Lekker jong blaadje

24-02-2012 13:03 1535 berichten
Met grote verbazing en enige afgunst (ik ben ook maar een mens) lees ik hier het geklaag over mannen van boven de 40 die vreemdgaan / rommelen / scharrelen met een jong blaadje, duidelijk uitsluitend voor de seks.

Ik keur vreemdgaan af.

Er rest mij telkens één vraag wanneer ik dat soort zaken lees: hoe flikken die kerels dat in godsnaam?

Dus, lekkere jonge blaadjes, hoe krijg ik jullie het bed in?
Alle reacties Link kopieren
quote:h_l_g schreef op 25 februari 2012 @ 00:42:

Even off topic:

In de schilderkunst speelde, kort voor de Eerste Wereldoorlog, de Russische avant-garde een opvallend belangrijke rol in de ontwikkeling van de abstracte kunst. Uit het rayonisme van Mikhaïl Larionov en het suprematisme van Kazimir Malevitsj puurde Vladimir Tatlin het bekende constructivisme. Uitgaand van de collage-techniek van Pablo Picasso bracht hij het reliëf in de onderwerploze kunst en exposeerde hij zelfs zwevende constructies. Volgens quasi mathematisch-technische principes werden door de constructivisten vooral geometrische vormen in compositie gebracht en werd gewild afgezien van enige subjectieve expressie. Het was vooral hun ontzag voor machines, de architect en de toegepaste technische constructies waardoor de constructivisten werden meegesleept; hierin zagen zij een houvast voor hun streven naar duidelijkheid en exactheid en tegen subjectief individualisme.

Schilderen was voor de constructivisten in de eerste plaats een objectieve studie, een halsstarrig doorvoeren van de strengste vereenvoudiging van de schilderkunstige middelen, tot er ten slotte niets overbleef dan het bekende vierkante zwarte vlak van Malevitsj. Van hieruit werd de schilderkunst vanaf de basis opnieuw opgebouwd. Niet naar subjectieve uitingsbehoeften, maar naar de meest basale mogelijkheden die zijn af te leiden van het zwarte vierkante vlak, de zogenaamde constructivistische of suprematistische elementen. Deze constructivistische elementen zijn bijvoorbeeld: twee zwarte vlakken naast en tegen elkaar (een horizontale verlenging van het zwarte kwadraat), een zwart vierkant recht boven en tegen een ander (een verticale verlenging van het zwarte kwadraat), enz. Vervolgens de cirkel, de driehoek, enz. In vele manifesten en avant-gardistische programma's werden de ingewikkelde en uiteraard theoretisch filosofische discussies van de constructivisten vastgelegd, met name in de periode van 1915 en 1920.

Langs het Bauhaus in Weimar met El Lissitzky en De Stijl van Theo van Doesburg en Piet Mondriaan in Leiden drong het constructivisme na de oorlog in West-Europa door. Terwijl Mondriaan zijn horizontaal-verticale composities creëerde, bracht Van Doesburg met diagonalen een meer dynamisch constructivisme.

Naum Gabo en Antoine Pevsner waren toen al uitgegroeid tot de belangrijkste Russische exponenten van de beweging. Franti¨ek Kupka, László Moholy-Nagy en Victor Vasarely verdienden evenzeer hun constructivistische sporen.

Het constructivisme drong in de jaren twintig ook door tot de Russische dichtkunst, met Ilja Selvinski en Eduard Bagritski als belangrijke vertegenwoordigers.

Het constructivisme was van 1917 tot 1921 de officiële kunst van de Russische Revolutie. Tal van moderne kunstenaars, ook Kandinski en Tatlin, bezetten belangrijke officiële posten, zoals leraar aan de kunstacademie van Moskou. Maar na 1920 werden de moderne kunstuitingen door de regering veroordeeld als onbegrijpelijk voor het gewone volk en in strijd met het algemeen belang. Omstreeks 1922 waren de constructivistische activiteiten in de Sovjet-Unie teruggebracht tot de toegepaste kunst. Begin jaren dertig werd de kunstvorm echter als te 'bourgeois' bestempeld en werden kunstenaars aangespoord tot 'hervorming'. Volgens sommige sovjetwetenschappers was er van 1932 tot 1936 nog een soort 'overgangsstijl', die wordt aangeduid als het postconstructivisme. Vanaf de jaren zestig kwam er weer aandacht voor het werk van de constructivisten en sinds de jaren negentig zijn er weer een aantal gebouwen gebouwd in de stijl van het constructivisme van de jaren twintig, waaronder het winkelcomplex 'Tri kita' aan de Minskoje sjosse (de weg van Moskou naar Minsk).

Ik bedoel maar.

Je valt hier in slaap van de voorspelbaarheid, maar hier word ik weer wakker van, dank je H.!
Wish I could be home, with my head in a toilet, like all normal people...
HLG!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:hekje schreef op 25 februari 2012 @ 00:47:

ontopic: Amand, jij bent toch gescheiden? Dat maakt de zoektocht wel iets lastiger.

Maar goed, mijn tip: Als je graag een jong blaadje wil, zou je denk ik eerst weer moeten trouwen, vervolgens een baan zoeken met wat erotiserende macht en veel vrouwelijke collega's en/of ondergeschikten. Daar het haantje uithangen, beetje flirten, maar wel braaf naar huis de eerste tijd. Vervolgens het potentieel jonge blaadje (liefst iemand die bijvoorbeeld net samenwoont en erg twijfelt aan haar relatie) wat verder inpalmen met wat pikante mailtjes, een persoonlijke ontboezeming tijdens de vrijdagmiddag-borrel, et voila... It can happen to u!
@Armand

Ik denk dat je niet moet vragen hoe die mannen dat doen.

Zij kunnen het gewoon. Ik vermoed dat het iets is wat je kan of niet. Jij hoort dan wellicht bij de groep die het niet in zich heeft.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:hekje schreef op 25 februari 2012 @ 00:47:

ontopic: Amand, jij bent toch gescheiden? Dat maakt de zoektocht wel iets lastiger.

Maar goed, mijn tip: Als je graag een jong blaadje wil, zou je denk ik eerst weer moeten trouwen, vervolgens een baan zoeken met wat erotiserende macht en veel vrouwelijke collega's en/of ondergeschikten. Daar het haantje uithangen, beetje flirten, maar wel braaf naar huis de eerste tijd. Vervolgens het potentieel jonge blaadje (liefst iemand die bijvoorbeeld net samenwoont en erg twijfelt aan haar relatie) wat verder inpalmen met wat pikante mailtjes, een persoonlijke ontboezeming tijdens de vrijdagmiddag-borrel, et voila... It can happen to u!Ik geloof dat ik al weet waarom dat niks wordt, die zoektocht naar een jong blaadje.
quote:Enn schreef op 25 februari 2012 @ 00:51:

@Armand

Ik denk dat je niet moet vragen hoe die mannen dat doen.

Zij kunnen het gewoon. Ik vermoed dat het iets is wat je kan of niet. Jij hoort dan wellicht bij de groep die het niet in zich heeft.

Wellicht zijn het gewoon technieken en hoef ik niet mijn hele persoonlijkheid om te bouwen, maar ik vrees het ergste. Ik was er al bang voor.

Maar goed, je bent nooit te oud om te leren, denk ik maar.
* Graaid nog eens in de bak met chippies...
quote:Sensual_D schreef op 25 februari 2012 @ 00:54:

* Graaid nog eens in de bak met chippies...*Heb je wel je handen gewassen*
quote:Enn schreef op 25 februari 2012 @ 00:55:

[...]

*Heb je wel je handen gewassen*yes ma'am
quote:amand1969 schreef op 25 februari 2012 @ 00:54:

[...]

Wellicht zijn het gewoon technieken en hoef ik niet mijn hele persoonlijkheid om te bouwen, maar ik vrees het ergste. Ik was er al bang voor.

Maar goed, je bent nooit te oud om te leren, denk ik maar.Jammer, maar ik denk dat vrouwen er wel doorheen kijken.
*is de draad van het topic kwijt*

Heb vanavond een gesprek gehad met een 'oudere' man. Hij gaf aan jong volwassen meiden als een nog-go te beschouwen, omdat ze A. zijn dochter zouden kunnen zijn, B. geen goede gesprekken kunnen voeren en C. niet voldoen in bed.
Die mannen hebben geld. Of status. De rest wil wel, maar hebben het niet. Vader van goede vriend van me zei eens: of mannen nu 28, 48 of 68 zijn maakt niet uit. Jonge meiden blijven 'lekker'. Het enige verschil voor de meiden is dat ze te maken hebben met een 'vies oud mannetje' of gewoon een man. In het hoofd van man in kwestie maakt het niet uit ongeacht hun leeftijd lol Tsja...
quote:styl schreef op 25 februari 2012 @ 04:02:

Die mannen hebben geld. Of status. De rest wil wel, maar hebben het niet. Vader van goede vriend van me zei eens: of mannen nu 28, 48 of 68 zijn maakt niet uit. Jonge meiden blijven 'lekker'. Het enige verschil voor de meiden is dat ze te maken hebben met een 'vies oud mannetje' of gewoon een man. In het hoofd van man in kwestie maakt het niet uit ongeacht hun leeftijd lol Tsja...Wanneer mannen status, geld en een sexy uitstraling hebben dan weten ze echt wel dat ze een jong blaadje kunnen scoren. Maar daar vinden ze geen uitdaging en voldoening in.
quote:hawkeye_jane schreef op 25 februari 2012 @ 04:07:

[...]

Wanneer mannen status, geld en een sexy uitstraling hebben dan weten ze echt wel dat ze een jong blaadje kunnen scoren. Maar daar vinden ze geen uitdaging en voldoening in.Uitdaging? Voldoening? Oh Jane, wat een heerlijke opmerking
Styl, zou je zelf niet voor de uitdaging/voldoening willen gaan?
quote:hawkeye_jane schreef op 25 februari 2012 @ 04:27:

Styl, zou je zelf niet voor de uitdaging/voldoening willen gaan?Ik ga voor voldoening, geen uitdaging. Uitdaging staat voor mij als iets dat eindigt. Uitdaging voorbij? Geen interesse meer, volgende uitdaging dus. Uitdaging in deze context is iets dat ik verafschuw. De rijke, succesvolle man zal eerder voor de uitdaging gaan omdat hij simpelweg het zich kan permitteren en omdat zijn psyche en de reden van zijn succes dat vereist. Ik ben niet succesvol. Ik ben ook niet zo ambitieus daarin. Ik wil het simpel. Huisje, boompje, beestje. Meer niet. Daarin ben ik heel simpel. Vrouwen die een heel succesvolle man willen is heel begrijpelijk. Maar die man zal ook eerder geneigd naar het groenere gras te lonken. Omdat het kan. Een succesvolle man heb je nooit alleen.
quote:styl schreef op 25 februari 2012 @ 04:40:

[...]

Ik ga voor voldoening, geen uitdaging. Uitdaging staat voor mij als iets dat eindigt. Uitdaging voorbij? Geen interesse meer, volgende uitdaging dus. Uitdaging in deze context is iets dat ik verafschuw. De rijke, succesvolle man zal eerder voor de uitdaging gaan omdat hij simpelweg het zich kan permitteren en omdat zijn psyche en de reden van zijn succes dat vereist. Ik ben niet succesvol. Ik ben ook niet zo ambitieus daarin. Ik wil het simpel. Huisje, boompje, beestje. Meer niet. Daarin ben ik heel simpel. Vrouwen die een heel succesvolle man willen is heel begrijpelijk. Maar die man zal ook eerder geneigd naar het groenere gras te lonken. Omdat het kan. Een succesvolle man heb je nooit alleen.Mooie observatie. Volgens mij klopt het als een bus.
quote:amand1969 schreef op 25 februari 2012 @ 10:40:

[...]

Mooie observatie. Volgens mij klopt het als een bus.Slotje dan maar?
Hoe schatten jullie mijn kansen in? (en nee, even geen flauwe, voorspelbare reacties).

Minpunten;

- Ik ben ondergemiddeld knap (ongeveer in het 30e percentiel)

Pluspunten:

- Goede prater (zeker voor een man)

- Intellectueel en intelligent

- Stabiel en evenwichtig, wat fijn kan zijn voor jong, onzeker meisje
quote:martin81 schreef op 25 februari 2012 @ 11:41:

Hoe schatten jullie mijn kansen in? (en nee, even geen flauwe, voorspelbare reacties).

Minpunten;

- Ik ben ondergemiddeld knap (ongeveer in het 30e percentiel)

Pluspunten:

- Goede prater (zeker voor een man)

- Intellectueel en intelligent

- Stabiel en evenwichtig, wat fijn kan zijn voor jong, onzeker meisjeZolang ik besta: kansloos.
Aha!! Iedereen zit hier!!
quote:ThunderassMan schreef op 25 februari 2012 @ 11:43:

[...]

Zolang ik besta: kansloos.

Martin, je bent te pompeus en pretentieus.
quote:hawkeye_jane schreef op 25 februari 2012 @ 11:50:

[...]

Martin, je bent te pompeus en pretentieus.Ik ken Martin niet, maar de posts die ik gelezen heb doen mij inderdaad hetzelfde vermoeden.
Jane, welke poll bedoel je nou?? Ik loop hopeloos achter geloof ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven