Verjaardagscadeau schoonvader tips?
vrijdag 24 februari 2012 om 11:40
Weet je vriend/man niks? Hier is het zo dat ik meestal de cadeautjes voor mijn kant bedenkt (én betaal) en hij dat voor zijn kant doet. Meestal iets makkelijker. Al moet ik zeggen dat ik het ook altijd moeilijk vind om voor mijn vader en schoonvader iets te bedenken. Meestal is het een fles drank, goede chocolade, iets voor in de tuin, bon van intratuin etc. Niet heel bijzonder, maar wel leuk om te krijgen. Of een bon van een lekker restaurant?
vrijdag 24 februari 2012 om 11:46
Mijn schoonvader is veel met zijn computer bezig de laatste jaren.
Hij heeft al gekregen van ons:
- Boek 'Mac voor senioren'
- Boek 'Windows voor dummies'
- Fotopapier, mapjes en fotosnijmachine
- Corel Paint Shop Pro (fotobewerkingsprogramma)
- Nieuwe printer
Verder houdt hij van puzzelen, dus geven we hem weleens een grote stapel nieuwe puzzelboeken.
Ook drank (whiskey en cognac) valt altijd in de smaak, misschien met een paar mooie glazen erbij?
Hij heeft al gekregen van ons:
- Boek 'Mac voor senioren'
- Boek 'Windows voor dummies'
- Fotopapier, mapjes en fotosnijmachine
- Corel Paint Shop Pro (fotobewerkingsprogramma)
- Nieuwe printer
Verder houdt hij van puzzelen, dus geven we hem weleens een grote stapel nieuwe puzzelboeken.
Ook drank (whiskey en cognac) valt altijd in de smaak, misschien met een paar mooie glazen erbij?
vrijdag 24 februari 2012 om 11:49
Ik probeer al jaren mijn man iets te laten verzinnen voor zijn kant idd, maar helaas is hij daar geen ster in. Of hij verzint een dag vantevoren iets heel leuks met een levertijd van 3 weken
)
Hij rookt/drinkt niet, maar heb al wat leuke dingen voorbij zien komen. Restaurantbon vind ik een leuke, collage ook maar dat hebben we laatst al aan zwager gegeven. Wil ook nog een beetje origineel blijven Karten vind ik ook een leuke! Hmm komt toch nog goed geloof ik!
Hij rookt/drinkt niet, maar heb al wat leuke dingen voorbij zien komen. Restaurantbon vind ik een leuke, collage ook maar dat hebben we laatst al aan zwager gegeven. Wil ook nog een beetje origineel blijven Karten vind ik ook een leuke! Hmm komt toch nog goed geloof ik!
vrijdag 24 februari 2012 om 11:54
Toen ik voor t eerst op de verjaardag van mijn schoonvader kwam,ik kende hem toen eigenlijk nog maar amper, toen nam ik hem een pak koffie mee. Ik wist toevallig dat ie dat dronk en dacht ach t is misschien wel een beetje een appart cadeau maar hij drinkt dat ,dus het komt wel op. En ja dat was gelukkig ook het geval. Nu wil hij eigenlijk ieder jaar weer graag een pak koffie.
Maar nou vind ik het zelf wel een keer goed ,hij met zn koffie iedere keer....... Misschien kun je daar iets mee? Niet iedereen houd van koffie maar t is ook maar een sugestie. Iets van een koffie en thee pakketje samen stellen of zo. ( koekjes erbij jammie ) .
Maar nou vind ik het zelf wel een keer goed ,hij met zn koffie iedere keer....... Misschien kun je daar iets mee? Niet iedereen houd van koffie maar t is ook maar een sugestie. Iets van een koffie en thee pakketje samen stellen of zo. ( koekjes erbij jammie ) .