Sandalen
vrijdag 24 februari 2012 om 13:44
Ik ga op vakantie en wil nog sandalen kopen. Helaas lijkt geen winkel ze op dit moment op voorraad te hebben, wat natuurlijk niet zo heel raar is in de winter. Maar weet iemand een Amsterdamse schoenenzaak die momenteel nog sandalen verkoopt? (Ik weet het, de kans is 0,00001 procent.)
Alles is liefde
vrijdag 24 februari 2012 om 13:45
vrijdag 24 februari 2012 om 14:50
vrijdag 24 februari 2012 om 18:33
Nou, Manfield, Dolcis en Ziengs om even maar wat te noemen die hebben er ook nog een paar online staan. Voor een winkel zou je adressen voor een outlet moeten zoeken.
De hierboven genoemde sites hebben hun restanten volgens mij ook weer toegevoegd.
Bij Ziengs hebben ze ook nieuwe toegevoegd en waarschijnlijk die anderen ook. Die zitten toch bijna overal?
Voor Cinderella zou je zelf op hun site kunnen kijken en die hebben ook g een webshop, maar wel een winkel in Amsterdam als ik me niet vergis. Maar in de winkel staat vast meer.
O ja, vergeet ik Sacha... Maar ik kijk even niet meer.
De hierboven genoemde sites hebben hun restanten volgens mij ook weer toegevoegd.
Bij Ziengs hebben ze ook nieuwe toegevoegd en waarschijnlijk die anderen ook. Die zitten toch bijna overal?
Voor Cinderella zou je zelf op hun site kunnen kijken en die hebben ook g een webshop, maar wel een winkel in Amsterdam als ik me niet vergis. Maar in de winkel staat vast meer.
O ja, vergeet ik Sacha... Maar ik kijk even niet meer.