Ik vertrek
zaterdag 25 februari 2012 om 21:44
Er zit hier een grote, worst, boerenbrie en stokbrood vretende Amerikaan naar "Ik hou van Holland" te kijken en wil niet zappen naar "Ik vertrek".
En ik ben te lui om overeind te komen en naar de slaapkamer te lopen.
Naar welk land gaan ze? Als het Frankrijk is overweeg ik om van mijn derrière af te komen.
En ik ben te lui om overeind te komen en naar de slaapkamer te lopen.
Naar welk land gaan ze? Als het Frankrijk is overweeg ik om van mijn derrière af te komen.
zaterdag 25 februari 2012 om 21:45
quote:leentjedb schreef op 25 februari 2012 @ 21:44:
Er zit hier een grote, worst, boerenbrie en stokbrood vretende Amerikaan naar "Ik hou van Holland" te kijken en wil niet zappen naar "Ik vertrek".
En ik ben te lui om overeind te komen en naar de slaapkamer te lopen.
Naar welk land gaan ze? Als het Frankrijk is overweeg ik om van mijn derrière af te komen.Pssssssssssst gooi die stokbrood met brie snel mijn kant op!
Er zit hier een grote, worst, boerenbrie en stokbrood vretende Amerikaan naar "Ik hou van Holland" te kijken en wil niet zappen naar "Ik vertrek".
En ik ben te lui om overeind te komen en naar de slaapkamer te lopen.
Naar welk land gaan ze? Als het Frankrijk is overweeg ik om van mijn derrière af te komen.Pssssssssssst gooi die stokbrood met brie snel mijn kant op!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zaterdag 25 februari 2012 om 21:46
zaterdag 25 februari 2012 om 21:46
quote:leentjedb schreef op 25 februari 2012 @ 21:44:
Er zit hier een grote, worst, boerenbrie en stokbrood vretende Amerikaan naar "Ik hou van Holland" te kijken en wil niet zappen naar "Ik vertrek".
En ik ben te lui om overeind te komen en naar de slaapkamer te lopen.
Naar welk land gaan ze? Als het Frankrijk is overweeg ik om van mijn derrière af te komen.Griekenland
Er zit hier een grote, worst, boerenbrie en stokbrood vretende Amerikaan naar "Ik hou van Holland" te kijken en wil niet zappen naar "Ik vertrek".
En ik ben te lui om overeind te komen en naar de slaapkamer te lopen.
Naar welk land gaan ze? Als het Frankrijk is overweeg ik om van mijn derrière af te komen.Griekenland
zaterdag 25 februari 2012 om 21:48