Mode & Beauty alle pijlers

Glossy Box - wie?

27-10-2011 11:21 1567 berichten
Sinds kort (gisteren?) is de Glossy Box ook in NL te verkrijgen en ik heb hem besteld.

Eigenlijk te gek voor woorden: je betaalt 12,50 om maandelijks 5 "luxe" miniaturen te krijgen. Maar hebberig als ik ben, heb ik me toch aangemeld. Wie is ook zo gek??
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel blij met deze box. Ben nu wel extra benieuwd naar de Beautybox!
Ik ben blij met de Glossybox van deze maand, omdat de EOS lippenbalsem* en de L'oreal primer* al op mijn verlanglijstje stonden. Ik was dus echt al van plan beiden een keer uit te proberen/te kopen. Dus ik ben tevreden, heb mijn geld er alweer uit haha! Wel vond ik dat parfumtestertje een beetje onzin, daarvoor kan ik ook naar de Douglas, maar gelukkig was dat gewoon extra en telde het niet mee als 1 van de 5 producten.

* even verborgen voor degenen die het nog niet willen weten, tekst selecteren om te lezen.
hallo dames,

Wilde jullie laten weten dat ik al van het begin af aan een meelezer ben. Heb niks met mode en beauty, sterker nog de pijler heb ik op verborgen, maar elke keer als jullie een box krijgen ben ik benieuwd.

Vond het gewoon netjes om te laten weten dat ik een lurker ben.

Veel plezier met de boxen en hopelijk is straks snel iedereen tevreden. Wat meer afwisseling in producten lijkt mij, als meelezer, ook leuker
IBI, gezellig dat je meeleest!
Kerplunk, dat is leuk dan!

Ik had vorige keer een lipproduct en nu weer 1 uit dezelfde categorie, had liever net zo 1 als jij gehad. Helaas :(
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 27 februari 2012 @ 15:21:

hallo dames,

Wilde jullie laten weten dat ik al van het begin af aan een meelezer ben. Heb niks met mode en beauty, sterker nog de pijler heb ik op verborgen, maar elke keer als jullie een box krijgen ben ik benieuwd.

Vond het gewoon netjes om te laten weten dat ik een lurker ben.

Veel plezier met de boxen en hopelijk is straks snel iedereen tevreden. Wat meer afwisseling in producten lijkt mij, als meelezer, ook leuker Haha, lurk ze!
Ja, deze box is leuk!
Beautybox word een leuke box. Heavy enz. Staat er bij. Ben benieuwd
quote:passiefruit schreef op 29 februari 2012 @ 09:15:

Beautybox word een leuke box. Heavy enz. Staat er bij. Ben benieuwdEen flinke pot nivea is ook heavy.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
quote:jas schreef op 27 februari 2012 @ 09:26:

[...]

Dankjewel!

Ja ik heb gemaild en bij mijn eigen account de bestelling geannuleerd maar er stond iets in van dat je mail kreeg en dan binnen 12 uur op de link moest klikken. Heb geen mail gehad, ook niet in de spambox.

Even kijken of ik de letterlijke tekst van hoe je moet opzeggen kan opsnorren. (ja idd wat een gedoe zeg)

Het abonnement op GLOSSYBOX wordt iedere maand automatisch verlengd. U kunt GLOSSYBOX iedere maand (tot 14 dagen voor verzenddatum) opzeggen door een email te sturen naar contact@glossybox.nl en door zelf uw individuele account op te zeggen door in te loggen op uw account en bij 'mijn bestellingen' uw huidige bestelling te annuleren. Annulering voltooien: klik op de link die wij je in de email na annulering zullen sturen. Pas als dit gedaan is, is jouw abonnement echt geannuleerd. Let wel, deze link is maar 12 uur geldig. Heb je dit langer dan 12 uur geleden gedaan? Begin het annuleringsproces dan weer van het begin.

En die mail heb ik dus niet gehad.

Ik heb m gisteren geannuleerd via mijn account en toen kreeg ik een mail zonder link maar wel met een bevestiging dat het geannuleerd is...

voor de zekerheid ook maar even mailen nog..
Ben ik blij dat ik voor beautybox heb gekozen en niet voor glossybox!
quote:frikadelbroodje schreef op 29 februari 2012 @ 13:41:

Ben ik blij dat ik voor beautybox heb gekozen en niet voor glossybox!

Hoezo? Je weet toch nog helemaal niet wat er in de Beautybox zit? Misschien is die ook niet leuk.

Volgens Facebook komt er 1 fullsize product in.

Ik heb besloten van de Beautybox en de Glossybox twee boxen af te wachten en dan een beslissing te nemen, of ze allebei op te zeggen. Ik heb tot nu toe alles uit de Glossybox wel gebruikt, die lipgloss tintelt alleen wel heel erg! Had het gevoel dat mijn lippen er zo uitzagen:
Ik las op facebook dat er in ieder geval een full size product inzit, wat iedereen gebruikt. Of bedoel je een ander berichtje?
Nee dat berichtje bedoelde ik ook.

Ik begreep eruit dat er 1 full size product in zit, maar nu ik het nog een keer lees, zie ik dat je het ook anders kan lezen.

We houden de spanning erin!
Jaja, jij wilde gewoon een beetje rellen :P

Arme-met-smart-afwachtende-dames in beetje de maling nemen hè?

Is er iemand die zijn glossy-box van februari wil verkopen? Ik ben net geabonneerd en loop deze maand dus mis terwijl er voor mij interessante dingen inzitten.
Zo... 't geld voor de Glossy Box van maart is al afgeschreven! Daar zijn ze op tijd mee!
Idd!!! vind het veel te snel.
Ik vind het jammer dat sinds de kerst de glossyboxen zo laat (eind van de maand) komen terwijl ze het geld voor die maand afschrijven voordat de vorige box is geweest.
Jirelle, heb je de Glossybox van februari dan nog niet ontvangen? Die zijn al verstuurd hoor!
Ja, ik had die zaterdag en sommige hadden vrijdag al. En vandaag is het geld voor die van maart afgeschreven.

No, heb jij die box nou nog gehad?!
Ik wilde mijn abo graag stopzetten..

Bij `mijn bestellingen´ zie ik die van maart, maar ik kan het niet annuleren. Zie nergens een annuleer-knopje. Of is het omdat die betaling van maart al is verwerkt? En kan ik dan pas die van april stopzetten? Iemand een idee?

Bedankt.
Het lijkt wel of iedereen de glossybox opzegt? Stappen jullie nu ook over naar een andere box?
Feyz, dat denk ik ja. Terwijl er staat dat het tot 14 dagen voor de verzending kan...

Frikadelbroodje, ik heb nog 2x de Truly Yours box (maart en april) en ook nog de Glossy Box van maart. Ik wacht die van maart af, maar als die tegen valt zeg ik em weer op ja.
Pfiew, ik was dus net op tijd met opzeggen! Je moet dat blijkbaar binnen een dag of 3/4 na ontvangst van de box al doen.

Ik ben dus idd overgestapt naar de Truly Yours box. Maar net als iemand anders zich al afvroeg hoe lang dit leuk is (op een gegeven moment heb je een la vol met probeerspullen) vraag ik me dat ook af. En ik ben nogal kritisch en gebruik vaak hetzelfde.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven