Tja, en dat was het dan.... deel 2

31-01-2012 14:51 3880 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zullen we hier maar verder gaan met onze verhalen naar aanleiding van de post van allalone.

"Goedenavond,

Hier zit ik dan.... 44 jaar oud, een relatie van 25 jaar waarvan 22 jaar getrouwd achter de rug. Hij hield niet meer voldoende van mij..... Wel van zijn jongere collega waar hij nu is...

God, wat voel ik me alleen en wat een pijn.... En ja, ik weet het, zwaar debiel, maar ik hou nog steeds van hem...

Allalone...".

Hoop dat jullie het allemaal kunnen vinden, want ik kan die steun en schoppen onder mijn kont nog niet missen.
Tjee, kom eens ff dichterbij wonen joh.

dit is pas mn 1e hoor, k weet wel dat ik zo alvast nog n fles haal, want deze doe ik al 2 dagen mee en is zo leeg.:)

Oh men, wat n rotwereld af en toe..

Problemo: doorzetten hoor....
@ nightnurse Hij heeft tel en sms contact en heeft haar afgelopen maandag nog gezien. Om haar te vragen hoe en wat met haar enzo.. Ach en dat vast niet alleen.. Bah nu ik daar aan denk voel ik mij nog meer klote... En weet ik dat het goed is om nu afstand te nemen. Maar moeilijk is het zeker en tevrug verdienen moet hij ook. Hij zegt dat het ws niet lang duurt tot we weer bij elkaar kunnen zijn??? Ach ik ben zo bang en zo moe van alles. Wou dat iedereen mij met rust liet en dat ik helemaal in mijn eentje was.. Met kids tenslotte.. Maar ja dat heb ik al in gang gezet. Ach weet het gewoon niet meer.

Ps wij wonen heel dicht bij elkaar!
jep life sucks
[quote]problemo schreef op 25 februari 2012 @ 17:01:

@ nightnurse Hij heeft tel en sms contact en heeft haar afgelopen maandag nog gezien. Om haar te vragen hoe en wat met haar enzo.. Ach en dat vast niet alleen.. Bah nu ik daar aan denk voel ik mij nog meer klote... En weet ik dat het goed is om nu afstand te nemen. Maar moeilijk is het zeker en tevrug verdienen moet hij ook. Hij zegt dat het ws niet lang duurt tot we weer bij elkaar kunnen zijn??? Ach ik ben zo bang en zo moe van alles. Wou dat iedereen mij met rust liet en dat ik helemaal in mijn eentje was.. Met kids tenslotte.. Maar ja dat heb ik al in gang gezet. Ach weet het gewoon niet meer.

Kun je elkaar hier ook priveberichten sturen? want wil wel weten hoe dichtbij je woont

En als ie r maandag nog heeft gezien, is het zeker goed om afstand te nemen... Hallo, voor wie kiest ie nou!!!!!

De mijne, HET, laat vanavond weten of ie zowiezo voor n tijdje bij haar in kan!!, ik zeg, niks laten weten, weg blijven, opzouten..

O wat ben ik boos, wat voel ik me verneukt...

Haha, anderen die dit forum meelezen zullen wel denken: wat n stel rare vrouwen....
.
One day I fly away,

Leave your love to yesterday
.
One day I fly away,

heb je het??? als je naar je scherm kijkt links onder je foto

dan mijn viva en profiel bekijken.
One day I fly away,

quote:pumukele schreef op 25 februari 2012 @ 17:12:

[...]

ben ook nog niet klaar pfffffff ja dit is echt k*t nu ben ik ook nog

boos dat ik hier in het zuiden woon. maak er ook nog wel een leeg vandaag.

oships.. k weet dat drank niet n oplossing is, maar op dit moment...

misschien verslaap ik dan de dag van morgen!! weinig kans denk ik slapen lukt niet zo goed. bahhhhh verdorie!Kijk je wel uit, pammetje en alcohol is niet echt een goede combinatie... enne je dochter is r ook nog he...
.
One day I fly away,

uitnodiging verstuurd, zegt ie... maar ja, ze zeggen wel vaker wat....
quote:nightnurse schreef op 25 februari 2012 @ 17:17:

uitnodiging verstuurd, zegt ie... maar ja, ze zeggen wel vaker wat....haha ja ze moet het even accepteren natuurlijk.
One day I fly away,

ja, jij ook dan hahaha
quote:nightnurse schreef op 25 februari 2012 @ 17:19:

ja, jij ook dan hahahahmmm hier klopt iets niet geloof ik, ik probeer het ook eens even!
One day I fly away,

ik heb problemo als vriend staan, vervolgens klik ik op stuur email... verandert t profiel opeens in n man van 42...MAAK ME GEK!!!
quote:nightnurse schreef op 25 februari 2012 @ 17:24:

ik heb problemo als vriend staan, vervolgens klik ik op stuur email... verandert t profiel opeens in n man van 42...MAAK ME GEK!!!oh nee doe maar gewoon bericht sturen met je email adres ofzo ? komt goed, blijf van die man af pfffffff is gevaarlijk
One day I fly away,

Pum, ik heb je meerdere uitnodigingen verstuurd, krijg je ze niet door?

en bericht kan pas als je vriend bent... k ga hier mn mail adres echt niet neer zetten... kan geen stalker gebruiken nu...
ik zie nog niks, heb redactie gemaild!!
One day I fly away,

quote:nightnurse schreef op 25 februari 2012 @ 17:31:

Pum, ik heb je meerdere uitnodigingen verstuurd, krijg je ze niet door?

en bericht kan pas als je vriend bent... k ga hier mn mail adres echtniet neer zetten... kan geen stalker gebruiken nu...nee nee niet doen ik bedoel bij problemo kun je en mail en bericht versturen
One day I fly away,

ik heb je geaccepteerd en nu heb ik je een bericht gestuurd en een email via je account.. Maar ik heb niets ontvangen.. jij dan?
quote:pumukele schreef op 25 februari 2012 @ 17:32:

[...]

nee nee niet doen ik bedoel bij problemo kun je en mail en bericht versturenja dat snap ik, alleen als ik op mail klik krijg ik opeens n andere problemo, n man....
quote:problemo schreef op 25 februari 2012 @ 17:34:

ik heb je geaccepteerd en nu heb ik je een bericht gestuurd en een email via je account.. Maar ik heb niets ontvangen.. jij dan?ja, jij bent n vriendje... maar als ik op verstuur emial klik, krijg ik profiel van n man...
quote:nightnurse schreef op 25 februari 2012 @ 17:36:

[...]

ja dat snap ik, alleen als ik op mail klik krijg ik opeens n andere problemo, n man....hmmm is nie goed!! raar
One day I fly away,

hee meisies is het gelukt??
One day I fly away,

quote:pumukele schreef op 25 februari 2012 @ 17:46:

hee meisies is het gelukt?? k heb bericht van Problem... ook bericht terug gestuurd, maar van jou nog niets ontvangen... goed begin van de avond, zal ik maar zeggen
quote:nightnurse schreef op 25 februari 2012 @ 17:48:

[...]

k heb bericht van Problem... ook bericht terug gestuurd, maar van jou nog niets ontvangen... goed begin van de avond, zal ik maar zeggen

zal het wel aan mijn account liggen.

ben ik nu allleen?? krijg het nl best moeilijk nu
One day I fly away,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven