anaal

25-02-2012 23:29 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

wil graag weten hoe je je voorbereidt als je anale sex gaat hebben?

Om een vieze bende te voorkomen...

En wat zijn de ervaringen met anale sex...
clisma, rust en zeker weten dat je het wilt.

Verder zijn vertrouwen en overgave sleutelwoorden.

Ervaring? heerlijk als je het zelf wilt en er klaar voor bent.
Klisma nemen, zorgen dat je anus ( zóó sexy dat woord ) vrij is van haren en je compleet durven geven aan je (bed)partner.

Ook is het handig om wat glijmiddel te gebruiken. Heb je geen vaste relatie, dan áltijd met condoom, er zijn extra sterke en voor dat doel geschikte condooms te koop. Zijn van Durex en de Kruidvat verkoopt ze.( weet even niet meer hoe het heet)

Leg een handdoek oid onder handbereik, en een klisma is niet altijd garantie dat er niks 'meekomt' zeg maar. Ook moet je daarna geen vaginale seks meer hebben, of je partner moet tussendoor zich opfrissen. Dit ivm de kans op blaasontsteking, jeuk en schimmelinfectie.

Je kunt als je nog anaal maagd ben zeg maar, beginnen met een vinger en zo opbouwen. Van in 1 keer erin 'rammen' word niemand blij. Maak veelvuldig gebruik van glijmiddel op waterbasis ( dit voor de condooms en dit plakt niet zo) Zorg wel dat de nagels geknipt en schoon zijn en dat je geen wondjes hebt aan je vingers. Eventueel kun je een latex handschoentje gebruiken.

Begin er ook niet als eerste mee tijdens de seks. Als je opgewonden/geil bent, gaat het soepeler is mijn ervaring. Ik geniet er altijd enorm van en bij ons voegt het wat extra's toe aan ons seksleven. Altijd brood met kaas is ook op een gegeven moment saai.
Zijn alle dames hier nu zo netjes ? of wordt deze persoon als een trol gezien ?waarom loopt menig topic hier vol met goede raad en adviezen maar hierop wordt niet gereageerd?
Alle informatie is toch al gegeven?

Hoewel ik nooit een klisma gebruik of ga gebruiken. Gewoon 2 uurtjes daarvoor naar de WC,Nooit last gehad van viezigheid en als het een keer gebeurd duiken we samen onder de douche.
quote:koettie schreef op 26 februari 2012 @ 01:52:

Alle informatie is toch al gegeven?

Hoewel ik nooit een klisma gebruik of ga gebruiken. Gewoon 2 uurtjes daarvoor naar de WC,Nooit last gehad van viezigheid en als het een keer gebeurd duiken we samen onder de douche.Tja het hoort er wel een beetje bij he ? wie vieze spelletjes wil spelen kan ook verwachten om vuil te worden
Daarom. En zo vies zijn we niet van elkaar. Ik hoef het er nou ook weer niet af te likken maar even wassen en het is weer schoon! En we plannen het ook nooit van te voren.. Lijkt me nogal een dooddoener: "Sorry schatje, even m'n anus uitspoelen! Zo terug!"
Gewoon pragmatisch benaderen lijkt me de beste koers.
Eerst lekker diep rimmen.

O.o

Dat zei ik ook tegen mijn lief, anaaldouche?! Daar heb ik jouw tong toch voor?!

Wij zijn een maand of 5 bij elkaar en behoorlijk aan het experimenteren. Hij heeft fantasieën genoeg en hoewel ik bij mijn vorige partner meer dan genoeg had aan eens per maand recht-toe-recht-aan had ik nu na de eerste keer meteen de smaak te pakken. Er gaat een wereld voor me open! Ik heb hem inmiddels gevingerd tijdens het pijpen en hij heeft de afgelopen tijd mijn anus opgerekt. Ik moest er eerder niks van hebben, opzouten! Dat was voor uitwendig verkeer! :ass: Maar nu...eerst een vinger, dan twee...uiteindelijk een vibo en gisteravond lag ik op mijn buik, hij was druk in de weer met vibo's, vingers en zijn tong. Ik genóót! Hij kroop steeds dichterbij en opeens voelde ik zijn pik zo in mijn anus glijden. Terwijl hij naar binnen kwam kwam ie al klaar, zo opgewonden was hij. Voor ons beiden de eerste keer maar DAMN dat 'smaakt' naar meer!!

Heul bijzonder!!

Wij hebben nagenoeg iedere dag wel sex en ik reinig mijn anus dan ook bij de laatste toiletgang met een spuitje en lauw water. Nooit last dat er 'iets' mee komt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven