Spertijd tegen wallen
dinsdag 28 februari 2012 om 19:22
Ik heb vaak gelezen dat sperti helpt tegen wallen, maar ik lees ook dat het een agressieve werking heeft op je huid omdat de huid onder je huid vrij dun is.
Wie heeft dit wel eens gesmeerd onder de ogen en vindt het een aanrader?
Ik heb namelijk best donkere kringen onder mijn ogen en zou het eigenlijk eens willen proberen.
Graag hoor ik jullie ervaringen!
Wie heeft dit wel eens gesmeerd onder de ogen en vindt het een aanrader?
Ik heb namelijk best donkere kringen onder mijn ogen en zou het eigenlijk eens willen proberen.
Graag hoor ik jullie ervaringen!
dinsdag 28 februari 2012 om 19:27
quote:sophiax schreef op 28 februari 2012 @ 19:25:
Ik zweer bij Touche eclat van Yves Saint Laurent tegen wallen. Te koop bij iedere parfumerie. Wel prijzig, maar ik doe er dan ook wel onwijs lang mee en gebruik het dagelijks. Misschien een tip?
Niet omdat ik perse tegendraads wil doen, maar ik vond die Touche Eclat echt twee keer niks. Toch niet tegen mijn erge donkere kringen.
Misschien als je beetje wilt oplichten dat het goed is, maar om echt te camoufleren vond ik het niet dekkend genoeg.
Ik zweer bij Touche eclat van Yves Saint Laurent tegen wallen. Te koop bij iedere parfumerie. Wel prijzig, maar ik doe er dan ook wel onwijs lang mee en gebruik het dagelijks. Misschien een tip?
Niet omdat ik perse tegendraads wil doen, maar ik vond die Touche Eclat echt twee keer niks. Toch niet tegen mijn erge donkere kringen.
Misschien als je beetje wilt oplichten dat het goed is, maar om echt te camoufleren vond ik het niet dekkend genoeg.
dinsdag 28 februari 2012 om 19:33
dinsdag 28 februari 2012 om 19:36
Lang leve de automatische spellingsverbeteraar van de iPhone
Sperti werkt inderdaad tegen de vochtophoping.
Heb je donkere kringen of is het meer dat je ooghuid heel dun is en je de blauwe adertjes ziet?
Bij het eerste zou ik een dunne camouflagecrème nemen, liefst een die wat reflecteert.
Bij het tweede vind ik een camouflagestick handiger.
Sperti werkt inderdaad tegen de vochtophoping.
Heb je donkere kringen of is het meer dat je ooghuid heel dun is en je de blauwe adertjes ziet?
Bij het eerste zou ik een dunne camouflagecrème nemen, liefst een die wat reflecteert.
Bij het tweede vind ik een camouflagestick handiger.
dinsdag 28 februari 2012 om 19:39
quote:Miekkie schreef op 28 februari 2012 @ 19:27:
Sophiax: is dat dan ook de vochtophoping of de dOnkere kringen?Ik gebruik het tegen donkere kringen. Ik heb een lichte huid en lijk snel vermoeid. Op advies van een douglasmedewerker ben ik dit gaan gebruiken en het werkt bij mij goed. Het is niet heel dik waardoor het er natuurlijk uit blijft zien. Vooral in combinatie met een heel klein beetje glanspoeder op mijn jukbeenderen en onder mijn wenkbrauwen zie ik er best fris en stralend uit (ook na een te korte nacht).
Sophiax: is dat dan ook de vochtophoping of de dOnkere kringen?Ik gebruik het tegen donkere kringen. Ik heb een lichte huid en lijk snel vermoeid. Op advies van een douglasmedewerker ben ik dit gaan gebruiken en het werkt bij mij goed. Het is niet heel dik waardoor het er natuurlijk uit blijft zien. Vooral in combinatie met een heel klein beetje glanspoeder op mijn jukbeenderen en onder mijn wenkbrauwen zie ik er best fris en stralend uit (ook na een te korte nacht).
dinsdag 28 februari 2012 om 19:42
dinsdag 28 februari 2012 om 19:44
Sperti moet je ook heel erg dun aan brengen, zeg maar een druppeltje, meer niet.
Miekkie, ik zou voor een dunne crème gaan, iets lichter dan je gebruikelijke foundation. Heel dun laagje aanbrengen, goed laten intrekken en dan liever nog een laagje extra dan een dikke laag.
nepthys, touché eclat werkt alleen als de kleur goed gekozen is, anders heb je er vind ik nog niets aan
Miekkie, ik zou voor een dunne crème gaan, iets lichter dan je gebruikelijke foundation. Heel dun laagje aanbrengen, goed laten intrekken en dan liever nog een laagje extra dan een dikke laag.
nepthys, touché eclat werkt alleen als de kleur goed gekozen is, anders heb je er vind ik nog niets aan
dinsdag 28 februari 2012 om 19:51
Bij mijn wallen doet Sperti helemaal niets! Ik heb geen donkere kringen, maar vochtophopingen onder mijn ogen. Ik heb het wondermiddel nog niet gevonden helaas... ijskoude lepels, kamilletheezakjes, komkommer, dure crèmepjes, uitslapen, zelfs twee verschillende soorten Sperti, noem het maar op, ik heb het geprobeerd. Helaas pindakaas. Ik kan er wel om janken, maar dat doe ik maar niet, dan ben ik morgen helemaal een monster.
dinsdag 28 februari 2012 om 19:54
quote:maryni83 schreef op 28 februari 2012 @ 19:46:
[...]
Hij had er ook nog iets anders van kunnen maken..
Dat heb ik dan weer nog niet geprobeerd...hmmmm...who knows
Ik ben overigens gisteren begonnen met een soort van acupressure-massage rond de ogen. Volgens de dame van het instructiefilmpje zou dat helpen bij wallen, kringen, vermoeide ogen, overhangende oogleden etc etc. Ik zal hier over een paar weken wel even een update over geven.
[...]
Hij had er ook nog iets anders van kunnen maken..
Dat heb ik dan weer nog niet geprobeerd...hmmmm...who knows
Ik ben overigens gisteren begonnen met een soort van acupressure-massage rond de ogen. Volgens de dame van het instructiefilmpje zou dat helpen bij wallen, kringen, vermoeide ogen, overhangende oogleden etc etc. Ik zal hier over een paar weken wel even een update over geven.
anoniem_54378 wijzigde dit bericht op 28-02-2012 19:59
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
% gewijzigd