Tja, en dat was het dan.... deel 2

31-01-2012 14:51 3880 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zullen we hier maar verder gaan met onze verhalen naar aanleiding van de post van allalone.

"Goedenavond,

Hier zit ik dan.... 44 jaar oud, een relatie van 25 jaar waarvan 22 jaar getrouwd achter de rug. Hij hield niet meer voldoende van mij..... Wel van zijn jongere collega waar hij nu is...

God, wat voel ik me alleen en wat een pijn.... En ja, ik weet het, zwaar debiel, maar ik hou nog steeds van hem...

Allalone...".

Hoop dat jullie het allemaal kunnen vinden, want ik kan die steun en schoppen onder mijn kont nog niet missen.
oja Habit... een cliënt van me zei van de week: er zijn 2 soorten mannen: slechte en hele slechte... en dat gezegd door n man van 86...

toch geloof ik wel dat er goede mannen zijn, ergens
.
One day I fly away,

Leave your love to yesterday
Kom op meiden, we komen er wel. Het weer wordt al beter, nu wij nog.
@nightnurse .

nee ,je gaat niet alles opgeven voor de loser hoor...hij moet weg,waarom kan hijniet bij zn vriendinnetje gaan zitten dan?

en bij je pa is ook geen optie,ik snap het helemaal.

het heeft idd geen nut meer om alles weer op te sommen wat er aan de ander niet goed is en ook wij hebben onze mankementen...leer ervan,dat het je niet weer gebeurd, dat probeer ik ook.

valt ook allemaal niet mee.

maarrr we komen er allemaal,de een is al wat verder op zn padje,heef teigen woonruimte gevonden,of is bezig met een baan,de ander is aan het begin maar we moeten allemaal dit meemaken om er een beter mens van te worden,beter voor ons zelf,voor andere waren we nl al goed...
zonder tegenslag is er geen overwinning
Wat weten we het toch allemaal goed als het om een ander gaat, maar zodra t om ons eigen IK gaat, zitten we in de put en weten we t niet meer!!!

Of we weten het wil, maar om de kracht te vinden om jezelf bij elkaar te rapen en weer verder te gaan.......
moest ff stoppen, HET kwam uit zn bed, vroeg me hoe t was gisteren...ik zeg "ik heb je niks te melden" en weg is ie.....

Kon ik een ieder van jullie maar een stukje van mijn BITCH-zijn schenken, denk ik net....en een stukje liefde...
jah,echt he ,we weten het voor een ander altijd zo goed te brengen maar voor ons zelf zorgen ho maar...

ik ontvang je bitch zijn met open armen hoor hahahha
.
One day I fly away,

.
One day I fly away,

quote:nightnurse schreef op 25 februari 2012 @ 12:16:

moest ff stoppen, HET kwam uit zn bed, vroeg me hoe t was gisteren...ik zeg "ik heb je niks te melden" en weg is ie.....

Kon ik een ieder van jullie maar een stukje van mijn BITCH-zijn schenken, denk ik net....en een stukje liefde...

You go girl!

Ben nu al weer de kluts kwijt en hij is nog niet eens hier geweest.

Ik haat dit!! Nu loop ik weer met andere ogen door het huis en zie weer alle herinneringen .Alle pijn en verdriet dat een beetje aan het wegzakken was, komen weer in volle hevigheid terug, grrh

Ik moet sterk zijn, ik kan het !
quote:pumukele schreef op 25 februari 2012 @ 13:00:

dochter net weggebracht, hem niet gezien , geloof dat hij het moeilijk heeft als hij me ziet.

Hoi Pum, koester geen valse hoop hoor. Mijn ex ziet er ook niet uit en heeft het ook zo moeilijk als hij me ziet, maar komt toch niet terug.

De zon schijnt hier, dus vast ook bij jou. Ga naar buiten en maak een flinke lange wandeling zodat je goed moe wordt. Slaap je misschien vannacht beter.
.
One day I fly away,

Hij komt pas rond een uur of 5, 6. Daarom is het ook zo stom.
quote:kunstje schreef op 25 februari 2012 @ 13:10:

[...]

Hoi Pum, koester geen valse hoop hoor. Mijn ex ziet er ook niet uit en heeft het ook zo moeilijk als hij me ziet, maar komt toch niet terug.

De zon schijnt hier, dus vast ook bij jou. Ga naar buiten en maak een flinke lange wandeling zodat je goed moe wordt. Slaap je misschien vannacht beter.

Nee doe ik niet meer valse hoop koesteren. hoop dat hij eens in de positie komt om valse hoop te koesteren. waar en met wie dan ook.

uh grote mond en spelfouten maar ja! je moet wat he hhihihi
One day I fly away,

quote:kunstje schreef op 25 februari 2012 @ 13:11:

Logisch hoor dat je zenuwachtig bent, ik ben het bijna plaatsvervangend ook

Denk dat het komt omdat je in conflict bent met je zelf, je wilt een krachtige indruk maken terwijl je het niet zo voelt.

Zou het een idee zijn om op een neutrale plek af te spreken, het voordeel daarvan is dat hij niet op een gegeven moment vertrekt.

Heb je de gespreksonderwerpen goed in kaart?
quote:kunstje schreef op 25 februari 2012 @ 13:11:

ja dat is verdorie zeker stom, wat denkt ie wel!

zijn keuze?? mag meneer dan even weg? bah

hmmm eens kijken wat ik hier weer mee kan???

kijk als jij weer gaat kijken met jullie ogen dus in principe met zijn ogen, ben je weer je eigen ogen, dus je eigen ik kwijt! gaan we niet doen dus heeft meneer niet verdiend!

dus vooral met je eigen ogen, dus je herwonnen zelfrespect blijven kijken, jij kan dat.
One day I fly away,

quote:campari schreef op 25 februari 2012 @ 13:18:

[...]

Logisch hoor dat je zenuwachtig bent, ik ben het bijna plaatsvervangend ook

Denk dat het komt omdat je in conflict bent met je zelf, je wilt een krachtige indruk maken terwijl je het niet zo voelt.

Zou het een idee zijn om op een neutrale plek af te spreken, het voordeel daarvan is dat hij niet op een gegeven moment vertrekt.

Heb je de gespreksonderwerpen goed in kaart?

Weet je, hij was altijd al de hele week weg, dus dat is niet zo vreemd voor me. Maar als ik hem weer zie en merk dat we goed met elkaar kunnen praten (zolang het niet is over onze gevoelens) dan mis ik hem gewoon weer en voel ik me weer heel alleen.

Een neutrale plek lost dat niet op. Het zal ook niet zo zijn dat hij onaardig is, eerder het tegenovergestelde.

Ik ga zometeen maar eens een lijst maken van wat we moeten bespreken en dan maar proberen het zakelijk te houden.

En gewoon even doorbijten, er zit niets anders op. Hoe eerder het geregeld is, hoe beter zal ik mezelf maar voorhouden.

Ik kom er wel. Bedankt voor jullie steun.
Het is meer psychologisch gezien een handige zet. Voorheen vertrekken naar zijn werk is anders dan zijn vertrek nu.

Als je op neutraal gebied bent kun je beiden eventueel opstappen. En ik hoor wat je zegt, je bent eerder bang voor de band die jullie nog hebben dan voor de afstand.

Sterkte.
hoi,

ik heb ook idd altijd de afspraken op neutraal gebied gemaakt en dat is psychisch echt beter hoor kunstje.

plus dat de emoties niet zo hoog op gaan lopen en kunnen lopen....denk erover na ...

inmiddels weet ik wat mijn grootste straf is in dit geheel:het alleen zijn,ik vind het afschuwelijk,echt.

de enige die ik tot op heden heb gesproken en gezien waren mijn kinderen die even iets kwamen halen (die zijn nu bij hun vader)

hebben jullie dat nou ook?

ik kan er maar niet aan wennen.ik heb er zo'n moeite mee,bah
quote:habithere schreef op 25 februari 2012 @ 14:08:

inmiddels weet ik wat mijn grootste straf is in dit geheel:het alleen zijn,ik vind het afschuwelijk,echt.

de enige die ik tot op heden heb gesproken en gezien waren mijn kinderen die even iets kwamen halen (die zijn nu bij hun vader)

hebben jullie dat nou ook?

ik kan er maar niet aan wennen.ik heb er zo'n moeite mee,bahGeloof dat ik met hetzelfde probleem zit
One day I fly away,

Ja Pum ,het is niet eens dat ik exvriend zo mis(denk ik) maar gewoon iemand om me heen om tegenaan te kwebbelen,even wat te drinken,iets leuks mee te doen.

ik kan er echt niet tegen ....ik vind dit erg naar....

dacht toen vriend net weg was dat het wel zou wennen maar tot op heden is het echt afschuwelijk,zeker wanneer mn kids weg zijn...
Ga iets doen, een wandeling maken of stap op de fiets. Beweging maakt endorfine aan en je voelt je na afloop geheid anders, misschien kom je onderwijl ook nog wel op een goed idee.
quote:habithere schreef op 25 februari 2012 @ 14:26:

Ja Pum ,het is niet eens dat ik exvriend zo mis(denk ik) maar gewoon iemand om me heen om tegenaan te kwebbelen,even wat te drinken,iets leuks mee te doen.

ik kan er echt niet tegen ....ik vind dit erg naar....

dacht toen vriend net weg was dat het wel zou wennen maar tot op heden is het echt afschuwelijk,zeker wanneer mn kids weg zijn...

I now gek wordt je ervan, gaat niet over bah, ben nu ook alleen dochter is bij paps maar chat wel met mama.

al moet ik zeggen dat ik ex wel echt mis. maar ook echte vrienden om me heen. dit wil ik ook echt nooit meer meemaken, mensen zijn toch niet op de wereld om alleen te zijn he? eenzaamheid is een gevaarlijk iets.
One day I fly away,

quote:campari schreef op 25 februari 2012 @ 14:33:

Ga iets doen, een wandeling maken of stap op de fiets. Beweging maakt endorfine aan en je voelt je na afloop geheid anders, misschien kom je onderwijl ook nog wel op een goed idee.hmm wat heb je nog meer voor soort bewegingen die endorfine aanmaken???
One day I fly away,

quote:pumukele schreef op 25 februari 2012 @ 14:39:

[...]

hmm wat heb je nog meer voor soort bewegingen die endorfine aanmaken??? Schoonmaken! is nog effectief ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven