Lekker jong blaadje

24-02-2012 13:03 1535 berichten
Met grote verbazing en enige afgunst (ik ben ook maar een mens) lees ik hier het geklaag over mannen van boven de 40 die vreemdgaan / rommelen / scharrelen met een jong blaadje, duidelijk uitsluitend voor de seks.

Ik keur vreemdgaan af.

Er rest mij telkens één vraag wanneer ik dat soort zaken lees: hoe flikken die kerels dat in godsnaam?

Dus, lekkere jonge blaadjes, hoe krijg ik jullie het bed in?
Alle reacties Link kopieren
Ohh...ik was een keer het jonge blaadje in dezen! Het recept: een heel geile, charmante, mannelijke man. Met een jongensachtige uitstraling.

Edit: en dan wat Hekje zegt inderdaad.
Wat is een jong blaadje? Ben ik een jong blaadje? Ik ben 18.
quote:martin81 schreef op vrijdag 24 februari 2012 13:18 Ik kijk ook even mee....

I knew that!

Mijn vader is met dat jonge blaadje getrouwt, mijn moeder. Komen leuke kinderen van!
quote:carpedieme11 schreef op 25 februari 2012 @ 12:05:

Wat is een jong blaadje? Ben ik een jong blaadje? Ik ben 18.Dan ben je zeker een jong blaadje ja....
Zou je kunnen vallen op een dertiger?
Ik heb nu contact met een bijna dertiger (hij is 29 dan) en hij is heel knap, interessant, intelligent en mijn type. Hij heeft alleen een vriendin en gaat nu al te ver met mij.

Maar ik zal er wel op kunnen vallen wanneer de man aantrekkelijk is.
quote:carpedieme11 schreef op 25 februari 2012 @ 12:17:

Ik heb nu contact met een bijna dertiger (hij is 29 dan) en hij is heel knap, interessant, intelligent en mijn type. Hij heeft alleen een vriendin en gaat nu al te ver met mij.

Maar ik zal er wel op kunnen vallen wanneer de man aantrekkelijk is.Hoe moet ik dat zin ten opzichte van jouw post in een ander topic waarin je zegt dat je een lelijke man wilt?
quote:carpedieme11 schreef op 25 februari 2012 @ 12:17:

Maar ik zal er wel op kunnen vallen wanneer de man aantrekkelijk is.Hebben jullie al gemeenschap gehad?
quote:hawkeye_jane schreef op 25 februari 2012 @ 12:20:

[...]

Hoe moet ik dat zin ten opzichte van jouw post in een ander topic waarin je zegt dat je een lelijke man wilt?Dit is niks voor mij. Een soort spel. Kijken hoe ver hij gaat. Ik vind het grappig om te zien dat hij zijn relatie op het spel zet voor mij. Ik vind het leuk om spelletjes te spelen, is dat raar? Ik krijg er een soort kick van nu maar ik kap het op een moment wel weer af. Niet serieus dus.
quote:martin81 schreef op 25 februari 2012 @ 12:22:

[...]

Hebben jullie al gemeenschap gehad?Natuurlijk niet. Dat mocht hij willen. Ik heb alleen seks wanneer ik een serieuze relatie heb.
Zou een FWB ook onder de noemer "serieus" kunnen vallen voor jou?
quote:carpedieme11 schreef op 25 februari 2012 @ 12:22:

[...]

Dit is niks voor mij. Een soort spel. Kijken hoe ver hij gaat. Ik vind het grappig om te zien dat hij zijn relatie op het spel zet voor mij. Ik vind het leuk om spelletjes te spelen, is dat raar? Ik krijg er een soort kick van nu maar ik kap het op een moment wel weer af. Niet serieus dus.Een soort spel? Bijzondere hobby hou jij er op na. Ja, ik vind het raar.
quote:hekje schreef op 25 februari 2012 @ 12:30:

[...]

Een soort spel? Bijzondere hobby hou jij er op na. Ja, ik vind het raar.

Spelletjes spelen met jongens/mannen. Flirten. Onbereikbaar zijn. Toch ook weer niet.

Misschien wel.
quote:martin81 schreef op 25 februari 2012 @ 12:24:

Zou een FWB ook onder de noemer "serieus" kunnen vallen voor jou?Nee. Voor jou wel?
quote:carpedieme11 schreef op 25 februari 2012 @ 12:36:

[...]

Spelletjes spelen met jongens/mannen. Flirten. Onbereikbaar zijn. Toch ook weer niet.

Misschien wel.Je gaat jezelf enorm in de vingers snijden, Carpe.
Ja, het lijkt mij wel leuk om ooit een jonge (18-24) FWB te hebben.
quote:martin81 schreef op 25 februari 2012 @ 12:38:

Ja, het lijkt mij wel leuk om ooit een jonge (18-24) FWB te hebben.Waarom? Oudere vrouwen zijn veel meer ervaren. Heb je meer aan in bed denk ik.
Ik val vaak wel op jongere vrouwen... vind het wel leuk om ook een beetje de oudere, wijzere rol te hebben.

Overigens lijkt een 18-jarige me ook niet verkeerd in bed hoor..
quote:martin81 schreef op 25 februari 2012 @ 12:40:

Ik val vaak wel op jongere vrouwen... vind het wel leuk om ook een beetje de oudere, wijzere rol te hebben.

Overigens lijkt een 18-jarige me ook niet verkeerd in bed hoor..Dat ligt aan die 18-jarige denk ik. Een maagd heb je niet heel erg veel aan.
quote:carpedieme11 schreef op 25 februari 2012 @ 12:41:

[...]

Dat ligt aan die 18-jarige denk ik. Een maagd heb je niet heel erg veel aan.

Persoonlijk vind ik dat wel spannend.

Maar een 18-jarige ervaren meisje is ook spannend. En dan gaat jouw punt ook niet meer op (dat je meer aan een oudere vrouw zou hebben).
Maar goed, ik zie dat je een gamer bent.
En zelf ben ik trouw als een hond dus...
quote:martin81 schreef op 25 februari 2012 @ 12:43:

En zelf ben ik trouw als een hond dus...Ja.. Dat zeggen ze allemaal.
quote:martin81 schreef op 25 februari 2012 @ 12:43:

En zelf ben ik trouw als een hond dus...Zo trouw als een hond aan een andere hond of zo trouw als een hond aan zijn baas?
Zijn er nog jonge blaadjes die hun licht op de zaak willen laten schijnen?

Ik zoek naar tips hier

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven