Forummer van de maand

20-02-2012 15:00 3276 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de tijd dat ik hier alleen meelas, weet ik dat er ooit een verkiezing is van "forummer van de maand".

Zou het niet aardig zijn om zoiets te herintroduceren? Het kan ook een variant zijn, zoals een soort sterrensysteem of ranking per poster. Of een team van een of twee of drie forum-aanvoerders. Of een poster van het jaar.

Los van hoe het precies wordt uitgewerkt (via zelfnominering, via nominering door anderen, door het aantal posts, etc.), zie ik de volgende voordelen:

1. Het geeft een incentive voor posters om goede, inhoudelijke bijdragen te plaatsen (in plaats van anderen af te zeiken of off-topic te gaan).

2. Nieuwe posters weten meteen wie een beetje de gerespecteerde/belangrijke posters zijn. Als een meisje bijvoorbeeld met een probleem zit en twee reacties krijgt (een van een viva-autoriteit en iemand met minder gezag), dan weet je beter hoe je die adviezen moet wegen/beoordelen dan wanneer je blijft zitten met een 1-1 gelijkspel.
Zeg willen jullie Martin niet zo pesten! Kom maar Martin:

(ik ben je hrs)
Of Forummer van de koude Stront

(refererend aan remspoor incident)
Nou Martin, ik heb nog geen stem op jou als FvdM op de poll.
quote:xalliewallie schreef op 28 februari 2012 @ 18:07:

Of Forummer van de koude Stront

(refererend aan remspoor incident)Heeeeeeeee Xallie
Heeeeeei Ronnie.... Alles kids?
quote:xalliewallie schreef op 28 februari 2012 @ 18:11:

Heeeeeei Ronnie.... Alles kids?Yup yup
quote:Nou nou, je hoeft niet zomaar te gaan vloeken...

Zal Matthie leuk vinden... Daar gaat ons droomkoppel. En ik had net 10.000 trouwkaarten laten drukken met 'Mattooo en Martje' erop. Daar kan ik nu zeker niets meer mee?
Liever elitair dan een pauper!
quote:martin81 schreef op 28 februari 2012 @ 17:56:

Yeah right, mensen vermaken zich en leren veel op mijn topics, maar niet dankzij mij. Maar "toevallig" zijn het wel steeds mijn topics...Vermaken zich met jouw topics, maar niet direct met martin de forummer. Leren van jou? Nee, dat niet. Jouw topics lopen het best, als jij zelf niet op het forum bent. Je geeft ook geen antwoord op de vraag. Komt je dat bekend voor, dat mensen zo vaak opmerken, dat je de vraag ontwijkt?
quote:jeane_avril schreef op 28 februari 2012 @ 17:54:

[...]

Licht eens toe hoe remsporen topics, thaise meisje neuken topics, pick up artist truukjes, hoe dit alles bijdraagt aan een inhoudelijk sterke agenda en het 'herleven van gouden tijden' (whatever that means).
quote:Kalliope schreef op 28 februari 2012 @ 18:34:

[...]

Daar gaat ons droomkoppel. En ik had net 10.000 trouwkaarten laten drukken met 'Mattooo en Martje' erop. Daar kan ik nu zeker niets meer mee?Kan als wc-papier gebruikt worden, dan heb je meteen ook minder remsporen in je broek. Voor de rest weet ik ook niet wat je ermee zou kunnen doen.
De trouwkaarten kunnen altijd nog gebruikt worden als rouwkaarten Nu gaat Matthie over de zeik...

T was een geintje...
http://www.telegraaf.nl/b ... didaat__verstoord___.html

Moet je kijken
Oké en dan nu de overeenkomsten...

Die mevrouw denkt òòk dat ze een serieuze kandidaat is...
quote:martin81 schreef op 28 februari 2012 @ 17:41:

[...]

Omdat ik als enige echt een inhoudelijke agenda kan zetten en aanzwengelen. Ik geloof echt dat ik het gouden tijdperk op het viva-forum kan laten wederkeren.

Allemachtig wat ben jij een pompeus stuk onbenul.

Met het risico op een ban: :puke:
Lief zijn voor Martje!

(hoe doe ik t als hrs?)

Martin , wanneer was volgens jou het gouden Viva tijdperk?
@xallie; oei, dat filmpje, die vrouw! Oei!

@missy acy: toen Edmund Burke en Geileerd hier bezig waren natuurlijk!
Martin, dubbel Nick jij?
quote:martin81 schreef op 28 februari 2012 @ 15:45:

[...]

Beneden gemiddeld knap.Hoe lelijk ben je dan?
quote:missy_acy schreef op 28 februari 2012 @ 20:06:

Lief zijn voor Martje!

(hoe doe ik t als hrs?)

Martin , wanneer was volgens jou het gouden Viva tijdperk?Het tijdperk van EB. Toen was het Viva-forum nog meer "the place to be" dan de beste nieuws-sites b.v.
quote:tirzami schreef op 28 februari 2012 @ 21:05:

[...]

Hoe lelijk ben je dan?Niet lelijk, maar ook niet echt aantrekkelijk. Wel aantrekkelijk natuurlijk, maar niet zozeer qua uiterlijk.
quote:missy_acy schreef op 28 februari 2012 @ 20:17:

Martin, dubbel Nick jij?Huh? Nee, natuurlijk niet. Wat zou mijn andere nick dan zijn volgens jou?
Martin, je bent gewoon lekker. Geef dat dan gelijk toe.
Gewoon n vraag. Omdat ik dacht dat dat in een post van je stond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven