Lekker jong blaadje

24-02-2012 13:03 1535 berichten
Met grote verbazing en enige afgunst (ik ben ook maar een mens) lees ik hier het geklaag over mannen van boven de 40 die vreemdgaan / rommelen / scharrelen met een jong blaadje, duidelijk uitsluitend voor de seks.

Ik keur vreemdgaan af.

Er rest mij telkens één vraag wanneer ik dat soort zaken lees: hoe flikken die kerels dat in godsnaam?

Dus, lekkere jonge blaadjes, hoe krijg ik jullie het bed in?
quote:valentinamaria schreef op 25 februari 2012 @ 20:41:

ik was je nog iets verschuldigd.

die uitdrukking; lul op afroep,, heeft prima gewerkt bij sv, hij loopt weer wat harder.Daar doe ik het voor hè
Alle reacties Link kopieren
quote:amand1969 schreef op 25 februari 2012 @ 20:41:

[...]

Zo willen we allemaal gaan hoor. Mannen bespreken dit regelmatig en er is wel consensus over hoor

schaam, moest eerst opzoeken wat consensus betekent...haha hoe verrijk ik mn woordenschat..

succes met je klopjacht naar het groende blaadje..
Ik ga het maar eens in de praktijk brengen. Stay Tuned.
succes, en wel alles hier komen vertellen he?
wij slapen nooit.
Ik ga mijn vader morgen 'The Game' laten zien. Alhoewel dat redelijk voorspelbaar zal zijn:

VHLG: He. Wat is dat?

HLG: Dat is de game pap, dat is een soort versiercursus voor mannen vandaag de dag.

VHLG: Wat zeg je?

VHLG: Een versiercursus voor mannen, over hoe ze alpha mannetjes worden.

VHLG: Alpha?

HLG: Ja dominant mannetje... zo een die allemaal vrouwen krijgt.

VHLG: Wat moet je met allemaal vrouwen dan, aan 1 heb je je handen vol. Trouwens dominant, laten ze eerst maar eens hun hypotheek afbetalen.

En trouwens, ik ben klaar met het onderwerp, wat heb ik aan al die informatie. Heb jij (HLG) dat nog geregeld wat we van de week besproken hebben?

HLG: Ja dat is gelukt.

VHLG: Mooi.

Moeder HLG komt binnen met koffie.

VHLG: Lekker schat.
laat maar niet zien aan je vader, straks krijgt ie een vlaag van verstandsverbijstering en verlaat hij je moeder voor een 25 jarige.
wij slapen nooit.
quote:valentinamaria schreef op 25 februari 2012 @ 21:16:

laat maar niet zien aan je vader, straks krijgt ie een vlaag van verstandsverbijstering en verlaat hij je moeder voor een 25 jarige.Daar zeg je me wat ;).
quote:iris1969 schreef op 25 februari 2012 @ 20:08:

[...]

Haha ja, echt waar, met boeken, lezingen en sites om ervaringen uit te wisselen.Ik doelde op het boek 'The Game' van Neil Strauss, maar inderdaad, er zit een hele cult achter. Je kunt (aardig prijzige) bootcamps doen over de hele wereld, er zijn seminars, etc. etc.
Het boek is trouwens erg interessant/vermakend, ook voor vrouwen. Heb t met plezier uitgelezen.

Een tip uit deze scene die je vanavond kan uitvoeren: zorg dat je een apart attribuut bij je hebt / draagt, zodat je daarover een gesprek kan beginnen of vrouwen je er over aanspreken. Daarbij lijk je in mijn ogen daardoor jonger dan je bent.

Google eens op 'same night lay'.
quote:isabellajosephine schreef op 25 februari 2012 @ 21:34:

Een tip uit deze scene die je vanavond kan uitvoeren: zorg dat je een apart attribuut bij je hebt / draagt, zodat je daarover een gesprek kan beginnen of vrouwen je er over aanspreken. Daarbij lijk je in mijn ogen daardoor jonger dan je bent.

Sorry, maar dit werkt echt op mijn lachspieren.

Aan wat voor attribuut moeten we denken dan?
Hahaha ja hilarisch hè. Het schijnt dat je dan bijv. een gieter ofzo met je mee moet nemen of juist iets heel boeiends. Dat schijnt dan interesse op te wekken .
quote:iris1969 schreef op 26 februari 2012 @ 13:15:

Hahaha ja hilarisch hè. Het schijnt dat je dan bijv. een gieter ofzo met je mee moet nemen of juist iets heel boeiends. Dat schijnt dan interesse op te wekken .

Bij gebrek aan een interessant leven/verhaal kan ik mij voorstellen dat dat een handige gimmick is.

Sorry, maar die game, ik schaam me voor mijn eigen sekse. Ik kan er niks aan doen.
quote:iris1969 schreef op 26 februari 2012 @ 13:15:

Hahaha ja hilarisch hè. Het schijnt dat je dan bijv. een gieter ofzo met je mee moet nemen of juist iets heel boeiends. Dat schijnt dan interesse op te wekken .Ben jij nu ook zo benieuwd wel object Amand mee gaat nemen op de meet?
quote:Sensual_D schreef op 26 februari 2012 @ 13:20:

[...]

Ben jij nu ook zo benieuwd wel object Amand mee gaat nemen op de meet?

Maar wij zijn ooooooooooooooud!
quote:2Italy2 schreef op 24 februari 2012 @ 13:25:

[...]

1) geld

2) "goed verzorgd" uiterlijk

3) geld afhankelijke utilities (zoals auto, huis, heul veul vakanties)

4) dom kunnen kletsen (diepgang is niet nodig)

5) vadergevoelens kunnen opwekken

Voorbeeld: Ronny R.

[img]http://static.depers.nl/beeld/w178/2008 ... /rosen.jpg[/img]

ben het hier niet helemaal mee eens, ik denk niet dat materiële zaken hier (altijd) een rol spelen, jij noemt nu de punten die een golddigger aantrekken in een oudere man.

Ik denk dat het er mee te maken heeft dat vrouwen/meisjes/jonge blaadjes net wat eerder volwassen zijn als de jongetjes, en als je wbt sex of gesprekspartner niets kan vinden in je eigen leeftijds categorie zijn de veertigers een mooie uitkomst.

Ze zijn zoals eerder genoemd een stuk zelfverzekerder, qua sex hoef je ze (vaak) niets meer uit te leggen, en ja ik denk wel dat het vadergevoel ook mee speelt, het is een beschermend gevoel. maar aan de andere kant ook heul spannend!
quote:iris1969 schreef op 26 februari 2012 @ 13:22:

[...]

Maar wij zijn ooooooooooooooud!Mwaoh, als je gewoon een sjekkie in je mondhoek hangt, valt hem dat helemaal niet op hoor!
quote:Sensual_D schreef op 26 februari 2012 @ 13:34:

[...]

Mwaoh, als je gewoon een sjekkie in je mondhoek hangt, valt hem dat helemaal niet op hoor! ik zal je de uitslag mailen!
quote:iris1969 schreef op 26 februari 2012 @ 13:38:

[...]

ik zal je de uitslag mailen!

Lieverd.. ik ga toch mee naar de meet!

Ik hou jullie gewoon in de gaten
quote:Sensual_D schreef op 26 februari 2012 @ 13:40:

[...]

Lieverd.. ik ga toch mee naar de meet!

Ik hou jullie gewoon in de gaten Oooh ja, stom van me, du bist dabei!
Echt ongelofelijk. En het ergste is dat er vast mannen stom en onzeker genoeg zijn die het dan ook echt gaan doen, hè.

En dan teleurgesteld terugkomen uit het café en hier een topic gaan openen met de boodschap dat de meiden tegenwoordig zo arrogant zijn geworden, en alles aangrijpen om een man belachelijk te maken.
quote:_lupine_ schreef op 26 februari 2012 @ 13:45:

Echt ongelofelijk. En het ergste is dat er vast mannen stom en onzeker genoeg zijn die het dan ook echt gaan doen, hè.

En dan teleurgesteld terugkomen uit het café en hier een topic gaan openen met de boodschap dat de meiden tegenwoordig zo arrogant zijn geworden, en alles aangrijpen om een man belachelijk te maken.Hahaha ja, na zo'n congres wordt het vast heel druk hier.
Ik heb haar geen drank gevoerd. Dat zal het probleem geweest zijn.
quote:amand1969 schreef op 26 februari 2012 @ 15:04:

Ik heb haar geen drank gevoerd. Dat zal het probleem geweest zijn.

HALLO?! Waar is het uitgebreide verslag? Hier doen we het niet voor hoor!

Maar ik begrijp dus dat je niet hebt geneuqt gisteren.
quote:isabellajosephine schreef op 25 februari 2012 @ 21:34:

Haha, tja het klinkt een beetje belachelijk als je het zo 'gemaakt' brengt. Maar er zit best iets in. Ik ben ooit uitgeweest met een opzichtige roze boa om (wegens omstandigheden, iets met een weddenschap) en verdomd, wat een aanspraak.

Ga maar na, als vrouw: je ziet tien leuk uitziende kerels, en ééntje heeft een roze boa om (of voor mijn part een gieter, of whatever). Wie zou je als eerste aanspreken? Iedereen is verschillend, maar statistisch gezien kun je er donder op zeggen dat het werkt.

Het communiceert op onbewust niveau ook een aantal juiste dingen: je conformeert je niet aan 'de standaard' in de hoop er zo goed mogelijk uit te zien. Zelfverzekerdheid, veel anderen zijn bang dat ze op die manier voor schut lopen. Duidelijk niet op zoek naar andermans goedkeuring. Je valt op, maar niet op een pochende macho manier die met z'n pauwenveren pronkt (denk bijvoorbeeld aan sukkels die met een duur horloge flashen). Enzovoort.
quote:valentinamaria schreef op 25 februari 2012 @ 20:35:

je vraagt netjes of ze iets van je van je wil drinken.

en dan gelijk erachteraan zeggen dat ze heel mooi is.Ah ja, de kwispelend schoothondje methode. Dé manier om het gegarandeerd te verkloten. Mannen die dit doen worden op den duur hun therapeut, of "laten we gewoon vrienden blijven"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven