Weke hobby's?

25-02-2012 14:43 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds ik een tijdje geleden mijn opleiding heb afgerond heb ik veeeeel meer tijd over voor hobby's. Ik ben begonnen met pergamano kaarten maken en ik heb mezelf geleerd te breien. Ook zou ik wel willen beginnen met haken, die knuffeltjes zien er zo schattig uit.

Tot nu toe vind ik dit erg leuk om te doen. Ik vraag me alleen af welke hobby's mensen hebben en hoe oud deze mensen zijn. Zijn er bijvoorbeeld meer personen van rond de 26 (zoals ik) die breien. Ik zie dat ergens altijd nog wel een beetje as iets voor oude oma's, hoewel je nu ook wel weer overal ziet dat mensen aan het wildbreien zijn.

Ik ben benieuwd!! let me know welke hobby's jullie hebben en hoe oud jullie zijn?
Ik ben 27 en vind breien ook erg leuk. Vooral knuffels voor mijn dochter. Ben nu bezig met een kabouter plop. En als het zomer word naai ik vaak jurkjes voor haar. Ga binnenkort weer beginnen.

Daarnaast rijd ik paard, dans ik (ballroom en latin) en lees ik graag.

En natuurlijk leuke dingen doen met mijn dochter.
Erger u niet, verwonder u slechts!
Ik haak en borduur en ik ben ook 26. Computeren, lezen en schrijven doe ik trouwens ook graag.
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
Yoga en legpuzzels, helemaal leuk.

enneh, niets is suf, als jij het maar leuk vindt!
Koken en bakken, fotograferen, haken, naaien (helaas nu geen ruimte voor de naaimachine maar voorheen dus wel), en van alles frobelen (op dit moment friendly plastic...erg leuk... en dingen beplakken met mooi papier). Oja en viltpoppetjes maken.

Ik heb ook veel gedanst (jazzballet, afrikaanse dans, salsa) maar helaas kan dat al een tijd niet ivm ziekte.

Bij mij gaan mijn hobbies altijd met vlagen. Dan doe ik een paar weken dit, dan weer een paar weken dat.
Ik ben bijna 26 en ik heb best veel hobby's. Taarten bakken, borduren, tuinieren, bloggen en een ritje op mijn paard kan ik ook wel waarderen.

Ik zou willen dat ik kon haken, maar ik kan het gewoon echt niet. Mijn moeder maakt hele leuke beestjes.

Breien etc. is echt niet duf en suf hoor het is echt ontspannend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven