Forummer van de maand

20-02-2012 15:00 3276 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de tijd dat ik hier alleen meelas, weet ik dat er ooit een verkiezing is van "forummer van de maand".

Zou het niet aardig zijn om zoiets te herintroduceren? Het kan ook een variant zijn, zoals een soort sterrensysteem of ranking per poster. Of een team van een of twee of drie forum-aanvoerders. Of een poster van het jaar.

Los van hoe het precies wordt uitgewerkt (via zelfnominering, via nominering door anderen, door het aantal posts, etc.), zie ik de volgende voordelen:

1. Het geeft een incentive voor posters om goede, inhoudelijke bijdragen te plaatsen (in plaats van anderen af te zeiken of off-topic te gaan).

2. Nieuwe posters weten meteen wie een beetje de gerespecteerde/belangrijke posters zijn. Als een meisje bijvoorbeeld met een probleem zit en twee reacties krijgt (een van een viva-autoriteit en iemand met minder gezag), dan weet je beter hoe je die adviezen moet wegen/beoordelen dan wanneer je blijft zitten met een 1-1 gelijkspel.
Slaap lekker Scamp!
quote:xalliewallie schreef op 23 februari 2012 @ 23:42:

Meeeheheheheheeeeeh

Ben ik ook weer op de hoogte. Heb het zelf even weggehaald, was misschien teveel info.
Man oh man, wat een dag! Maar hier is het lekker rustig zeg, nu Martin weg is. Zullen we hem de toegang tot het topic ontzeggen? Paradijselijk hoor!
.
quote:xalliewallie schreef op 23 februari 2012 @ 23:43:

Dag Scampie! Truste.Jij zegt dus ook ScampIE. Ik heb ook steeds de neiging er een garnaal van te maken. Heb dat ook met de naam van de TO. Mijn ex had bijna dezelfde naam, maar dan met een j ertussen. En bijna iedere keer als ik TO's naam typ, floept die j bijna als vanzelf uit mijn toetsenbord.
Ja Molly je intuïtie is goed hoor.
quote:sri schreef op 23 februari 2012 @ 23:48:

Paradijselijk hoor!Aber etwas fehlt...
quote:nerd_ schreef op 23 februari 2012 @ 23:48:

Nou ja, Martin gastheer...*zo zie ik 't niet*

Zie hier gewoon wat mensen, en wat ze verder doen zal me worst wezen.

Voor mij is 't gewoon een feestje.

Dan weet je ook niet altijd waar je bent, en wat de reden is van alllesBijzondere feestjes bezoek jij Nerd!
.
Zo'n sexfeestje zeker?
quote:nerd_ schreef op 23 februari 2012 @ 23:51:

Marlene Dietrich?

Bezoek jij feestjes van Marlene Dietrich?? Hoe oud ben jij wel niet?

Oh, je doelt op mijn avatar. Da's Agatha Christie, mijn favoriete schrijfster.
Ja Nerd voor de draad ermee, hoe oud ben je??
quote:xalliewallie schreef op 23 februari 2012 @ 23:52:

Zo'n sexfeestje zeker?Vast niet, want dan weet ie juist wél wat ie daar doet.
!Nu moet je het een keer vertellen.
Wat grappig Molly, dat hè Agatha Christie fan bent!
.
Ja, nerd. Voor de draad ermee!
You know how I know? Because I reeaally think so!
.
quote:nerd_ schreef op 23 februari 2012 @ 23:56:

Nee, 't nette pak, en zo ernstig, van Secretia. Dan 't Duits. Wat ontbreekt, was de vraag.

Dan denk ik aan oude muziek van Marlene Dietrich, salonstrijkje.Hij is leuk, nerd. Maar nu opbiechten!
quote:nerd_ schreef op 23 februari 2012 @ 23:51:

Oude Marlene Dietrich platen?Nein! Ich meine naturlich ein "Whiskey-Bar"! Show me the way!
.
quote:missy_acy schreef op 23 februari 2012 @ 23:54:

Wat grappig Molly, dat hè Agatha Christie fan bent!Ja, had je dat niet verwacht? Of zelf ook fan?
Nerd is n vrije forummer. Een topic hopper, rolt vh ene feestelijke topic naar het ander.
Ich hab ein pianola, zuhause in mein salon

Nerd je leeftijd, vertel op. Nu.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven