/avond carnaval toch wel erg leuk. En dan nog een middagje met de theekinderen. En koffieman ook.

En nee, ben niet aan het vasten maar vind wel dat ik minder moet snoepen. Maar dat heeft meer met kilo's te maken :-)

Het is groen met nootjes....?
@ MP, ik ben wel een 100% brabo, maar carnaval, ik ga nog liever het hele huis schoonmaken Dat heb ik gisteren dan alsnog gedaan.

De achterliggende gedachte kennen we wel hoor, maar ik denk alleen niet dat er nog veel mensen gaan vasten. Hooguit de wat oudere mensen?

@ Isa, half uurtje op bed?? Hier heerlijk uitgeslapen tot 11 uur vanmorgen en toen nog een zoon die na de voeding weer wilde slapen. Een hele relaxte dag na een drukke dag van gisteren. Na de schoonmaak ook nog gekookt, afwas gedaan en bezoek gehad tot laat.

@ oetl, ik vrees dat ik over een jaar of 4 niet onder carnaval uit kan komen als zoon naar school moet. We zullen zien hoe het dan gaat, misschien vind ik het dan wel leuker.

Groen met nootjes? Kermit de Snicker?

Morgen ga ik brownies maken, krijg dan een vriendin op bezoek, heb er zin in! Nu bedtijd
nee hoor, jij niet hyprocriet
Vandaag een rare ochtend, omdat zoon zich niet aan zijn 'ritme' houdt. Vroeg opgestaan (omdat zoon al wakker was en niet meer ging slapen), boodschapje gedaan met zoon, brownies gemaakt, terwijl die in de oven stonden ging zoon in bad. Daarna was er bezoek met verse brownies.

Nu is bezoek weg, hebben we weer een lunch achter de kiezen en ligt zoon in bed te spelen, slapen doet hij nog niet, maar hij is wel moe.
zucht, wat heb ik het zwaar
MP, lastig, lastig... Op wat voor manier zei hij dat? Hij kan er natuurlijk ook van balen dat hij je weer ziet ... Nee, geintje. Het is niet logisch om dat soort dingen maar gewoon tegen een willekeurige collega te zeggen, als je verder weinig met die persoon te maken hebt. Heb je verder wel eens contact met hem? Zo ja, dan kun je hem toch gerust eens uitnodigen voor een kopje koffie ofzo? Of tijdens de pauze eens gezellig bij hem gaan zitten?

Van de andere kant bestaan er ook van die amicale mannen die je het hart op hol kunnen brengen zonder dat zij bijbedoelingen hebben. Gewoon als in 'een praatje aanknopen'. Voor ons natuurlijk lastig om in te schatten wat voor iemand het is...

Hier heeft de griep toegeslagen. Dochter had gisteren ineens 39,5, en sinds gisteravond lig ik met koorts op bed. Bah. Voel me echt naar.

Om trouwens de carnaval nog even op te rakelen: ben een geboren en getogen Limburgse, al komen mijn ouders er niet vandaan. Maar veel verder dan de grote optocht kwam ik meestal niet. Al die zatte apen... Niets voor mij. Maar als ik dan zie hoeveel voorpret en energie het mijn beste vriendinnetje geeft om met carnaval bezig te zijn (lees: ieder jaar een ander, vaak zelfgemaakt kostuum, of meerdere, namelijk voor elke avond een andere) dan kan ik er de charme wel van inzien. Maar mij trekt het niet. Dacht ik vervolgens naar het noorden te komen om de carnaval te ontvluchten, eindig ik in Sassendonk... Ben ik er nog niet vanaf...
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
@Soezie: Beterschap! Hoe is het met je man? Kan die je al weer een beetje verzorgen?

MissP: Geen idee. Kan het kwaad om voorzichtig met hem een praatje terug te maken? Als hij daarna minder contact maakt, weet je dat hij niet geïnteresseerd is op die manier. Mannen vinden het vaak leuk om te flirten, maar schrikken zich dood als je misschien iets terug zegt. Dat is althans mijn ervaring.

Ben nog steeds moe. Vandaag vroeg opgestaan omdat kantoor riep. Morgen vroeg (maar iets later) opstaan omdat het podium roept. T is best zwaar, twee banen.
MP, dank voor de niet-hypocriet geruststelling.... Tja, zo'n opmerking hangt ook erg samen met de intonatie en de non-verbale commmunicatie.

Maarreh.....volgens mij is dit voor jou een no-go area (?)

Soezie, beterschap met die lappenmand daar!

Isa, vandaag vroeg naar je mandje?

Inderdaad kermit de snicker trouwens. Raadsels moeten volgens mij wat moeilijker.

Het is rood met haartjes.....?
@ MP, lastige situatie idd. Ik zou subtiel terug flirten en de bal bij hem laten liggen. Als hij meer wil, zal hij er werk van moeten maken. Als hij niet meer wil, dan ben je gewoon normaal aardig (zo kom je iig op mij over).

@ Soezie, wil je die griep mooi daar laten, ik zit er niet op te wachten uiteraard wens ik je wel heeeeeeeeeel veel beterschap!

@ Isa, lig je al in bed? Zoniet dan schop ik je erin

@ Oetl, geen idee wat het kan zijn dat rood met haartjes?

Hier WieIsDeMol zitten kijken, erg leuk, maar beetje jammer dat mijn Mol nu naar huis is gestuurd. Hopelijk zit man er ook naast, anders ga ik dat de rest van het jaar nog horen. Vorig jaar had hij 5 minuten zitten kijken van aflevering 1 en toen gezegd wie hij de mol vond en nog goed zitten ook en dat terwijl ik trouw elke aflevering volg.
hoezo niet theeleut (dit is een grapje, Phoebsman is er ook nog...)

ben er (nu weer) vrij rustig over. geen idee of hij er wat mee bedoeld, maakt ook niet zoveel uit. kan ook mn vreemde fantasie zijn....

ik vond het ook wel weer schattig trouwens. nogmaals als het eventueel zou kloppen is dat voor mijn zelfvertrouwen wel goed

had gisteravond verder een feestje, kan er kort over zijn:

ik drink van mn leven geen druppel meer..

(dit meen ik werkelijk. ik was me daar toch draaierig...... )

soezie: beterschap!!
MP, erg he dat je zo beroerd kunt worden van alcohol. Ik denk ook echt dat als ik weer 1 glaasje zou drinken dat ik op mijn kop zou staan. Heb al sinds april al geen drup meer op. Nu ik borstvoeding geef, drink ik ook niets.

Maybe na de borstvoeding dat ik bij feestjes wel een glaasje zou drinken, maar niet veel (heb ik ook nooit gedaan).

En tegen de tijd dat wij vinden dat Minifris een broertje of zusje nodig heeft, gaat alles weer resoluut overboord voor mij.

2 jaar terug wel een feestje gehad op een vrijdag waarvan ik echt ziek thuiskwam. Man heeft me de rest het weekend enorm zitten pesten met mijn kater. Zelfs toen ik terug in bed ging was het voor hem goed genoeg om er grappen over te maken.
het was idd. niet zo slim van me. ik had niet erg veel op, ben geen 'ervaren' drinker. na 1 glas rose begon het al te draaien.

niet handig om door te drinken, maar dat kon me gister niet zo veel schelen.

de uitspraak 'ik drink nooit geen druppel meer' heb ik vaker gedaan maar ik geloof toch dat ik daar over na ga denken.

als ik me er namelijk zo beroerd door voel ga ik me af vragen waarom ik het doe.

zit nu het nieuws te kijken of Friso. ik ben niet een hele erge koningshuis-liefhebber, maar ik vind dit werkelijk heel erg verschrikkelijk.

het raakt me ook wel omdat ik helaas ervaringsdeskundige ben.

hersenbeschadiging is zo ontzettend complex dat het helaas een kwestie van afwachten is.

moet zeggen dat ik wel besef dat ik onwijs mazzel heb gehad. (nu ging dat ook niet zonder slag of stoot....)
MP: ik vind het nieuws ook heftig. Niet zozeer ivm koningshuis, voor mij is het gewoon een Nederlandse vader en partner die nu in het beste geval maanden/jaren gaat missen van zijn kinderen en vrouw, en in het slechtste geval overlijdt en zijn kinderen en vrouw achterlaat. En dan heb ik het nog niet eens over de onzekere tijd die zij tegemoet gaan waarin ze regelmatig beslissingen zullen moeten gaan nemen waar je nooit voor hoopt te zullen staan.

Kan me voorstellen dat het voor jou nog een extra 'dimensie' heeft in verband met je verleden.

Hetzelfde als dat als ik lees over vroeggeboortes, dan ik het dan zelden droog houd, omdat ik preciés weet hoe ze zich voelen.

Maar goed, nutteloos nu: Ben nog steeds ziek. Zoon en dochter hadden vanochtend ook allebei koorts (zoon 38.2 en dochter 38.7) terwijl dochter gisteren juist weer koortsvrij was. Gelukkig waren ze gewoon vrolijk vanochtend (hoe doèn ze dat toch???) en zijn dus gewoon naar het KDV gegaan. Ik voel me echt k*t, en dat terwijl mijn temp alweer iets onder de 38 zit nu. Nou is dat nog altijd een graad hoger dan normaal voor mij, mijn normale temp is 36.6.

En man kan gelukkig weer vrij veel, mij verzorgen is wat teveel gevraagd nog, maar dat kan ik zelf nog wel maar de kindjes kon hij gisteren al best alleen af. En gelukkig kan hij vanmiddag naar de dierenarts met mijn kat, die liep ineens mank vanochtend. Voordeel is wel dat de dierenarts (dependance van de praktijk waar ik werk) op 7 minuten wandelen zit. Autorijden durft hij nog niet. Dus kattenmandje in het onderstel van de wandelwagen, een kwartiertje uittrekken voor het stukje wandelen, en hij komt er wel. Mijn lieverd.

Dus, ga mijn bedje weer eens opzoeken.
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
ach arme soezie.... goed uitzieken dus...

wel gezellig met zn allen

ik vind het idd. voor de familie ook erg verschrikkelijk.

dan zie je toch dat ze behalve royalties ook gewone mensen zijn met gewone gevoelens.

al dat gespeculeer wat je nu gaat krijgen vind ik wel heel erg.

bovendien hersenbeschadigingen zijn zo complex, hoe vervelend ook, dat is een kwestie van afwachten.

wil niet mezelf al te veel in the picture brengen, maar kort gezegd ik ben er ook veel beter uitgekomen dan dat ze in eerste plaats verwacht hadden.

het slaat misschien nergens op, maar dat geeft me wel hoop.

nutteloos: heb ondanks mijn zielige hoofdje (waarom krijg je koppijn van koppijnwijn? waarom hebben ze dat uberhaupt uitgevonden?) vanochtend ff een rondje gejogged en al

de weekendboodschappen gedaan.

verder me afgevraagd wat ik met het kipfiletje zou doen wat in de koelkast stond nog over van gister.

vervolgens heb ik daar bladerdeegpakketjes van gemaakt, dat staat nu in de oven.
Toen het regende toen man weg moest met mijn kat, besloot hij dat hij toch wel met de auto durfde . Hoe dan ook, ben benieuwd wat de dierenarts ervan te zeggen heeft.

MP, ze weten volgens mij ook gewoon nog maar heel weinig van de hersenen. Het is inderdaad zo complex, en dan geven ze denk ik liever wat minder positieve vooruitzichten dan dat ze alles overschatten achteraf.

Dat gespeculeer word je toch ook helemaal gestoord van. Allemaal van die zogenaamd deskundigen aan het woord die het hele dossier nooit gelezen hebben, waar dan een antwoord uit wordt getrokken. Wat hebben we daar nu aan? Laat die mensen toch lekker met rust, en wacht gewoon tot ZIJ nieuwe info naar buiten brengen.

Tja, koppijnwijn bestaat denk ik om te zorgen dat er niet teveel alcoholisten op de wereld komen Stel je voor dat je je perfect zou voelen na een avondje doorzakken, dan zouden er veel meer alcoholisten zijn. Of kraam ik nu gigantische onzin uit? Ach ja, al is het zo, het mag in dit topic...

En rood met haartjes? Een haartbei?
hihi das best een goeie idd.

al denk ik dat er weinig mensen zijn die daardoor maar niet meer drinken. maar ik denk er serieus aan om er mee te kappen.

ben je zo ziek dat je nu spontaan de lullerietes krijgt ??

heb namelijk geen idee wat je kletst over aardbeien....
quote:Ookeentheeleut schreef op 23 februari 2012 @ 21:36:

Inderdaad kermit de snicker trouwens. Raadsels moeten volgens mij wat moeilijker.

Het is rood met haartjes.....?

MP, mijn haartbei was een reactie op bovenstaand . Heb van jou nog geen betere optie gehoord...?

En de lulleritis heb ik al jaaaaaaaren...
Zo, jullie zijn actief!

Ik vind het inderdaad heel erg voor de koningin en zijn andere familie dat Friso's toestand zo serieus is. (zit nu even nieuws te kijken). Ik vind het overdreven uitmeten van het nieuws wel heel vervelend. Elke scheet is interessant, blijkbaar...

Verder heb ik Bastognekoeken over. Ik denk dat ik daar een taart van ga maken.

Gisteren lag ik ná WieIsDeMol in bed. Eigenlijk volgde ik het helemaal niet, maar Liefje wel. En nu kijk ik ook. Vroeg slapen hielp wel, maar nu heb ik wel last van mijn keel. Stom gedoe, dat ziek zijn.
soezie hihi dan ben je zeker niet de enige

(zeker niet als ik gezopen heb geloof ik...)

oww dat skiwi/aarbei carnaval gedoe had ik compleet over het hoofd gezien.

ik ben met koninginnedag wel es als pot pindakaas gegaan ,

en mijn zus als wortel, hihihi. vind ik wel 2 goede opties...

Isa moet ik een liedje voor je komen zingen? alhoewel ik door gister de stem van een kraai heb, maar goed.
Soezie, bijna goed.... Een baardbei :-)

Verder relaxt dagje gehad. Was vandaag vrij en koffieman was thuis aan het werk. Zindelijkheid van dochter was vandaag op een dieptepunt: 4x in broek geplast en 1x in broek gepoept. Nul x in het potje. Nou ja, morgen maar in de herkansing.
leuk he kinderen

(zit je weer als enige klepperende eierstok-lose tussen de klepperende eierstokken...)

over die opmerking van die collega: geen idee of ik er meer achter moet zoeken. heb al wel een tijdje het idee dat hij mij uummm wel interessant vind zeg maar. hij komt vaak kletsen, alle vragen stelt hij aan mij ipv mijn collega enz. nogmaals geen idee of of het klopt, maar ik vind het wel grappig.

nutteloze: ben in bad geweest en aangekleed, maar heb werkelijk nog niks nuttigs gedaan vandaag...

Isa: voor de 600e x watvoor stem heb je zelf? basbariton? coloraruursopraan??

zit momenteel zelf in stemsoort kraai geloof ik....
Sorry hoor...Ik zeg het liever niet openbaar. Vind het toch een beetje al te herkenbaar worden. Er zijn niet zo heel veel zangers in Nederland en iedereen kent elkaar. Ik weet van twee zangeressen dat ze meelezen en meeschrijven op het forum (ik weet hun aliassen niet). En er lezen genoeg mensen mee.

Vanochtend zat ik ook in de stemsoort Kraai (dramatische kraai, nog wel).

Het is stom dat we elkaar geen priveberichten kunnen sturen, want je bent van harte welkom om eens langs te komen.

Zullen we een tijd afspreken dat ik mijn gegevens hier neerzet? En dan haal ik ze daarna weer weg, hahahaha.

Nutteloos: De letter K van mijn toetsenbord hapert. Ik denk dat er een kruimel onder zit.

Ik heb vandaag aan voorjaarsschoonmaak gedaan: opgeruimd en stof afgenomen. Doe ik anders nooit. Voelt wel heel fijn.
denk ik dat het wel een goed idee is.

kunnen we over zingen lullen tot we een ons wegen

weet niet of je nu in the air bent?

zal ik ff snel mn 'reserve' email adres neer smijten?

nutteloos: heb barweinig gedaan vandaag. (ook wel handig omdat ik morgen een drukke dag heb) alleen ff de deur uitgeweest voor inpakpapier (hoe kan een mens dat vredesnaam niet in huis hebben)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven