Forummer van de maand

20-02-2012 15:00 3276 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de tijd dat ik hier alleen meelas, weet ik dat er ooit een verkiezing is van "forummer van de maand".

Zou het niet aardig zijn om zoiets te herintroduceren? Het kan ook een variant zijn, zoals een soort sterrensysteem of ranking per poster. Of een team van een of twee of drie forum-aanvoerders. Of een poster van het jaar.

Los van hoe het precies wordt uitgewerkt (via zelfnominering, via nominering door anderen, door het aantal posts, etc.), zie ik de volgende voordelen:

1. Het geeft een incentive voor posters om goede, inhoudelijke bijdragen te plaatsen (in plaats van anderen af te zeiken of off-topic te gaan).

2. Nieuwe posters weten meteen wie een beetje de gerespecteerde/belangrijke posters zijn. Als een meisje bijvoorbeeld met een probleem zit en twee reacties krijgt (een van een viva-autoriteit en iemand met minder gezag), dan weet je beter hoe je die adviezen moet wegen/beoordelen dan wanneer je blijft zitten met een 1-1 gelijkspel.
.
Dwars is menselijk.

Recht zou robot achtig zijn.

En krom ronduit sneu.

Dus dan maar dwars!

Was het ook "te"? Jij voelt het, niet de mensen die 1 en ander denken
Je hoeft het niet altijd eens te zijn om elkaar te begrijpen..?

Eenheidsworst is niet zo aan mij besteed.

Ik ga de zon even toelachen nu het kan.

Tot de volgende keer maar weer...
.
.
BE: geniet ervan!
@ nerd, sommigen willen zichzelf steeds bewijzen. Vooral tegenover anderen.

En vergeten daarbij zichzelf, worden beroemd en geleefd door anderen.

Zou niet iets zijn dat ik zou ambiëren, jij wel?
Komt goed. Fijne dag jullie!
Net terug van een wandeling in de zon. De vogels fluiten weer.

Ik voel me weer meer mens worden nu.
.
.
De lente, ik rook het ook al. De lucht veranderd dan. Maar laat je niet voor de gek houden hè? Koning winter kan zomaar weer even z'n hoofd de hoek om steken. Ik ga een stuk fietsen, even van de zon genieten!

Have a nice day!
Dat is het nadeel van februari en maart. Dan heb je de hoop op voorjaar en komt er ineens weer sneeuw
.
haai
Goedemorgen allemaal.
Lol is Spinoza terug op het forum, goedemorgen Martin jij weet hoe je dames kunt bespelen he:P

En al die serieuze reacties hahaha.
.
Vrouwen dit is nou mannenhumor.
.
quote:missy_acy schreef op 25 februari 2012 @ 11:15:

De lente, ik rook het ook al. De lucht veranderd dan. Maar laat je niet voor de gek houden hè? Koning winter kan zomaar weer even z'n hoofd de hoek om steken. Ik ga een stuk fietsen, even van de zon genieten!

Have a nice day!Euh, dat was ik...
.
Haha
1994 reacties. Mijn geboortejaar. Houden zo!
Als er mensen zijn die mijn kandidatuur zouden willen ondersteunen, dan moeten ze even een vriendschapsverzoek plus berichtje naar me sturen.

\

(Ik ben bereid mijn toon en koers een beetje te matigen als ik het hele forum zou moeten vertegenwoordigen).
Ik denk niet dat je veel verzoeken zal krijgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven