Nog wakker ! ?

22-02-2012 01:33 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie nog wakker is, (nog) niet kan slapen, al geslapen heeft, gewoon zin heeft om nog wat te kletsen.

Iedereen is van harte welkom!
Oh wat zijn ze leuk Ieb. Ja en denk makkelijk om op te lopen. Op blokhakken kan ik nog wel lopen maar hele dunne hakjes en heel hoog niet.

Zeker zonde van je schoenen Heleen. Kan je ze na de bevalling wel weer dragen?

Schoenen zijn moeilijk te verkopen, ik heb een schoentje die niet mijn maat is, te groot, maar op MP lukt het mij niet om het te verkopen, is gewoon een leren pump.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Nee, ik denk dat ze voorlopig niet gebruikt gaan worden.

Schoenen zou ik niet verkopen of tweedehands aanschaffen. Heb een aversie tegen zweetluchtjes en die zijn moeilijk uit schoenen te krijgen.
quote:leentjedb schreef op 26 februari 2012 @ 16:25:

Ik heb nu 24Kitchen aan staan. Soms komt er dan iets voorbij dat ik zelf ook eens wil proberen. wij hebben al een aantal dingen uitgeprobeerd van de recepten van de makkelijke maaltijd en die zijn allemaal erg goed gelukt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
sowwy, ik kom zo maar binnenvallen steeds
Roos, dit topic is voor iedereen met een positieve inslag hoor!

(Zeg dit even n.a.v. de enge stalkers die hier soms binnen komen vallen.)
Hoe is het met je heup? (Dat was jij toch?)
Nou als je die schoenen straks misschien nog kan gebruiken zou ik ze in dozen doen en bewaren.

Ik heb geen aversie tegen luchtjes, veel ruik ik niet eens. Maar die pumps die ik heb, dus nog nooit gebruikt dacht ik (zijn van een vriendin van mij) maar gewoon helemaal geen ene reactie dus denk dat er veel meer mensen denken als jou.

Maar kleding doet het wel dan. Ja die kan je in de wasmachine gooien maar goed. Binnenkort ga ik weer eens wat spulletjes op MP zetten, hoop dat iedereen na de dure feestdagen weer wat geld hebben. Heb dacht nog nieuwe levi spijkerbroeken en nog 2 merken die nog nooit gedragen zijn, vriendin had uit usa een verkeerde maat meegenomen, dat soort dingetjes. Die pumps. Een harde kattenmand, heel mooi maar mijn poezelz willen een zacht kussentje en niet een kussentje in dat mandje. Een hondenkussen. Bron, als je wilt voor de toekomst mag jij dat hondenkussen wel hebben. Je moet alleen de hoes even wassen. Is heel groot dus weet niet hoe groot je hond gaat worden in de toekomst.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
He Roos, nee hoor, kom gezellig steeds binnen huppelen hoor. Rennend nog beter
Het is nu weer de tijd om te verkopen denk ik Myleen.

Voorjaar in zicht, mensen willen wat nieuws/anders.

Kleding vind ik trouwens wel anders, dat kun je inderdaad zelf wassen. Op de een of andere manier vind ik gebruikte schoenen een beetje viezig.
Ja denk ik ook Heleen. Heb wat dingetjes die ik wilde verkopen met koninginnedag maar ik heb er geen geduld meer voor om een hele dag op een kleedje te zitten na een hele nare ervaring een paar jaar geleden. Ga alles weer op foto zetten en het opnieuw op MP proberen.

Jammer alleen dat je adv. zo snel zakt daar.
Myleen, als je tijd hebt, gewoon de advertentie een paar keer opnieuw plaatsen.

Dat deed ik ook als ik iets verkocht. Tenzij er al op geboden was natuurlijk.

Je moet wel geduld hebben met marktplaats is mijn ervaring. Nu zoek ik bijvoorbeeld een specifieke kast, maar daar is kennelijk veel vraag naar. Is nog best lastig, ik hoop dat het gaat lukken.
thx Helene, dat was ik idd met de heup

gaat wel goed, lig op schema
Gut, ik forum me suf de afgelopen week.

Je kunt wel zien dat ik me verveel!
Ja het opnieuw plaatsen is niet erg maar als er een bod op zit kan het niet. Ze accepteren opeens niet eenzelfde adv. , ook niet als je die iets aanpast.

Heel raar want die adverteerders die elke ochtend alles opnieuw er zetten, diens andere adv. wordt niet weggehaald.

MP is een hele nare organisatie vind ik. Heb er veel nare ervaringen mee.

Wat voor soort kast zoek je?
quote:helene31 schreef op 26 februari 2012 @ 19:49:

Gut, ik forum me suf de afgelopen week.

Je kunt wel zien dat ik me verveel!Ja duh, had even gezegd dat je zo dicht bij me was toen je in Adam was, hadden we gezellig wat gedronken. Ja jij lekker alcoholvrij
Poef!
Ben overigens wel vaker in A'dam hoor Myleen. Zo ver is het niet. Man werkt er ook.
Hahahah, denk dat je stond waar Passie en ik laatst stonden, bij het Gasterfabriekterrein, weet niet of het daar zo heet hoor. Maar met het pontje ben je zo in Adam.
Nou spreken we toch een keer af als je weer eens in de buurt bent.
quote:Mylene_Valerie schreef op 26 februari 2012 @ 19:50:

MP is een hele nare organisatie vind ik. Heb er veel nare ervaringen mee.

Wat voor soort kast zoek je?

Dit stuk over het hoofd gezien net.

Ja, MP is niet echt klantvriendelijk op het moment dat je een klacht hebt, zo hoor ik wel eens. Gelukkig nog nooit meegemaakt. *Even afkloppen.*

Meestal koop ik er dingen die ik zelf afhaal, dat scheelt in het risico. En verkopen doe ik bijna niet, ook alleen grotere dingen. (Paar kasten en ooit eens een auto.)

Ik zoek trouwens een witte kledingkast voor onze slaapkamer. Hij moet in een klein hoekje passen en dat is nog niet makkelijk. Of heel smal of een hoekkast dus. Zijn er niet veel van.
quote:Mylene_Valerie schreef op 26 februari 2012 @ 20:06:

Nou spreken we toch een keer af als je weer eens in de buurt bent.Dat is goed!
quote:Mylene_Valerie schreef op 26 februari 2012 @ 20:05:

Hahahah, denk dat je stond waar Passie en ik laatst stonden, bij het Gasterfabriekterrein, weet niet of het daar zo heet hoor.

Westergastfabriek denk ik.

Poef!
Ah ja, haal maar zo weg. Weet wat je bedoelt nu.
Ik heb goedkope whitewash slaapkamer kleedkasten. Kan niet het origineel vinden. Is van een bouwzaak. Heb iets andere handvaten genomen. Ik heb er naast elkaar, de ene heb ik alleen planken in gedaan, bij die andere een hangmogelijkheid.

http://t2.gstatic.com/ima ... j_n91L8EzjyJl8zPSVygN8Tni
Het is weg hoor.

Wie weet wie je in de gaten houdt hier. Je kunt maar beter voorzichtig zijn. Jij zeker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven