Centraal Moderatortopic

12-12-2011 11:51 5063 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Wat een aanfluiting van modereren op dit forum.
Goed idee!

quote:lottekeNL schreef op 23 februari 2012 @ 15:57:

Ik ga gewoon ook vreselijke plaatjes plakken.

Misschien dat ze dan wakker worden.

[afbeelding]
quote:molly74 schreef op 23 februari 2012 @ 15:53:

Misschien moeten we weer 's over Het Beleid praten, dan zijn ze er als de kippen bij! *hengelt*Het Beleid? Er Is Geen Beleid, dat lijkt me nu wel duidelijk.
We hebben vast wel een hele berg vaste forummers met tijd en verstand van IT of dergelijke. Kunnen we niet een geheel nieuw forum opzetten? Vavi.nl ofzo?
quote:molly74 schreef op 23 februari 2012 @ 15:53:

Misschien moeten we weer 's over Het Beleid praten, dan zijn ze er als de kippen bij! *hengelt*Ohw...... Daar ben ik goed in!
Nee Lotteke, Gordon is leuk! Die heeft, in tegenstelling tot de gemiddelde troll, een heel menselijke en empathische kant!
En nog een...

quote:lottekeNL schreef op 23 februari 2012 @ 15:57:

Ik ga gewoon ook vreselijke plaatjes plakken.

Misschien dat ze dan wakker worden.

[afbeelding]
Dit.is.te.erg.

Gewoon een paar vragen he:

* waarom kan dit doorgaan? Er zijn zoveel suggesties al van hand gedaan door forummers, zit er nou niet 1 tussen wat mogelijk is?

* wat zijn jullie in vredesnaam aan het doen op dit moment?

* ik zou me dood schamen als dit mijn werk was, en ik dit keer op keer zo zou verzaken. Hoe zit dit bij jullie?
quote:kusunum schreef op 23 februari 2012 @ 16:00:

[afbeelding]Getver. Ik ga je staffen hoor .
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:molly74 schreef op 23 februari 2012 @ 15:59:

Nee Lotteke, Gordon is leuk! Die heeft, in tegenstelling tot de gemiddelde troll, een heel menselijke en empathische kant!

Nou, eindelijk weer eens goed gelachen!
quote:kusunum schreef op 23 februari 2012 @ 15:58:

We hebben vast wel een hele berg vaste forummers met tijd en verstand van IT of dergelijke. Kunnen we niet een geheel nieuw forum opzetten? Vavi.nl ofzo?Ach joh, zelfs het eerste de beste gratis forum werkt al beter en is beter te modereren dan deze aanfluiting!
Viva mod team heeft alleen een beleid als je kritiek op ze levert, lijkt 1984 wel hier. Je mag geen kritiek hebben op het beleid; wat voor onzin is dat? Kunnen ze alle kritiek niet verwerken ofzo?

Ja, ban me maar, want op een forum waar je geen kritiek op (slechte) mods mag hebben is gewoon een naziregime. Ik ga voor het Vaviforum; niet zeuren, maar nieuwe forum beginnen, dit blijft toch altijd zo!
O, gaaf! Vieze plaatjes plakken Ik doe mee!

*googlet*
Misschien is het een idee, beste moderator, om het ip adres van deze debiele goreplaatjesplakker ook eens door te geven aan de politie. Lijkt me namelijk dat je wel een hele zieke geest moet hebben om zulke plaatjes op te zoeken en te plaatsen, wie weet wat zijn/haar volgende stap is.
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Zeg, woont er niemand in de buurt van, zeg, 023? Wie wil even met een megafoon voor het pand van Sanoma gaan staan?
Ik wil een hengel-topic.. als zo'n ransaap iedere keer terug mag komen.. dan stem ik voor een hengel-topic..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
quote:kusunum schreef op 23 februari 2012 @ 15:59:

[...]

[afbeelding]Gadver

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven