***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Succes Witch!

Lilien, fijn dat je er weer bent! Balen dat het met de gezondheid niet helemaal wil vlotten, maar ik vind het leuk om weer eens iets van je te horen!

Xaloy, Grindelwald? Jee, ik zou zo terug willen!

Lara, ik heb ook regelmatig vreemde dromen over de jongens. Eigenlijk vind ik het wel grappig, maar ook bizar dat ik zo veel over ze droom.

Gister had ik me toch een kater van vijf wijntjes! Jemig! Gisterochtend moest ik bar staan en aansluitend een wedstrijd spelen en ik heb in de eerste minuut van de wedstrijd een spier in mijn lies verrekt. Heel erg irritant! Aansluitend hebben we nog naar een wedstrijd van heren 1 gekeken, dus het was weer een dagje hockey. Wel was het heel gezellig!
Lieve meisjes,

Nieuws hier. Ik ben zwanger. Ik voelde het al wel een tijdje. Drie beetjes moe enzo. Gisteren toch maar eens een testje tegenaan gegooid. En dat gaf de bevestiging.

We zijn er heel blij mee. Toch weer heel spannend allemaal.

Moest het ff kwijt. Nu snel aan het werk.

Fachat: neem het nog maar niet op in de tabel. Mocht er iemand per ongeluk meelezen dan is zo'n berichtje niet meer snel te vinden in ons gekwebbel, maar de tabel is zo obious.

xx buitenmeisje
GEFELICITEERD!!!! Ik moet zeggen dat het me niet verbaast! Buitenwijffie, ik ben hartstikke blij voor je!
Oei Buitenmeis, het staat een beetje lullig wat ik in mijn vorige berichtje postte. Ik bedoelde te zeggen dat ik de afgelopen week een vermoeden had dat je best wel eens zwanger zou kunnen zijn, omdat je had geschreven dat je zo moe was. Ik wilde het alleen niet zeggen, want ik was bang dat ik een gevoelig onderwerp aan zou snijden. Eigenlijk had ik weinig aanwijzingen dat het best wel eens zo ver bij je zou kunnen zijn, maar op de een of andere manier had ik een vermoeden! Ik gok op een broertje voor Koen! (maar het zou best eens een meisje kunnen worden)
Wauw Buitenmeisje!!! Wat leuk! Ook al zwanger!!! Gefeliciteerd zeg!!! Tjonge jonge, wat een vruchtbaar groepje hebben we hier toch bij elkaar zeg! Ik voel me er net als Icke ook steeds minder bbijhoren!

Lilien, leuk weer wat van je te horen! Jammer dat het zo slecht gaat met je gezondheid! Wat een zware tijde moet dat geweest zijn zeg! Gelukkig dat het wat beter lijkt te gaan!

Swissie, jammer dat het niet raak was! Nou maar weer proberen zou ik zeggen en dan idd met spitsmuis voor een decmberbaby gaan!

Was van het weekend bij mijn ouders en arme, arme Ole heeft daar zijn handje aan de verwarming verbrand! Zijn hele handpalm zit nu onder de blaren! Ik mocht een beetje uitslapen, maar na een half uurtje kwam mijn moeder al weer boven met Ole, helemaal overstuur, maar geen idee wat er aan de hand . Pas na een half uur zagen we zijn handje en toen dus pas onder de kraan! Arme Ole! Gelukkig heeft hij er nu geen last meer van, maar het ziet er wel erg zielig uit!

Zondagmiddag minimeet met Icke gehad, was leuk! Ook om Ickeman te ontmoeten en Ruben weer te zien! Ruben en Ole hebben leuk met/naast elkaar gespeeld en konden wel goed met elkaar opschieten! Grappig was dat Ole en Ruben zo ongeveer even lang waren! Icke heeft foto's gemaakt, dus zien jullie het binnenkort wel op msn!
Dag meisjes,

Buitenmeisje, gefeliciteerd!!!!!!!! Ik hoop dat je naast de moeheid de overige kwaaltjes bespaard blijven.

Wat kun jij het mooi op "de buitenmeisjesmanier" brengen dat je zwanger bent:)

Tjonge, ik voel me er echt gek onder, die zwangerschappen hier. Ik heb er zelfs een brok van in mijn keel op een of andere manier. Ik heb er net even over nagedacht en ik denk dat ik weet waarom ik er zo emotioneel onder ben. Heel diep in mijn hart denk ik dat ik nu ook wel weer zwanger zou willen worden. Ik heb ook last van kriebels, al kan ik niet thuis brengen of die volledig uit mezelf komen of dat het gevoedt wordt vanuit hier. Zal wel een combi zijn. Ickeman is in ieder geval wel een beetje "bang"voor de "slechte invloed" van het forum op mijn kinderwens, haha. Maar de eerste maanden met Ruben staan mij en Ickeman nog zo vers in het geheugen dat we vooral puur verstandelijk het zwanger worden voorlopig nog uitstellen. Tja en dan liggen je gevoel en je verstand soms niet helemaal op een lijn......

Maar goed, alles op zijn tijd.

Ik zal zodirect foto's proberen te plaatsen van onze minimeet.

Swissie, hier een soortgelijk oogjes-neusje- geval...... Zag er vanochtend echt uit als een snotmonstertje. Klonten in zijn wimpertjes, heel zielig. En helemaal tot in het matras doorgelekt, arm manneke. Ik heb een nieuw tandje ontdekt, dus dat heeft ie er ook bij nu. En een nieuw en zeer orgineel slaapritme. .......

Layla, fijn dat je man toch terecht kon bij de andere vestiging. Ik dacht dat hij geen rijbewijs had? Dat was toch zo in je zwangerschap, of herinner ik me dat verkeerd?

Lilien, even de tijd nodig gehad voor jezelf meis? Wel fijn dat je er weer bent en dat het beter gaat. Ik ken dat gevoel van "overleven". Nu is het weer tijd om te gaan genieten hoor!De lente komt eraan en de zonnestralen zullen je vast goed doen.

Esan, ik begin me gewoon plaatsvervangend bezorgd te maken over jullie Vincent........Heeft hij niet een hele vervelende bacterie bij zich ofzo? Of iets met zijn maagje/darmpjes? Ik vind het zoooo zielig. En ik heb met jullie te doen, dit duurt al veel te lang....

Beterschap!!!

Mijn geheugen laat me in de steek, even teruglezen.
Buitenmeisje, gefeliciteerd! Novemberbaby wordt het dan zeker? Leuk hoor. Het houdt echt maar niet op hier! Ik gok ook nog op een stuk of twee decemberbaby's.

Lilien, fijn dat je er weer bent! Vervelend dat je je zo slecht hebt gevoeld, wat moet dat zwaar zijn geweest zeg.

Jeetje Fachat, z'n handje verbrand? Dan werd er niet zo goed opgelet als ze niet doorhadden dat hij in de buurt van de kachel was. Arme jongen!

Wij waren ook bij m'n ouders dit weekend, was leuk. Familiefeest op zaterdag en iedereen hoopt/gokt op een meisje. M'n opa en oma hebben tot nu toe alleen nog maar achterkleinzoons. M'n tante vroeg zelfs of we nog een vierde zouden nemen als dit weer een jongen was! Ook leuk de zolder van m'n ouders afgestruind op zoek naar leuke spullen voor het nieuwe huis en erg geslaagd!

Even kleintje naar bed brengen geloof ik.
Icke, hoe denkt je man dan over een volgende baby? Zouden jullie niet in november gaan evalueren? Of vind je dat nu te ver weg?

En is Ruben al los aan het lopen??
Dropneus, zie je wel, die Fleur komt er wel hoor!

Enne, heb je al aangedragen dat het merendeel van de meisjes hier alweer zwanger is als argument? Hier werkt dat averechts:) maar wellicht bij Dropman niet?
Micha, mijn moeder zat er gewoon bij, maar was net even met Kaj bezig. Het was ook niet aan de kachel, maar gewoon aan de cv. Ole zat ernaast te spelen en waarschijnlijk heeft hij zich toen aan de verwarming opgetrokken ofzo.

Hoe gaat het contact met je moeder nu Micha?
Sorry Fachat, het staat er een beetje vervelend... Dat heb ik geloof ik soms als ik snel wat wil schrijven, dan komt het een beetje bot over. Ik bedoelde niet dat ze slecht aan het opletten was hoor. Maar goed, wel echt zielig, zo'n klein mollig babyhandje...

Het gaat veel beter tussen m'n moeder en mij. Het was vaak leuk en op de momenten dat we normaal ruzie gekregen zouden hebben deden we allebei ons best om dat niet te laten gebeuren. Het is gewoon te belangrijk dat we daar kunnen zijn.
Buitenmeisjes, gefeliciteerd! Super joh, ik hoop dat je vermoeidheid snel over gaat.

Pfff, ik ben ook moeoeoeoe, ben eerlijk gezegd blij dat we eindelijk het huis weer even voor onszelf hebben. Man gaat vanaf woensdag t/m vrijdag weer eens weg, dus weer eens echt Finn - mama tijd vanaf woensdag-avond.

Ik hoop dat het goed blijft gaan met Finn, hij zit nu echt tegen een ziekte aan te hikken. Hij heeft ook erg slecht gelapen (en wij dus ook).

Lilien, leuk weer iets van je te horen. Je hoeft echt niet elke keer uitgebreid te schrijven hoor, van mij mag je best af en toe alleen een ego bericht achterlaten. Ik mis eigenlijk wel meer meiden hier, Marieke waar ben je en Jaimie, hoe gaat het?

Leuk Dropneus, Fleur door het huis scheuren, oppassen geblazen, je ziet het met Ole.

Fachat, gaat het weer een beetje met Ole? Heeft hij er last van? Zielig hoor, ik ben alweer blij dat wij geen haard hebben.

Witchke, heel veel succes weer, doe je best.

Micha, leuk hoor een nieuw huis inrichten. Wij moeten volgens mij nog als een razende gek een eettafel met stoelen en een heel gaaf (maar ook mega zwaar) dressior verkopen. Ik koop liever dan dat ik verkoop.

Ik geloof dat de huurders eind deze week erin willen. Dan moet het dus wel leeg zijn.

Xaloy, leuk even naar Nederland. Ik denk dat bij ons de eerstvolgende keer het laatste weekend van Maart is. Man moet dan 2 en 3 april naar London en ik 1 en 2 ook naar London. Enige oppas mogelijkheid is dan dus Finn naar Nederland. Dan vliegen we gewoon terug op A'dam kunnen we gelijk onze verjaardagen in Nl vieren.

Hmm, ben trouwens bang dat mijn aanbod om meeting bij mijn ouders te doen misschien niet zo geslaagd was. Mams keek helemaal niet blij.

Zal vanavond ff op msn kijken wat de plannnen nu zijn, evt heb ik een andere datum dat het wel bij mijn ouders kan (vakantie).
Buitenmeisje: gefeliciteerd!

Hartstikke leuk voor jullie! Dit wordt wel weer een heel zwanger/ zwanger willen zijn-groepje zeg...

Lilien: meiske toch! Wat vreselijk naar dat je gezondheid je zo in de steek heeft gelaten de afgelopen tijd! Is er dan helemaal geen medicatie die de pijn kan verlichten? Ik leef met je mee!!

(en kom gewoon langs hoor, vind ik hartstikke leuk! Niet iedereen heeft de puf zo actief te zijn en dat is helemaal niet erg).

Ik vind het maar wat met arme Vincent zeg... Zijn jullie vandaag nog bij de ha geweest? Het arme kind. Ik ben toch ook wel wat bezorgd!

Arme Ole! Maar hoe kan hij zich dan branden aan de cv? Kun je je daar zo erg aan branden??

Muisje een kater van 5 wijn, hihi Heb je nog een bal kunnen raken? Ook zo heerlijk in de regen staan kleumen op het veld?

Wie o wie heeft ene oplossing voor Puks luierprobleem? Hij is nu al een week doornat 's ochtends, tot aan zijn slaapzakje aan toe (en om 23:00 is er nog niks aan de hand). We hebben nu Kruitvat 4 midi. Een maat groter is weer te groot, dus ik moet denk ik maar een ander merk proberen.

Eerst pasten pampers niet goed om die smalle heupjes van hem, maar denk dat ik het toch nog eens probeer. Je hebt 100 soorten toch? Welke moet ik hebben?

Jippie! Mijn vriend is eindelijk weer beter!
Lara, Morris lekt sinds twee nachten ook ineens door! Hij draagt altijd pampers 4+ maar ik ga hem nu 's nachts een luier van Lars geven, die draagt pampers 5, kijken of dat helpt.

Swissie, ik ben ook een heel slechte verkoper, ik geef eigenlijk altijd alles weg. Ik ben wel een goede koper. (Slechte combinatie.) Niet ziek worden Finn!
Lara, ik heb nu pamper active fit 4+, die past toch beter dan de andere pampers. Kruidvat luiers heb ik geen goede ervaringen mee. Maar goed Ole heeft ook stevige baby-billen en heupen!

Bij Kaj had ik overdag Etos en 's nachts pampers. MOet ik bij Ole toch ook eens gaan doen, scheelt toch weer in de portemonnee!

Het verbaasde me ook wel een beetje dat hij zich zo kon verbranden aan een radiator. Maar je moet zelf maar eens voelen aan de radiator als die aan het opwarmen is.. behoorlijk heet. En wij zullen er misschien even aan voelen en dan onze hand weer wegtrekken. Een baby trekt zijn hand pas weg als het te laat is. Allemaal goed opletten dus!
Active fit dus. Bedankt! Ga ik vanmiddag even kopen.
Lara, wij hebben pampers baby dry, die vind ik ook altijd erg fijn. Ik had vanmorgen toevallig weer een luier die overgelopen was, maar dat overkomt ons bijna nooit. Hij heeft gisteren gewoon erg veel gedronken (en om 4.30 nog een fles thee).

Jeetje je handen branden aan een radiator, ben blij dat we ook die niet in huis hebben hier!

Finn heeft welk gisteren met een lepel een koffie kan omgegooid (stond net buiten zijn bereik, maar Finn moest en zou hem omgooien). Gelukkig zat er bijna niks meer in, en was het al koud.

Ouders zijn soms trouwens wel rare wezens hoor. Man en ik hadden al een paar keer gezegd dat ze de koffiekan weg moesten zetten, maar kuisteren ho maar. Tja, toen ging de kan dus toch om. Haha; "told you so"
Gekke vraag: hoe ziet een poepluier er bij jullie uit? Ik heb hier heel af en toe een keuteltje, maar over het algemeen is het een grote (groen/bruine) brei.....Vroeg me gewoon af of dit "normaal' is en wilde het hier eerst even voorleggen voordat ik de dokter ga vragen:)
Vieze praatjes Icke!

Afhankelijk van de maaltijd die dag ervoor: een groenig/ bruinige vaste substantie met hier en daar een doperwt/ wortel etc.
wil net reageren, roept ruben dat ie wakker is...later.....
Gefeliciteerd buitenmeisje !! Moet toegeven dat het ook wat met mijn hormonen doet.

Laatste tijd is vriend er ook weer met zijn uitspraken zoals :

Ik hoop dat Xander snel uit de pampers is

Zo een grotere kinderen liggen me toch meer ...

Dan heb ik zin om boos te worden en te zeggen dat we het toch wel zoals vroeger gezegd twee kids zouden hebben. Pff bij tijden durf ik er niet meer op hopen, zeker na een serieus gesprek dat we onlangs hadden over kids. Had vriend gezegd dat ik een baby wil als Xander uit de pampers is. En hij had er op gereageerd met te zeggen 'je kunt niet in de toekomst kijken, momenteel wil ik niet, en wat ik later wil zal de toekomst uitwijzen' :((

Gesprek was goed, maar ik weet niet echt of ze me gaan aannemen. Het is erg dringend dat zeiden ze, en het kon zijn dat ik nog taaltesten moest gaan afleggen. Ik hoop van niet want ben enkel goed in gesproken talen, niet zo in geschreven ...
Fijn dat je vriend weer beter is Lara !
Buitenmeisje, gefeliciteerd!!

jeetje, nou wil ik ook ineens nú zwanger zijn met al die zwangeren hier. Maar goed, ik blijf realistisch, aangezien het de vorige keer ook langer duurde ga ik er vanuit dat dat nu ook weer zo is. Anders binnenkort maar eens bellen naar de ha of ik doorgestuurd kan worden.

Fachat, wat zielig dat Ole zijn handje heeft verbrand! En zeker omdat je er pas later achterkwam.

Icke, hier ook dezelfde ontlasting als bij Ruben hoor, heel soms een mini babykeuteltje, maar over het algemeen lichtbruine brei en soms echte spuitluiers ivm tandjes die doorkomen denk ik.

Het klopt idd dat man geen rijbewijs had, maar hij heeft hem begin december gehaald! (ik ben echt blij want dan hoef ik niet altijd te rijden)

Lara, ik gebruik alleen Pampers, de babydry 4+ of Active Fit 4+ (deze meestal voor 's nachts)

Oh dames, als je je inschrijft op www.lekkerinhetleven.nl krijg je regelmatig boekjes met kortingsbonnen toegestuurd. Er zitten ook kortingsbonnen in voor Pampers, bij aankoop van 3 pakken 10 euro extra korting bij Kruidvat en Trekpleister (geldt ook voor aanbiedingen!)

Ik koop de Pampers dus eigenlijk altijd in de aanbieding en met die bonnen is het helemaal goedkoop.

Zahra was vannacht niet lekker, werd iedere keer wakker en had koorts (38,9) Vanmorgen ging het weer goed, dus heeft man ze toch maar naar de go gebracht.
sorry laar......

En ik maak het nog even een beetje erger, wat bedoel je met vaste substantie? Een echte grote menszen drol? Ruben zegt nu de hele tijd bah, heel toepasselijk:)
Icke, hier geen grote drollen hoor, meer een plakkerige massa, als het vaster is blijft het niet aan de billen plakken als ik haar billetjes optil, maar meestal wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven