Laat op het forum?
dinsdag 11 maart 2008 om 02:48
Hallo lonbonton,
Ik ben nog op, maar wilde eigenlijk wel richting mijn bedje.
Het is vandaag rustig ja, wie weet ligt iedereen al op een oor.
Hoe komt het dat jij nog wakker bent?
Ik heb nachtpaars al een tijdje niet gezien hier. Misschien heeft ze eindelijk de slaap op normale tijdstippen te pakken
Ik ben nog op, maar wilde eigenlijk wel richting mijn bedje.
Het is vandaag rustig ja, wie weet ligt iedereen al op een oor.
Hoe komt het dat jij nog wakker bent?
Ik heb nachtpaars al een tijdje niet gezien hier. Misschien heeft ze eindelijk de slaap op normale tijdstippen te pakken
dinsdag 11 maart 2008 om 02:51
Nachtpaars is mijn vriendinnetje vanaf de peuterspeelzaal. En ineens zag ik ze niet meer. ( We kennen elkaar al bijna ons hele leven.)
Ach, ik ben nog op omdat ik maandagavond vrij heb, ik kan morgen uitslapen en de meesten kunnen dat niet op een maandag. En ik ben een avond mens, dus als ik kan uitslapen blijf ik ook lang op.
Ach, ik ben nog op omdat ik maandagavond vrij heb, ik kan morgen uitslapen en de meesten kunnen dat niet op een maandag. En ik ben een avond mens, dus als ik kan uitslapen blijf ik ook lang op.
dinsdag 11 maart 2008 om 02:56
Wat leuk dat jullie elkaar al zo lang kennen. En dan nog op een forum meeten?
Zoals ik al schreef, ik heb Nachtpaars ook al even niet meer gezien hier. Terwijl ze meestal wel 's nachts even een kijkje komt nemen.
Lekker dat je kunt uitslapen morgen. Ik gelukkig ook. Hoewel ik ook weer niet al te laat op kan, want ik heb met iemand afgesproken voor een lunch. Gezellig.
Zoals ik al schreef, ik heb Nachtpaars ook al even niet meer gezien hier. Terwijl ze meestal wel 's nachts even een kijkje komt nemen.
Lekker dat je kunt uitslapen morgen. Ik gelukkig ook. Hoewel ik ook weer niet al te laat op kan, want ik heb met iemand afgesproken voor een lunch. Gezellig.
dinsdag 11 maart 2008 om 03:05
Ja, 1 uur is wel een normale tijd. Voor mij dan, dat zal niet voor iedereen gelden, denk ik. Maar normaal is dat wel zo'n beetje mijn bedtijd.
Wat naar dat je eetstoornis je weer zo parten speelt. Hoe kan dat? Komt dat zomaar ineens meer op dan anders?
Waar heb je dan pijn? Je darmen?
Echt een rotziekte!
Wat naar dat je eetstoornis je weer zo parten speelt. Hoe kan dat? Komt dat zomaar ineens meer op dan anders?
Waar heb je dan pijn? Je darmen?
Echt een rotziekte!
dinsdag 11 maart 2008 om 03:07