Tja, en dat was het dan.... deel 2

31-01-2012 14:51 3880 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zullen we hier maar verder gaan met onze verhalen naar aanleiding van de post van allalone.

"Goedenavond,

Hier zit ik dan.... 44 jaar oud, een relatie van 25 jaar waarvan 22 jaar getrouwd achter de rug. Hij hield niet meer voldoende van mij..... Wel van zijn jongere collega waar hij nu is...

God, wat voel ik me alleen en wat een pijn.... En ja, ik weet het, zwaar debiel, maar ik hou nog steeds van hem...

Allalone...".

Hoop dat jullie het allemaal kunnen vinden, want ik kan die steun en schoppen onder mijn kont nog niet missen.
Pumukele, even een schop onder je kont. Dat ga je NIET doen. Je hebt twee jonge kinderen die je daarmee nog veel meer pijn doet dan jij nu voelt. Je hebt geen idee hoe erg je ze daarmee beschadigt.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
@nightnurse, Gewoon een extra laagje plamuur aanbrengen. Mijn omgeving vindt dat ik er beter uitzie dan ooit. Kleed me telkens op en top als ik de deur uitga en vol in de plamuur. Als ik weet dat ik er goed uitzie, voel ik me sterker.

Heel fijne dag
@Pum,,,ben je er nog?,,,,niet opgeven,lieve schat,kom op ....wanneer jij je verjaardag niet wilt,bel je iedereen die je niet wilt hebben op en gan je t vieren met de mensen waarbij je je veilig voelt.

maar opgeven,waarom????

@kunstje,dank je voor je opbeurende woorden,ik geloof dat dit soort tegenslagen mij alleen maar sterker maken.....ik ga er inmiddels een beetje boven staan....ik ben blij dat ik niet zo in elkaar zit en dat ik er achter komt dat vriendschap soms niet is wat het lijkt.

hoe is het trouwens met de bank afgelopen ?en je sol?

@alle, ookik zorg dat ik er op en top uitzie wanneer ik wegga en dat help je in je zelfvertrouwen,ook al kost het me veel energie,ik doe het wel,je voelt je beter hoor...xxxxx

mn onsteking sluimert ,dat duurt een paar weken voor die bijholtes opengaan en tot die tijd is het medderen.
zonder tegenslag is er geen overwinning
quote:habithere schreef op 24 februari 2012 @ 11:26:

@kunstje,dank je voor je opbeurende woorden,ik geloof dat dit soort tegenslagen mij alleen maar sterker maken.....ik ga er inmiddels een beetje boven staan....ik ben blij dat ik niet zo in elkaar zit en dat ik er achter komt dat vriendschap soms niet is wat het lijkt.

hoe is het trouwens met de bank afgelopen ?en je sol?

.

Ja he, door schade en schande worden nog wel eens wijs. Ik koester de goede vriendschappen en de rest kan de boom in.

Gisteren heeft een heel aardig iemand van de bank gebeld en als het goed is, is het nu opgelost.

Mijn sollicitatiegesprek zou over de telefoon gaan in het frans. Dit gesprek heeft maar 3 minuten geduurd. Wat ik ervan moet denken? Ik heb geen flauw idee. We wachten gewoon rustig af.

Sterkte met je ontstekingen.
Pum, reageer nu even!!
quote:kunstje schreef op 24 februari 2012 @ 11:47:

Pum, reageer nu even!!ja ja lieve allemaal, dank jullie dat jullie er zijn...pffff krijg niet eens de kans om op te geven. ik heb mijn meissie even aangekeken en me weer even gepakt. dank jullie!!
One day I fly away,

Leave your love to yesterday
nah ,dus alles wordt uiteidelijk op gelost,das mooi.geld retour op de rekening!!!!

wat apart ,door de telefoon een sol. gesprek ,bijzonder hoor...nu maar afwachten he.

wanneer zou je evetueel ietskunnen horen?

de goede vriendschappen koester ik ook zeker maar ik dacht dat dit een goede vriendschap was ,,,,,ja ,door schade en schande word je wijzer ,jammer dat het zo moest gaan..

ondertussen ben ik maar met inpakken begonnen,tis niet zo dat er een heel huis leeg moet maar al met al best nog wel wat.

dingen die ik niet vaak gberuik kunnen iig al in een doos.

begin er wel steeds meer zin in te krijgen,helemaal mn eigen ding, ex kan er niet in(hier kan hij altijd nog binnenkomen en dat voelt niet goed)

ondertussen begint ex als een soort vreemde voor mij te worden,te vervagen tot iets ,,,tja ik weet niet hoe ik dat moet omschrijven maar,,,,geen contact is echt beter....PUM!!!!!

in het begin is het zeer zwaar maar ik merk nu dat ik echt begin los te komen(na de laatste stuiptrekking van afgelopen woensdag)
quote:pumukele schreef op 24 februari 2012 @ 11:52:

[...]

ja ja lieve allemaal, dank jullie dat jullie er zijn...pffff krijg niet eens de kans om op te geven. ik heb mijn meissie even aangekeken en me weer even gepakt. dank jullie!!

Goed zo. Ze heeft je heel hard nodig. Weet ook dat zelfs aan deze donkere tunnel een einde komt.

Je hebt toch twee kinderen? Of heb ik dat niet goed onthouden?
quote:pumukele schreef op 24 februari 2012 @ 11:52:

[...]

ja ja lieve allemaal, dank jullie dat jullie er zijn...pffff krijg niet eens de kans om op te geven. ik heb mijn meissie even aangekeken en me weer even gepakt. dank jullie!!

Fijn dat je even reageert. We waren echt bezorgd. Gaat het nu weer een beetje. Als je echt zo diep in de put zit, zoek dan hulp. Ga naar je huisarts, die kan je dan doorverwijzen.

Ik weet niet of je bezoek verwacht op je verjaardag. Maar als je er geen zin in hebt, gewoon afbellen en iets gaan doen (evt. met de kids) wat je leuk vindt. Ik zie ook op tegen mijn verjaardag (vorig jaar groot gevierd omdat ik 50 werd), dus heb met mijn dochter een weekendje weg gepland.

Voor mijn part ga je met de kids bowlen of zo. Als je er maar uitkomt en het leuk vindt. En niet ex op de koffie laten komen, dan stort je daarna weer in. Vermijd het contact nu even. Het helpt echt om afstand te scheppen en ONDERNEEM IETS OM NIEUWE VRIENDEN TE MAKEN! Neem jezelf voor dat volgend jaar met je verjaardag de hele kamer volzit met nieuwe vrienden en dat je dan je verjaardag uitbundig gaat vieren.
quote:habithere schreef op 24 februari 2012 @ 11:57:

nah ,dus alles wordt uiteidelijk op gelost,das mooi.geld retour op de rekening!!!!

wat apart ,door de telefoon een sol. gesprek ,bijzonder hoor...nu maar afwachten he.

wanneer zou je evetueel ietskunnen horen?

de goede vriendschappen koester ik ook zeker maar ik dacht dat dit een goede vriendschap was ,,,,,ja ,door schade en schande word je wijzer ,jammer dat het zo moest gaan..

ondertussen ben ik maar met inpakken begonnen,tis niet zo dat er een heel huis leeg moet maar al met al best nog wel wat.

dingen die ik niet vaak gberuik kunnen iig al in een doos.

begin er wel steeds meer zin in te krijgen,helemaal mn eigen ding, ex kan er niet in(hier kan hij altijd nog binnenkomen en dat voelt niet goed)

ondertussen begint ex als een soort vreemde voor mij te worden,te vervagen tot iets ,,,tja ik weet niet hoe ik dat moet omschrijven maar,,,,geen contact is echt beter....PUM!!!!!

in het begin is het zeer zwaar maar ik merk nu dat ik echt begin los te komen(na de laatste stuiptrekking van afgelopen woensdag)Ik vind het ook wel raar van die vriendin van jou. Vooral omdat ze zelf helemaal geen contact had met jouw ex. Als het nu gezamenlijke vrienden waren kon ik het nog wel begrijpen.
.
One day I fly away,

.
One day I fly away,

@Bwitched,ja ik ben het met je eens maar weet je ,ik weet nu dat dit niet aan mij ligt en daar ging het mij om....gelukkig zijn er nog meer mensen (iedereen eigenlijk) die dit dus een enorme rare actie vinden. en ik denk dat mensen niet eens in de gaten hebben hoe je een ander soms kunt kwetsen met bepaalde dingen....maar zoals ik al zei,ik begin er boven te staan,mensen kunnen rare dingen doen en als ik me dit allemaal moet gana aantrekken....maar niet.
@Pum,neem ze iig voor de nacht,desnoods een halfje of een kwart,tis echt lekker om even ontspannen te raken.

heeft hij behalve medicijnen ook nog iets anders voor je kunnen betekenen? hulp in welke zin dan ook,want alleen pillen is niet de oplossing,je zult baat hebben bij hulp van buitenaf
quote:habithere schreef op 24 februari 2012 @ 12:38:

@Pum.

heeft hij behalve medicijnen ook nog iets anders voor je kunnen betekenen? hulp in welke zin dan ook,want alleen pillen is niet de oplossing,je zult baat hebben bij hulp van buitenaf

Hier ben ik het mee eens. Je zult meer hulp nodig hebben dan alleen pillen.

Als je toch geen bezoek krijgt die dag, ga dan iets leuks doen. Kijk bij het VVV of op internet wat er allemaal te doen is in de regio. Dan kun je er toch een leuke dag van maken (anders, maar even goed leuk). Ga in elk geval niet zitten wachten tot hij langskomt. Hij moet aan zijn eigen problemen werken, jij hebt nu even genoeg aan jouw eigen zelf.

Sterkte meisje, het gaat lukken!
Habithere en anderen: 'Niet kiezen' is ook kiezen, heb ik geleerd!
quote:pumukele schreef op 24 februari 2012 @ 12:24:

[...]

jawel heb er 2 maar de oudste is al een grote vent van 23, de jongste is pas 11.

ook jij bedankt voor de schop. schaam me ook wel hoor maar ja!Graag gedaan. Schamen zou ik maar niet doen, zonde van je energie, die kan je nu wel beter gebruiken.
.
One day I fly away,

quote:pumukele schreef op 24 februari 2012 @ 13:23:

jullie hebben gelijk, ik lig nu al 5 wkn op de bank en slaap niet of nauwelijks. misschien maar eens helemaal out gaan.

HA heeft aangegeven om idd maar eens MW in te schakelen. maar misschien krijg ik mezelf weer in de hand.

Pum, schakel nu wel iemand in. Waarom zou je alle lasten alleen dragen, als er iemand is om je te helpen. Habithere heeft er erg goede ervaringen mee. Het zelf in de hand krijgen lukt nog niet zo erg goed, dus neem die hulp aan. Het is toch geen schande om hulp aan te nemen.

Ik begrijp je weerstand tegen pillen, maar je kunt er toch verstandig mee omgaan. Je hebt zelf gezien wat er anders gebeurt. En als je weer wat slaap hebt gehad, zie je de zaken toch wel scherper.
.
One day I fly away,

lieve pum.. Je zit zo in de out.. Ik wou dat we je konden helpen. Wees sterk zet door en houd vol.. Ook jij gaat er komen.. echt daar ben ik van overtuigt and in the end.. zullen we er sterker uit komen. Sterker dan we nu al zijn.. En dat meen ik voor iedereen hier.

Zelf voel ik mij zeer slecht. Janke de hele dag en vraag mij oprecht af of ik goed doe eraan. Vent huilt ook vind het zoooo erg voor mij. zondag verteld hij het de kids.. ik haal zo e sleutel op.. ach voel mij super slecht. gelukkig hebben kids zometeen vakantie.. kunnen ze alle vragen stellen s=die ze willen stellen aan ons.. Ik weet het is voor nu beter zo... maar klooote is het zeker..
quote:problemo schreef op 24 februari 2012 @ 14:54:

Zelf voel ik mij zeer slecht. Janke de hele dag en vraag mij oprecht af of ik goed doe eraan. Vent huilt ook vind het zoooo erg voor mij. zondag verteld hij het de kids.. ik haal zo e sleutel op.. ach voel mij super slecht. gelukkig hebben kids zometeen vakantie.. kunnen ze alle vragen stellen s=die ze willen stellen aan ons.. Ik weet het is voor nu beter zo... maar klooote is het zeker..

Hou vol, Problemo. Je doet er goed aan, echt waar. Je was langzaam maar zeker kapot aan het gaan aan die situatie. Nu kun je tot rust komen en kan je vent ook eens voelen hoe het is zonder jou. Je gaat het overleven en komt er overheen. Nog niet zo lang geleden had ik hetzelfde gevoel, maar het begint met heel heel kleine stapjes vooruit te gaan.

Ga voor jjezelf, dan kom je er altijd beter uit!

Heel veel sterkte
.
One day I fly away,

@problemo:heel veel sterkte de komende tijd...je bent een stoer mens,zet um op,,,op weg naar een keuze voor je zelf!

@Pum,gewoon naar mw werk gaan,wat heb je te verliezen ????niks,op deze manier kom je ook geen zak verder....dan lig je over 3 maanden nog op de bank je leven te verpesten,,,(sorrie,,,,,

vraagje: wat doen jullie ter vermaak van jezelf?

ik vind het lastig om er op uit te gaan in mn eentje maar wil zoooo graag weer es wat leuks doen,het is maanden geleden...

ga wel bij mensen op visite maar echt iets gaan doen is toch wat anders.....
.
One day I fly away,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven