Mode & Beauty alle pijlers

Glossy Box - wie?

27-10-2011 11:21 1567 berichten
Sinds kort (gisteren?) is de Glossy Box ook in NL te verkrijgen en ik heb hem besteld.

Eigenlijk te gek voor woorden: je betaalt 12,50 om maandelijks 5 "luxe" miniaturen te krijgen. Maar hebberig als ik ben, heb ik me toch aangemeld. Wie is ook zo gek??
Vraagje, wat doen jullie met die primer? Nog nooit eerder gebruikt, zie ook niet echt verschil na het aanbrengen.
Kriebel, als het goed is zorgt hij ervoor dat je foundation beter en langer blijft zitten. En hij vult je lijntjes op
Alle reacties Link kopieren
Na alle negatieve reacties te hebben gelezen, moet ik zeggen dat ik aangenaam verrast ben door de inhoud van deze Glossy Box. Ik ben het meest blij met de EOS lip balm, al had ik eerlijk gezegd wel liever een ander smaakje ontvangen.

Voor de geïnteresseerden, ik heb er vandaag een blogpost over geschreven.
@Nikkie79 Ik kreeg hem maandag, maar eerst was het zo dat je de box aan het begin van de maand (rond de 8ste) kreeg.
Ik kreeg een e-mail van beautybox, de boxen worden ws. in de week van 19 maart verzonden.
Ik heb me aangemeld voor the Birchbox en ik kreeg een mailtje dat Glossybox voor Amerika nu ook gelanceerd gaat worden. Ben benieuwd!
hee,

ik ben dus benieuwd, zodra ik mijn eerste salaris weer gestort krijg dan ga ik mezelf zo'n 3 maanden optie cadeau doen, dan vergeet ik me ook niet af te melden als het niet leuk is.

Maar ik zie dat er 3 soorten box-bedrijven zijn:

- yours truly

- beauty box

- glossy box

Bij welke hebben jullie het meeste het gevoel dat je waarde voor je geld krijgt? Ik vind body creme/scrub/butter altijd leuk, make-up/nagellak ook, maar voor gezichtscrème gebruik ik altijd het zelfde... Het lijkt wel alsof je soms echt een soort in een box krijgt, of maakt zo'n beauty profiel wel uit?

Aangezien mijn ik nog tot mid april heb om er over na te denken ben ik ondertussen even aan het kijken welke nou echt het leukst is. Iemand ervaring met de beauty box?
De beautybox komt deze maand pas voor de 1e keer uit.
Ik kon het niet laten en heb 'm ook besteld. De Glossybox. Ik had namelijk een kortingscode en daardoor kost ie me 10,50.

M'n betaling wordt binnen 1-2 dagen verwerkt en de afleverdatum staat nu op maart dus ben benieuwd wanneer ik hem binnen heb.

Voor mij - met m'n studentenbudget - wel eenmalig, dus na ontvangst zeg ik hem meteen weer op.
quote:Blusher schreef op 11 maart 2012 @ 13:16:

Ik kon het niet laten en heb 'm ook besteld. De Glossybox. Ik had namelijk een kortingscode en daardoor kost ie me 10,50.

M'n betaling wordt binnen 1-2 dagen verwerkt en de afleverdatum staat nu op maart dus ben benieuwd wanneer ik hem binnen heb.

Voor mij - met m'n studentenbudget - wel eenmalig, dus na ontvangst zeg ik hem meteen weer op.Let er op dat je hem na ontvangst direct op moet zeggen binnen pakweg 3 dagen (is natuurlijk ook afhankelijk van wanneer ze de box sturen maar ze schrijven de 1e van de maand het bedrag alweer af), anders zit je er nog een maand aan vast.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
oke, ik hou het in de gaten!
Al mensen reactie gehad over de beautybox?
Die lui van beautybox zijn een beetje vaag. Er staan vele vragen op hun Facebook pagina en ipv te beantwoorden verwijderen ze de vragen! Lekkere customer service... En dat voordat de eerste box verstuurd is. Dan doet glossybox het een stuk beter, die beantwoorden alle vragen netjes binnen een dag. Heb me al aangemeld voor beautybox, maar als ze zo doorgaan belooft het niet veel goeds.
Ik heb de glossybox uiteindelijk wel gekregen. Was niet echt onder de indruk, ik zie het nog een maand aan en daarna zeg ik op.

M'n moeder is wel blij, ik schuif alles door naar haar

Volgende week komt, volgens twitter, de eerste beautybox aan. Ben benieuwd.
De vragen die je op beautybox voorbij komen zijn vaak lang en breed al beantwoord, als mensen de moeite nemen om terug te lezen... tenminste dat is wat ik ervan gezien heb.

En ik snap dat je als bedrijf je facebook pagina niet helemaal vol wil hebben met vragen van mensen die niet (willen?) lezen, dat kan toch ook per mail/privébericht?
Ik vind het ook niet netjes van beautybox, dat ze niet/nauwelijks hun facebook/twitter bijhouden. Doe dan niet mee aan social media, denk ik dan.

Wat dat betreft zie je echt een groot verschil met de glossybox, die zijn heel klantvriendelijk.
Dan nog, het getuigt niet van klantvriendelijkheid om die vragen zomaar te verwijderen. Ik zie dan liever dat ze telkens beantwoord worden.
Hahaha Kriebelbeest zelfde idee!

(vast onnodig te zeggen maar mijn reaktie was er dus ook 1 op de post van Valerie)
Dat is waar, je kan minstens een berichtje sturen met de plek waar het antwoord staat en dan het bericht verwijderen... Maar snap allebei de kanten dus wel
Volgende week 2 boxen! Heb er nu al zin in..
Nou, ben benieuwd wanneer welke box komt en wat er in zit dit keer! Ik krijg de Truly Yours (nog 2x) en de Glossy Box. Als de GB tegenvalt zeg ik die op.

Dan krijg ik in april nog een keer de TY en dan denk ik dat ik er wel weer klaar mee ben.
Ik ga de glossybox houden, de beautybox heb ik al opgezegd (die krijg ik nu dus voor de 1e en gelijk laatste keer).
Glossybox is ook niet echt altijd klantvriendelijk, ze doen er een eeuw (zeker 3 dagen, soms wel een week) over om mails te beantwoorden. Best vervelend, als ze je op social media doorsturen naar hun mail en die vervolgens niet beantwoorden.
Ik heb gezien wat er in de Engelse editie zit en de vorige keer kwamen een aantal producten overeen. Hm. Ben niet razend enthousiast over die versie iig.
Ben wel erg benieuwd naar de Beautybox, maar als het niets is, zeg ik die ook weer op!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven