Hè, dat doet die van mij ook sinds kort, is nog maar 5. Overweeg om er mee naar da te gaan, maar et is dus normaal?
Anoniem_118107
maandag 27 februari 2012 om 00:29
Mijne doet het vanaf dat hij klein was. Nu een jaar en kan nog steeds flink snurken. Was volgens de DA niet ernstig. Maar kan verschillende oorzaken hebben natuurlijk.