Mode & Beauty alle pijlers

Glossy Box - wie?

27-10-2011 11:21 1567 berichten
Sinds kort (gisteren?) is de Glossy Box ook in NL te verkrijgen en ik heb hem besteld.

Eigenlijk te gek voor woorden: je betaalt 12,50 om maandelijks 5 "luxe" miniaturen te krijgen. Maar hebberig als ik ben, heb ik me toch aangemeld. Wie is ook zo gek??
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de glossybox dus ook echt super fijn. Je krijgt vaak de normale verpakkingen naast de miniaturen en ze hebben onwijs mooie spullen in de box. Ik heb al haarspray gehad van Redken,creme van shiseido, oogpotloot en in december dermalogica scrub die ik nog steeds bijna dagelijks gebruik! Dus je haalt je geld er zeker uit! En ik word gewoon heel blij van de box.
quote:jas schreef op 27 februari 2012 @ 09:26:

Het abonnement op GLOSSYBOX wordt iedere maand automatisch verlengd. U kunt GLOSSYBOX iedere maand (tot 14 dagen voor verzenddatum) opzeggen door een email te sturen naar contact@glossybox.nl en door zelf uw individuele account op te zeggen door in te loggen op uw account en bij 'mijn bestellingen' uw huidige bestelling te annuleren. Annulering voltooien: klik op de link die wij je in de email na annulering zullen sturen. Pas als dit gedaan is, is jouw abonnement echt geannuleerd. Let wel, deze link is maar 12 uur geldig. Heb je dit langer dan 12 uur geleden gedaan? Begin het annuleringsproces dan weer van het begin. Zo, dit alvast even teruggezocht. Zou ik ook al nu op kunnen zeggen, maar dat ik dan de maart box nog wel krijg? Zal wel toch?
Morgen wordt de Glossybox van maart verzonden!
quote:Janna_ schreef op 20 maart 2012 @ 13:35:

[...]

Zo, dit alvast even teruggezocht. Zou ik ook al nu op kunnen zeggen, maar dat ik dan de maart box nog wel krijg? Zal wel toch?

Lijkt me wel Janna,

Die van maart wordt deze week verzonden en aangezien je niet 2 weken daarvoor hebt opgezegd zul je deze nog wel krijgen.

Plus; het geld is al afgeschreven toch..
Ja he. Dan ga ik dat maar meteen doen. Ik moet sowieso even gaan bezuinigen, dus dan is dit opzeggen een makkelijke stap
Ik heb deze mail gekregen:

Deze email is ter bevestiging van het afzeggen van uw GLOSSYBOX abonnement per 20.03.2012.

Als wij reeds geld van uw rekening hebben afgeschreven, zal de betreffende GLOSSYBOX uw laatste zijn. Volgende maand zal er geen geld meer van uw rekening worden afgeschreven en zal u geen GLOSSYBOX meer ontvangen.

Wij zouden u graag binnenkort weer willen verwelkomen als abonnee van GLOSSYBOX.

Ik heb alleen geen bevestigings link ofzo. Jij had dat ook niet, toch Jas? En kreeg je die mail met bevestigingslink uiteindelijk nog wel, of ook niet?
quote:olivia2011 schreef op 20 maart 2012 @ 10:08:

Ik vind de glossybox dus ook echt super fijn. Je krijgt vaak de normale verpakkingen naast de miniaturen en ze hebben onwijs mooie spullen in de box. Ik heb al haarspray gehad van Redken,creme van shiseido, oogpotloot en in december dermalogica scrub die ik nog steeds bijna dagelijks gebruik! Dus je haalt je geld er zeker uit! En ik word gewoon heel blij van de box.In de haarlakken en cremes zit ik voorlopig wel even goed, ik hoop dus dat ze er nu eindelijk iets anders in doen. En rekening houden met je beautyprofiel, zodat ik niet de oranje lipstick krijg waar ze het op fb over hebben. Mag wel na vier boxen toch?
quote:Janna_ schreef op 20 maart 2012 @ 17:25:

Ik heb deze mail gekregen:

Deze email is ter bevestiging van het afzeggen van uw GLOSSYBOX abonnement per 20.03.2012.

Als wij reeds geld van uw rekening hebben afgeschreven, zal de betreffende GLOSSYBOX uw laatste zijn. Volgende maand zal er geen geld meer van uw rekening worden afgeschreven en zal u geen GLOSSYBOX meer ontvangen.

Wij zouden u graag binnenkort weer willen verwelkomen als abonnee van GLOSSYBOX.

Ik heb alleen geen bevestigings link ofzo. Jij had dat ook niet, toch Jas? En kreeg je die mail met bevestigingslink uiteindelijk nog wel, of ook niet?

Klopt, heb ook alleen een mail gehad met bevestiging dat ik opgezegd had.

Ik heb hem opgezegd vlak nadat ik de box ontvangen had dus moest ik onder mijn account de box nog annuleren.

Die mail met bevestigingslink waar je binnen 12 uur op moest klikken heb ik nooit gehad.

Er is verder geen geld meer afgeschreven dus het is goed gekomen.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
De Glossybox schijnt deze maand echt geweldig gevuld te zijn, volgens reacties op Twitter! Jeej :D
Hebben jullie een verzendmailtje of track en trace code ontvangen? Ik heb nog niets gezien nl.
Nee, ik ook niet. Track and trace code krijg je sowieso niet, want ze verzenden met Selektvracht.
Oja, das waar ook.
quote:KatVonDee schreef op 21 maart 2012 @ 09:26:

De Glossybox schijnt deze maand echt geweldig gevuld te zijn, volgens reacties op Twitter! Jeej :DOh shit dat ik 'em alleen vorige maand gehad heb en alweer opgezegd had vanwege al die cremes.
De mail dat ie verzonden is, heb ik net binnen.
Ah, ik krijg net een mailtje dat m'n Glossybox verzonden is.
quote:KatVonDee schreef op 21 maart 2012 @ 09:26:

De Glossybox schijnt deze maand echt geweldig gevuld te zijn, volgens reacties op Twitter! Jeej :D

Nou, ben benieuwd!

Alleen is het eigenlijk heel persoonlijk... de een wil make up, de ander creme's, weer een ander nagellak... en juist wel felle kleuren of meer natural kleuren... Zolang ze niet naar je profiel kijken kan het alle kanten op...
Volgens mij krijgen dames van bekende beautyblog`s em eerder ofzo, hoe kunnen ze anders tweeten dat ze de box al hebben?

Glossybox zegt op FB namelijk zelf dat de eerste boxen morgen bezorgd worden.
De Beautybox wordt toch ook deze week verzonden? Iemand daar al bericht van gehad?
Ja, vanmorgen een e-mailtje gehad.

Uh, van de glossybox dus.
Iemand al bericht van de beautybox?
quote:frikadelbroodje schreef op 21 maart 2012 @ 12:26:

Iemand al bericht van de beautybox?

Ik nog niet. Ze hebben laatst wel weer wat dingen getweet, maar nemen nog steeds geen moeite om op FB op vragen te reageren.

Best slecht.
Ik heb dus ook nog niks over de levering van de BB gehoord. Ze zouden vanaf 19 maart (maandag) starten met de verzending heb ik eerder begrepen.
Truly yours box komt eind van deze week staat op FB.

Jammer trouwens dat ie waarschijnlijk in het weekend komt. (het wordt mooi weer en er speciaal voor thuisblijven vind ik ook zo wat en dan moet je vervolgens weer tot dinsdag wachten voor ze opnieuw een bezorgpoging doen)
Lees net op Facebook dat de Beautyboxen nu worden ingepakt en aan het eind van de week worden aangeboden.
Haha, dan komen ze alle drie dus ongeveer tegelijk. Nou ben benieuwd, kunnen we hier gaan vergelijken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven