Tja, en dat was het dan.... deel 2

31-01-2012 14:51 3880 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zullen we hier maar verder gaan met onze verhalen naar aanleiding van de post van allalone.

"Goedenavond,

Hier zit ik dan.... 44 jaar oud, een relatie van 25 jaar waarvan 22 jaar getrouwd achter de rug. Hij hield niet meer voldoende van mij..... Wel van zijn jongere collega waar hij nu is...

God, wat voel ik me alleen en wat een pijn.... En ja, ik weet het, zwaar debiel, maar ik hou nog steeds van hem...

Allalone...".

Hoop dat jullie het allemaal kunnen vinden, want ik kan die steun en schoppen onder mijn kont nog niet missen.
.
One day I fly away,

Leave your love to yesterday
.
One day I fly away,

quote:pumukele schreef op 29 februari 2012 @ 13:01:

Mijn liefie gehaald, en me laten overhalen om een frikandel speciaal te eten

pffffffffffffffff :puke:

eet smakelijk...

Hey, hebben jullie dat ook, dat je amper vast voedsel naar binnen krijgt? Vloeibaar wil nog, maar gewoon aardappels enzo..lijkt alsof het blijft steken achter in je keel?
.
One day I fly away,

quote:nightnurse schreef op 29 februari 2012 @ 13:03:

[...]

eet smakelijk...

Hey, hebben jullie dat ook, dat je amper vast voedsel naar binnen krijgt? Vloeibaar wil nog, maar gewoon aardappels enzo..lijkt alsof het blijft steken achter in je keel?Heel erg herkenbaar! Drinken lukt prima, maar eten pfff. Soepje gaat wel, maar precies de vaste dingen zijn lastig. Mensen om me heen zeggen dat dat vanzelf weer komt, maar merk dat ik me wel verzwakt voel Zo verdrietig en moe en dan ook nog weinig kunnen eten. We moeten er doorheen
hey meiden ,heb al eerder geschreven dat wanneet je niet eet je anorectisch wordt....heb ik met scheiding van ex man ook gehad,kan echt je organen aantasten....is dat jullie ex hetten waard ???????NEEEEEEEE

dus hoppa,eten met die hap...
zonder tegenslag is er geen overwinning

[...]

eet smakelijk...

Hey, hebben jullie dat ook, dat je amper vast voedsel naar binnen krijgt? Vloeibaar wil nog, maar gewoon aardappels enzo..lijkt alsof het blijft steken achter in je keel?

Heel herkenbaar. Wel een effectieve dieetmethode. Als ik eet en aan hen samen denk, schiet de keel spontaan dicht. Inmiddels 16 kilo kwijt. Nu kon er wel wat vanaf, maar moet toch langzamerhand gaan stoppen. Heb er nu wel een extra kledingvoorraad bij (van mijn dochter). Heeft dus ook zijn voordelen.

Maar het eten begint langaamaan wel weer terug te komen, vooral dingen waar ik hard op moet kauwen (alsof ik stukjes uit hem bijt). Dus "niet een hapje voor Het, maar een hapje uit Het".

Dus voorlopig blijf ik maar even kwaad.
quote:pumukele schreef op 29 februari 2012 @ 13:02:

hmmmmmmmmmm vind bij nader inzien dat dat puke poppetje op pumukele lijkt?????? toeval hahahaZou ik pumukele moeten kennen? Ik kan me niet voorstellen dat je bedloelt dat het op jou lijkt.

[...]

eet smakelijk...

Hey, hebben jullie dat ook, dat je amper vast voedsel naar binnen krijgt? Vloeibaar wil nog, maar gewoon aardappels enzo..lijkt alsof het blijft steken achter in je keel?@NN ja dat heb ik ook gehad, met als triest hoogtepunt /dieptepunt dat ik nog 47 kg woog en letterlijk omflikkerde. Toen dat gebeurde ben ik zo bang geworden dat ik mezelf gewoon GEDWONGEN heb om te gaan eten ook al vond ik het niet lekker. 3 maaltijden per dag, verplicht eten. NIet leuk maar op een gegeven moment merk je dat dit ook je emotionele welzijn ten goede komt van van minder eten word je minder stabiel en evenwichtig oftewel als je al depri bent word je van niet eten alleen nog maar depressiever!!!
.
One day I fly away,

.
One day I fly away,

quote:habithere schreef op 29 februari 2012 @ 14:09:

hey meiden ,heb al eerder geschreven dat wanneet je niet eet je anorectisch wordt....heb ik met scheiding van ex man ook gehad,kan echt je organen aantasten....is dat jullie ex hetten waard ???????NEEEEEEEE

dus hoppa,eten met die hap...Jahaaa
One day I fly away,

quote:pumukele schreef op 29 februari 2012 @ 14:49:

[...]

natuurlijk ken je me!!

Nee bedoelde natuurlijk de naam

puukkee snappie.

hoe ist?? gaat ie weer een beetje?

Ik dacht al aan een pokemon of zo!

Het gaat wel weer. Voor mij kan Het in de stront zakken met mevr. Wijdbeens erbij.

Vanavond weer een vergadering, dus blijf druk bezig en dat leidt af.

Hoe is het bij jou? Weer een beetje helder en krijg je nu nog verdere hulp (je mag me ook een berichtje sturen als je dat liever doet). Spendeer eigenlijk nog te veel tijd hier op het forum. Maar wil zo graag bijhouden hoe het met jullie allemaal gaat.

Volgens mij wordt komend weekend best ingrijpend voor een aantal mensen. Als ik het goed heb gaan zowel Problemo als Habithere verhuizen.
.
One day I fly away,

Kunstje je hebt een berichtje.
One day I fly away,

hoi meiden ,ga idd dit weekend over ,nog 2 uurtjes en we krijgen de sleutel.net even naar ikea geweest om kleine spulletjes aan te schaffen...wel lekker dat er niemand mee kijkt en zeurt over wat je koopt,,hahah of zegt,"dat heb je toch al?"

maar toch,zelfs ikea heeft herinneringen aan ons samen en dat voelt niet fijn. gelukkig was mn dochter mee.

maar goed ,voorwaarts ,heb er zin in,(niet in al het werk maar wel ) om een nieuwe start te maken.

verder gaat het steeds een beetje beter met me,en als ik jullie berichtjes lees,met jullie ook wel.????

erg strijdvaardig ,heel goed xxx
zonder tegenslag is er geen overwinning
Hey..

ben dr ook weer.....

ff terug lezen
Habithere, you go girl. Ik ben plaatsvervangend trots op je. Je hebt je leven al weer bijna op de rails.

Natuurlijk zullen er nog wel moeilijke momenten zijn, maar je hebt al zoveel stappen in de goede richting gezet. Dit gaat helemaal goed komen.
Pum, je hebt een berichtje.
quote:habithere schreef op 29 februari 2012 @ 14:09:

dus hoppa,eten met die hap...

K eet ook wel, maar echt met moeite....

K was toch al 10kg te dik, dus kan geen kwaad voor even... en denk ook zeker dat eetlust wel weer terug komt...ooit...
@Tirusha, hoe is de verhuizing gegaan? Ik hoop dat je het nog een beetje trekt. Het is altijd rot als je relatie eindigt. Gelukkig wordt er bij jullie niet met modder gegooid.

Heel veel sterkte!!
quote:habithere schreef op 29 februari 2012 @ 16:55:

hoi meiden ,ga idd dit weekend over ,nog 2 uurtjes en we krijgen de sleutel.net even naar ikea geweest om kleine spulletjes aan te schaffen...wel lekker dat er niemand mee kijkt en zeurt over wat je koopt,,hahah of zegt,"dat heb je toch al?"

maar toch,zelfs ikea heeft herinneringen aan ons samen en dat voelt niet fijn. gelukkig was mn dochter mee.

maar goed ,voorwaarts ,heb er zin in,(niet in al het werk maar wel ) om een nieuwe start te maken.

verder gaat het steeds een beetje beter met me,en als ik jullie berichtjes lees,met jullie ook wel.????

erg strijdvaardig ,heel goed xxxO geweldig...lekker naar ikea inkopen doen...en ook nog ff in de ballenbak/speelland geweest?
verhuizing was op zich goed. hij heeft met alles geholpen. was bij zijn huis stond er een wijnglas met lippenstift. denk dak wel weet van wie. de stookster. zogenaamde vriendin van hem maar vangt achter hem aan. hij ontkende maar goed hij is me ook geen verklaring schuldig. heb niet het idee dat het van zijn kant komt. toch steekt het. maar ik realiseer me wel dat we hoe dan ook geknakt zouden zijn. zij was hoogstens een extra zetje in de richting met haar verhelderende verhalen over haar eigen relatie die op precies hetzelfde spoor zat als die van ons. wat een feest der herkenning.. zelfs al krijgen ze wat dan verdienen ze elkaar.. zeg ik nu stoer.. maargoed. kloterige was dat hij zo lief was en het eigenlijk best 'gezellig' was.. dat is juist zo kut omdat ik denk van zie je wel het kan wel.. maar misschien dat het juist goed ging omdat de spanning vd relatie er niet meer is. natuurlijk beloofde hij vanalles. bellen, langskomen, voor me klaarstaan. maar daar komt van zijn kant niets van terecht en ik zit er eerlijk gezegd niet op te wachten.. het is zo dubbel allemaal. voel me leeg. zit nu in de trein. kan niet huilen niets. het dringt niet door. hij lijkt het r zoveel makkelijker mee te hebben en dan denk ik je doet net of het niets was gvd. hij begon nog wel over die sms die ik had gestuurd met het plan het daten over een tijd vrijblijvende weer op te pakken. hij zei wel eerlijk dat hij daar niet op zit te wachten omdat hij niet weet hoe zn gevoel zich ontwikkeld en dat hij zich niet in een richting wil laten duwen ik snap het wel weet zelf niet eens of ik het zou willen. was een noodgreep om hoop in leven te houden. weet niet wat ik voel... een leegte vol verdriet.
quote:Tirusha schreef op 29 februari 2012 @ 17:58:

verhuizing was op zich goed. hij heeft met alles geholpen. was bij zijn huis stond er een wijnglas met lippenstift. denk dak wel weet van wie. de stookster. zogenaamde vriendin van hem maar vangt achter hem aan. hij ontkende maar goed hij is me ook geen verklaring schuldig. heb niet het idee dat het van zijn kant komt. toch steekt het. maar ik realiseer me wel dat we hoe dan ook geknakt zouden zijn. zij was hoogstens een extra zetje in de richting met haar verhelderende verhalen over haar eigen relatie die op precies hetzelfde spoor zat als die van ons. wat een feest der herkenning.. zelfs al krijgen ze wat dan verdienen ze elkaar.. zeg ik nu stoer.. maargoed. kloterige was dat hij zo lief was en het eigenlijk best 'gezellig' was.. dat is juist zo kut omdat ik denk van zie je wel het kan wel.. maar misschien dat het juist goed ging omdat de spanning vd relatie er niet meer is. natuurlijk beloofde hij vanalles. bellen, langskomen, voor me klaarstaan. maar daar komt van zijn kant niets van terecht en ik zit er eerlijk gezegd niet op te wachten.. het is zo dubbel allemaal. voel me leeg. zit nu in de trein. kan niet huilen niets. het dringt niet door. hij lijkt het r zoveel makkelijker mee te hebben en dan denk ik je doet net of het niets was gvd. hij begon nog wel over die sms die ik had gestuurd met het plan het daten over een tijd vrijblijvende weer op te pakken. hij zei wel eerlijk dat hij daar niet op zit te wachten omdat hij niet weet hoe zn gevoel zich ontwikkeld en dat hij zich niet in een richting wil laten duwen ik snap het wel weet zelf niet eens of ik het zou willen. was een noodgreep om hoop in leven te houden. weet niet wat ik voel... een leegte vol verdriet.

mannen gaan anders met emoites en gevoel om dan ons vrouwen, meissie...

Bij elk station dat je langskomt, een stukje van hem loslaten ...

denk aan je...
vrijdag met mn ouders de laatste spullen ophalen die we vandaag niet konden houden. bed enz. vandaag was goed om alleen te doen. vrijdag is hij waarschijnlijk niet thuis. gevoelsmatig heb ik vandaag afscheid genomen. weet echt dat dit het juiste was. wij allebei maar toch... het voelt zo kut kut

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven