Mode & Beauty alle pijlers

Glossy Box - wie?

27-10-2011 11:21 1567 berichten
Sinds kort (gisteren?) is de Glossy Box ook in NL te verkrijgen en ik heb hem besteld.

Eigenlijk te gek voor woorden: je betaalt 12,50 om maandelijks 5 "luxe" miniaturen te krijgen. Maar hebberig als ik ben, heb ik me toch aangemeld. Wie is ook zo gek??
Alle reacties Link kopieren
Hier geen mail en geen box .
Ik vind het ook wat tegenvallen. No--- misschien krijg je straks een mailtje, kreeg gisteravond bericht dat de glossybox was verzonden
no__ bedoelde ik
Hier is hij binnen.

Ben iets minder enthousiast dan de vorige keer maar er zitten toch wel wat leuke dingen in.

Even onzichtbaar voor degenen die hem nog niet hebben:

Ik had liever meer make-up dingetjes gehad want voor cremes gebruik ik toch liever mijn vaste dingetjes. Al was ik met de oranje stink creme de vorige keer wel erg blij. Nu ben ik blij met de primer, ben benieuwd hoe dat is, en met de lippenbalsem want die kan ik niet genoeg hebben aangezien ik ze om de haverklap verlies. Het handbadje zie ik ook wel zitten al moet ik daar voor wel even mijn geduld-modus zien in te schakelen.

De cremes, ik geloof sowieso niet zo in cremes behalve om te hydrateren en het hele huidstructuur verbeteren en collageen gebeuren, neuh..
Hmmz, ik vind het wat tegenvallen deze keer.

Hadden jullie trouwens ook 6 producten?

Bij mij zat er precies hetzelfde in als degene van deze blog (nee, niet mijn blog): http://www.bysjanty.nl/be ... februari-2012/#more-53235
Potverdorie, hele dag thuis, ligt er een briefje van selektvracht beneden in de brievenbus dat we niet thuis waren! Grrrrr!!

Weet gelijk weer waarom ik eigenlijk niks met selektvracht wil doen, ze zijn gewoon te lui om naar boven te lopen en vinden het makkelijker om dan maar even een niet thuis briefje in de bus te doen.

Tsssk, is voor mij een reden om nog eens goed na te denken over of ik hem op zal zeggen!
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Ik was ook niet thuis, heeft Selektvracht het 6 huizen verderop bezorgd (bij mensen waar ik overigens liever niet mijn pakje heb liggen..).
Ik heb 'm ook binnen, maar ik heb iets andere producten dan jij gekregen, Kriebelbeest. Zie hieronder onzichtbaar:

Shiseido - Revitalizing cream

KOH - Purifying hand bath

L'oreál - Primer

Doctor Babor - Collagen booster cream

EOS - lip balm

+ Womanity parfum testertje
Ik heb hetzelfde als Nikkie
Ik vind de mailafhandeling van beautybox echt heel sloom. Ook vind ik het irritant dat er geen telefoonnummer is dat je kunt bellen!
raar hoor gisteren wel mail gehad maar vandaag geen box hopelijk wordt het morgen bezorgd.
Hier is ie ook aan de deur geweest, maar ik was er niet! Morgen gaan ze weer bezorgen. Benieuwd!
Ik vind hem leuk! 2 fullsize producten die ik sowieso al wilde uit proberen.. alleen daarvoor al ben ik er blij mee..
Hier ook nog geen box en ook geen briefje in de bus.
No, bij mij zat de mail in m'n junkmail.
Ik heb ook dezelfde als Nikkie, best wel jammer, had zo gehoopt op wat make-up! Maar goed, de box is nu wel aangekomen gelukkig.
nog niet wakker....
Hier nog steeds niets... Maar als ik alles zo lees kan ik blijer zijn met m'n Truly Yours box, denk ik.
Ja Janna dat denk ik ook tenzij je die ene versie krijgt. Alhoewel dat natuurlijk ook weer afhangt van wat je graag wilt/verwacht.
Best raar, die verschillen. En ik denk niet dat ze daarbij naar je profiel kijken.

De body butter uit de TY box is echt lekker!!
Ik hoop trouwens dat je de box snel krijgt!
Had je de brazil nut of die andere?
Die Cupuacu, van brazilian fruit. Heb er een plaatje van geplakt een paar dagen geleden.
quote:Janna_ schreef op 25 februari 2012 @ 08:18:

No, bij mij zat de mail in m'n junkmail.

Hier niet. Vorige maand had ik ook gewoon mail dus daaraan zal het niet liggen.

Ik ga de glossybox opzeggen, denk ik, en overstappen op die TrulyYours box. Die zag er wel heel leuk uit.
Ik heb em. 'T is ook dezelfde als Nikki heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven