Centraal Moderatortopic

12-12-2011 11:51 5063 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Shala: zie deze link. Ik heb alleen geen LinkedIn-profiel, dus kan geen contact opnemen met hem.

Edit:

*poef*

Anderen: verwijder hem ook maar als je wil, wil geen problemen of iemand te kijk zetten, sorry.
Euh, geen idee Pinks. Heb ook maar gegoogeld, ken hem zelf niet.
Ik vind die link eigenlijk not done.
Ik ook, Thee.
quote:molly74 schreef op 23 februari 2012 @ 14:06:

Shala: zie deze link. Ik heb alleen geen LinkedIn-profiel, dus kan geen contact opnemen met hem.

Ik heb wel een account daar. Lijkt nog nergens op maar ik zou die persoon wel kunnen benaderen dus. Of misschien iemand anders die ook zo'n profiel heeft daar.

Aangepast: omdat later bleek dat de link niet relevant was.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
quote:thee schreef op 23 februari 2012 @ 14:10:

Ik vind die link eigenlijk not done.

Kom op zeg, dat is gewoon openbare info dat door die man zelf online gezet is.

Maar hij gaat dus over de gevels. Niet over de fora.
quote:thee schreef op 23 februari 2012 @ 14:10:

Ik vind die link eigenlijk not done.Eens.
Dan schiet dat dus niet op. We moeten geen gevelman hebben haha.

Maar dit is openbare info, Molly heeft geen commercieel belang bij deze link dus volgens mij mag dat gewoon geplaatst worden hier.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Ik heb de link verwijderd. Van de andere kant: het is inderdaad openbare info.

Iets anders: ik lees vandaag veel over dat xangelblog-nogwat. Klopt het dat iemand daar gewoon hele stukken tekst neerzet die door forummers zijn geschreven? Met nickname en al?
quote:pinks schreef op 23 februari 2012 @ 14:12:

[...]

Kom op zeg, dat is gewoon openbare info dat door die man zelf online gezet is.

Maar hij gaat dus over de gevels. Niet over de fora.Hij gaat niet over de gevels. In jouw link geeft hij alleen een reactie op dat gevelbedrijf.
Toen er gelinkt werd naar die blog over 'forumkatjes' kwamen mensen er ook achter hoe de Community Manager heet hier. Maar dat mocht niet gecommuniceerd worden toen op het forum, omdat het privacygevoelige informatie was.

Misschien dat dit net zo opgevat kan worden?
quote:molly74 schreef op 23 februari 2012 @ 14:15:

Iets anders: ik lees vandaag veel over dat xangelblog-nogwat. Klopt het dat iemand daar gewoon hele stukken tekst neerzet die door forummers zijn geschreven? Met nickname en al?Ja, helaas gebeurt dat al jaren. Snap niet dat het zomaar kan.
Ja, het is idd openbare informatie, maar vind het hier niet de juiste plek een aanleiding ervoor.

En ja molly, ruim een jaar geleden of zo heb ik daar wel eens gelezen. Nou het is nog meer bagger dan de gore plaatjes hier en er werden (worden?) idd hele postings gequote van hier met nickname en alles en daar ging men op lopen schimpen.

En ja de blognaam geeft te denken als je 'x' door 'ex' vervangt, al weet ik dat dat ook suggestief van mijn kant is.
Diegene van de blog Twittert trouwens ook. Vnl. over Jaap.
quote:molly74 schreef op 23 februari 2012 @ 14:15:

Iets anders: ik lees vandaag veel over dat xangelblog-nogwat. Klopt het dat iemand daar gewoon hele stukken tekst neerzet die door forummers zijn geschreven? Met nickname en al?Dat gebeurt al sinds angelgate/knopjesgate, dus al jaren. Waarschijnlijk een rancuneuze ex-Angel (en ik heb ook een heeeel groot vermoeden welke, maar volgens mij weet Viva/Sanoma dat ook al lang, maar ze doen er niets mee).
quote:pinks schreef op 23 februari 2012 @ 14:18:

Dit verklaart wel iets: *

De vacature 'manager online performance' staat open.Wel stik, het is in A'dam, anders had ik gereageerd
quote:yvonjaspers schreef op 23 februari 2012 @ 14:19:

[...]

Dat gebeurt al sinds angelgate/knopjesgate, dus al jaren. Waarschijnlijk een rancuneuze ex-Angel (en ik heb ook een heeeel groot vermoeden welke, maar volgens mij weet Viva/Sanoma dat ook al lang, maar ze doen er niets mee).Ik moet toegeven, het is wel een angel met een sterke maag.
quote:yvonjaspers schreef op 23 februari 2012 @ 14:19:

[...]

Dat gebeurt al sinds angelgate/knopjesgate, dus al jaren. Waarschijnlijk een rancuneuze ex-Angel (en ik heb ook een heeeel groot vermoeden welke, maar volgens mij weet Viva/Sanoma dat ook al lang, maar ze doen er niets mee).

Ok. Bedankt voor de uitleg meiden. Maar da's toch eigenlijk ook heel raar? Stel dat ik nu een blog beginnen (wees gerust, ik zou niet weten hóe) en dagelijks een forummer van hier naar boven haal. Bvb. donderdag 23 februari, met de titel 'YvonJaspers van het VF is een irritante forummer volgens sommige mannen op dat forum'.

En morgen open ik: 'Pinks heeft ze blijkbaar niet alle zeven op een rijtje en is waarschijnlijk homo, want ze heeft een roze avatar'. Of meer van die onzin (ik roep nu maar wat hè).

Da's toch absurd?
Ik ben zeker homo want ik val op mannen!

Misschien de nieuwe hoofdredacteur van viva dan? http://www.sanomamedia.nl ... ofdredacteur_van_Viva.php
Ja, dat is absurd, helaas lopen er meer gekken vrij rond dan dat er vastzitten.
quote:molly74 schreef op 23 februari 2012 @ 14:24:

[...]

Ok. Bedankt voor de uitleg meiden. Maar da's toch eigenlijk ook heel raar? Stel dat ik nu een blog beginnen (wees gerust, ik zou niet weten hóe) en dagelijks een forummer van hier naar boven haal. Bvb. donderdag 23 februari, met de titel 'YvonJaspers van het VF is een irritante forummer volgens sommige mannen op dat forum'.

En morgen open ik: 'Pinks heeft ze blijkbaar niet alle zeven op een rijtje en is waarschijnlijk homo, want ze heeft een roze avatar'. Of meer van die onzin (ik roep nu maar wat hè).

Da's toch absurd?Je moet maar niks interessanters te doen hebben. Verbazend hoe veel er geblogd/geforumd enz. wordt in de baas z'n tijd. Kijk maar naar M. (By the way, ik ben eigen baas, dus het mag ).
quote:molly74 schreef op 23 februari 2012 @ 14:24:

[...]

Da's toch absurd?Ja dat is belachelijk. Bovendien is het vrij onduidelijk of iemand iets er zelf op heeft gezet of dat er is gequote vanaf hier.
He, maar waarom staat er nog steeds geen reactie hier van de mod die net alle topics heeft verwijderd?
Het is ook raar en absurd, maar het gebeurt. Viva/Sanoma zou er tegen kunnen optreden, maar doet het niet, dus waarom zouden wij ons er dan verder druk om maken?
quote:giuliettacapuletti schreef op 23 februari 2012 @ 14:27:

[...]

Nee, ja, ik denk dat Miss Piggy ons inderdaad een stuk verder kan helpen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven