Mode & Beauty alle pijlers

Sandalen

24-02-2012 13:44 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga op vakantie en wil nog sandalen kopen. Helaas lijkt geen winkel ze op dit moment op voorraad te hebben, wat natuurlijk niet zo heel raar is in de winter. Maar weet iemand een Amsterdamse schoenenzaak die momenteel nog sandalen verkoopt? (Ik weet het, de kans is 0,00001 procent.)
Alles is liefde
http://www.zalando.nl/damesschoenen-sandalen/
Dank je wel, dat staat voorop,

Sorry, ik had er even bij moeten zeggen: ik wil ze liever even zien, dus liever geen bestelling online.

En nogmaals: ik weet dat de kans klein gaat zijn.
Alles is liefde
Kan je op vakantie geen sandalen kopen?
Van Haren heeft het hele jaar door ballerina's, instappers etc. Mss ook wel sandalen.
Beversport op de Stadhouderskade, maar ik weet niet of je dat soort sandalen zoekt.
Outdoor winkels hebben ze volgens mij ook het hele jaar. Heb je natuurlijk wel de meer sportieve types.
Ik zag ze gisteren in een winkel in breda, en niet eens in het stadscentrum. Dan moeten ze in Amsterdam toch zeker te vinden zijn
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Birckenstockshop in 1e Constantijn Huygensstraat? Hele jaar open volgens Google?
Zwartjes? On line in elk geval wel, maar anders even bellen naar hun filialen of ze ook in de winkel liggen?
Wil je sportieve sandalen of liever klassieke/smaakvolle (kan natuurlijk ook best samengaan, maar minder vaak)?

Birckenstockwinkels, Wolkyshop, MBT-shop, Kathmandu in Utrecht, en verder liggen er nu bij Dolcis en zo ook al sandalen, instappers en peeptoes in de winkel!
Misschien bij een winkel als Decathlon.
quote:yette schreef op 24 februari 2012 @ 13:49:

Kan je op vakantie geen sandalen kopen?Wat Yette zegt. Hoef je ze ook niet mee te slepen. En, afhankelijk van waar je heen gaat, laat je ze na aan iemand die ze wil hebben en hoef je ze ook niet mee terug te slepen .
Ligt wel aan je schoenmaat of je op vakantie sandalen kunt kopen, ik heb maat 41 en als je naar zuid europa of zuidelijker gaat, is er geen schoen (of broek trouwens) die ik pas.
Sandalen als in sportieve teva's of leuke opengewerkte schoentje voor bij een leuke rok of jurkje?

In het laatste geval zou je kunnen kijken bij de Bijenkorf, er was al een zomercollectie online,

Met het eerste heb ik geen ervaring.
Er is toch al weer een begin gemaakt van voorjaars zomer mode in de winkels, zie al ruime keus aan birckenstocks etc.
Nou, Manfield, Dolcis en Ziengs om even maar wat te noemen die hebben er ook nog een paar online staan. Voor een winkel zou je adressen voor een outlet moeten zoeken.

De hierboven genoemde sites hebben hun restanten volgens mij ook weer toegevoegd.

Bij Ziengs hebben ze ook nieuwe toegevoegd en waarschijnlijk die anderen ook. Die zitten toch bijna overal?

Voor Cinderella zou je zelf op hun site kunnen kijken en die hebben ook g een webshop, maar wel een winkel in Amsterdam als ik me niet vergis. Maar in de winkel staat vast meer.

O ja, vergeet ik Sacha... Maar ik kijk even niet meer.
Dank jullie!!
Alles is liefde
Als de manfield ze online heeft staan kun je ze ook laten bezorgen bij een filiaal in de buurt en dan kun je ze daar eerst passen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven