Nog wakker ! ?

22-02-2012 01:33 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie nog wakker is, (nog) niet kan slapen, al geslapen heeft, gewoon zin heeft om nog wat te kletsen.

Iedereen is van harte welkom!
Zo dag zit er weer bijna op. Heb via wehkamp een onwijs gave jas besteld krijg hem dinsdag avond of woensdag nu al zin in!
Wat voor soort jas?
quote:Mylene_Valerie schreef op 26 februari 2012 @ 19:25:

Nou als je die schoenen straks misschien nog kan gebruiken zou ik ze in dozen doen en bewaren.

Ik heb geen aversie tegen luchtjes, veel ruik ik niet eens. Maar die pumps die ik heb, dus nog nooit gebruikt dacht ik (zijn van een vriendin van mij) maar gewoon helemaal geen ene reactie dus denk dat er veel meer mensen denken als jou.

Maar kleding doet het wel dan. Ja die kan je in de wasmachine gooien maar goed. Binnenkort ga ik weer eens wat spulletjes op MP zetten, hoop dat iedereen na de dure feestdagen weer wat geld hebben. Heb dacht nog nieuwe levi spijkerbroeken en nog 2 merken die nog nooit gedragen zijn, vriendin had uit usa een verkeerde maat meegenomen, dat soort dingetjes. Die pumps. Een harde kattenmand, heel mooi maar mijn poezelz willen een zacht kussentje en niet een kussentje in dat mandje. Een hondenkussen. Bron, als je wilt voor de toekomst mag jij dat hondenkussen wel hebben. Je moet alleen de hoes even wassen. Is heel groot dus weet niet hoe groot je hond gaat worden in de toekomst.MV,ik hou het in gedachten.. ben er nog niet echt uit.. zeker niet na dat debacle op MP,met die hond die ik zo leuk vond..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Ja hoor jullie mogen vragen waar ik heen ging

Ik heb bij mijn ouders gegeten. En songfestival gekeken. Nu weer thuis.

Ieb ik vind je schoenen erg leuk!

En leuk om te lezen dat je bezig bent met schoenen enzo, ik bedoel, dat klinkt best positief :-)

Wie dingen over heeft in maat 40 stuurt het maar deze kant op

Hoewel ik ondertussen maat 42 heb maar dat fiets ik er weer af natuurlijk.
Zo,effe rustig bij gelezen,zoon op bed.. kom ik even tot rust. druk en enerverend weekend gehad..

Gisteren was al druk met bezoek en één blijvertje

Vandaag naar dochter geweest, had redelijk opgeruimd humeur. zoon had ik om kwart voor 9 ook uit bed getrommeld,was hij niet écht blij mee maar had aan zijn zus beloofd dat hij mee kwam.. belofte maakt schuld hé?

Daarna even thuis weesten eten en kijken hoe Jonas het maakte..

voelt zich al redelijk thuis.. hij kwam met zijn hoofd uit de kattenbak gepiept.

daarna naar mijn ouders en oude schoolschriften enzo bekeken.. wat een nostalgie en diversiteit in punten..

En om 19.00 uur moest ik naar een avondwake van de schoonmoeder van mijn vriendin..

Mooi en heel integer.. dus kippevel en enkele tranen die ik niet tegen kon houden.
Ieb wat leuk dat je zo enthousiast bent over je aankopen. Wat een gave schoenen. Daar kan ik ook nog wel op lopen. Jas ben ik ook benieuwd naar. Je zult inmiddels wel een paar maten kleiner hebben. Gaaf hoor.

Jeetje bron, wat een druk weekend heb jij achter de rug. Wat is een avondwake precies? Bij een overledene waken of een RK kerkdienst? Ik heb dat nog nooit meegemaakt.

Fijn dat Joon begint te wennen. Ik heb veel aan hem gedacht. Hoe hij het zou maken enzo. Fijn dat je dochter opgeruimd was. Lijkt me moeilijk om je steeds af te vragen hoe je haar aan gaat treffen.

Ik ben vandaag wezen high tea'en in Hotel NY in Rotjeknor. Heerlijk. Die lijn...ach ja dat gaat hem niet meer worden. Aankomende week 2 verjaardagen, een etentje en zondag op vakantie.
Een avondwake is een kleine dienst/mis waarin de overledene wordt herdacht en men iets over die persoon zegt. ook worden er 6 kaarsen ontstoken met de doopkaars. Elke keer als er een kaars wordt ontstoken verteld men iets persoonlijks over die persoon.En daar staat die kaars dan symbool voor.

Er word dan ook geen Hostie uitgedeeld.
Wat een heerlijk positieve berichten vandaag!

En wat hebben jullie het druk gehad.

Mag ik Jonas stoer vinden? Zo snel gewend aan een nieuw huis en nieuwe baasjes. Knappe kerel.
Hier een beetje meer uitleg over de avondwake,Ans..

http://nl.wikipedia.org/wiki/Avondwake
quote:Mylene_Valerie schreef op 26 februari 2012 @ 20:29:

Ik heb goedkope whitewash slaapkamer kleedkasten. Kan niet het origineel vinden. Is van een bouwzaak. Heb iets andere handvaten genomen. Ik heb er naast elkaar, de ene heb ik alleen planken in gedaan, bij die andere een hangmogelijkheid.

http://t2.gstatic.com/ima ... j_n91L8EzjyJl8zPSVygN8Tni

Mooi zeg! Zoiets kan ik alleen niet verkopen aan man.

Wij hebben nu al zo'n kast staan en het moet er een beetje bijpassen:

http://www.ikea.com/nl/nl/images/produc ... 070_S4.jpg
Mooi bron. De katholieke kerk heeft veel meer met symbolen en rituelen en is veel spiritueler dan de protestantse. Je hebt morgen dus een uitvaart. Sterkte in ieder geval.

Ja stoere kater hè Helene. Ik ben trots op hem
Ans,ik ben naar de avondwake gegaan omdat ik morgen moet werken en 's middags een werkoverleg heb.. En ik wilde hoe dan ook laten zien/weten dat ik met hen meeleef..
Ik ben ook trots op Jonas.. maar we zijn er nog niet,hé.. over drie weken hoop ik dat ik hem buiten kan laten,zonder dat hij weg loopt.
Oh ok bron. Het zal zeker gewaardeerd worden dat je er vanavond was.
Dat zal toch niet zeker? Weglopen, zo heb ik hem niet opgevoed hoor.
*ik heb de link verwijderd naar jas zag zojuist dat die doorklinkt naar mijn account en wil niet dat anderen die zijn ivm. echte naam.*

Het is idd. een andere maat zomerjas. Wilde een goedkope kopen omdat het hopelijk maar 1 seizoen mee gaat maar zag deze en ging watertanden haha.

Wat goed dat Jonas zo snel went!

Zal wel emotioneel zijn geweest bron die avondwaker of ben ik nu aan het projecteren?

Wilde vragen waar thee was. Duh Ibi (hier stond eerst mijn IRL naam net voor verzenden even gewist bij nalezen tekst) die is er morgen pas weer.
Wauw, wat een mooie jas IBI! Heel vrouwelijk.

Dat vraagt natuurlijk om een mooie sjaal erbij.
Wat een gave jas Ieb. Echt mooi, die achterkant ook!

Ik ga naar bed meisjes, Morgen weer compleet met thee.

Slaap lekker allemaal!
truste ans tot morgen!

Ja ben echt blij met die jas ook al heb ik hem nog niet eens. Ach kleinigheid...
Lieverds, ik ga ook zo slapen. Ben bekaf.

Slaap lekker allemaal en maak het niet te laat.
Truste Ans.

Wat een prachtige jas! Heel apart die achterkant. Mooi hoor.
Slaap lekker Heleentje.
Truste heleen tot morgen!
moon, helaas maat 40 daar kan ik alleen maar over dromen laat staan dat het te klein is haha.

Leuk dat je het naar je zin gehad hebt vandaag!
Hotel NY is zoooo leuk. Ik heb er een keer gegeten en ook een keer gegeten en geslapen. Erg aan te raden.

Leuk een nieuwe jas Ieb, al voor de zomer?

Zeker een druk weekend Bron. Pfff. Geweldig dat Jonas het zo goed doet.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven