Centraal Moderatortopic deel 2

28-02-2012 11:33 3484 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:erg_fruitig schreef op 29 februari 2012 @ 18:50:

Hallo Mods,

kan ik mijn feestjurk al gaan aantrekken?

Uw nagelbijtende

Very Cherry

Oh, is het in passende kledij? Lang? Want dan moet ik nog snel even iets gaan zoeken!

Oh, en ik kom ietsje later hoor, iets met werk eerst nog, maar dan ben ik van de partij! Zet je vast een wijntje voor me klaar?
Beste forummers,

Excuses voor de verwarring mbt het tijdstip van communiceren van de nieuwe huisregels. Morgenochtend rond half 10 zullen de nieuwe huisregels en uitleg worden gepost. Er zal een speciaal topic worden geopend waar iedereen kan reageren en vragen kan stellen.

Dus nog een nachtje slapen....we maken het wel spannend;-)!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

quote:naara schreef op 29 februari 2012 @ 18:52:

Beste mod,

In het vorige deel, op pagina 172, heb ik een vraag gesteld. Maar het antwoord daarop heb ik nog niet kunnen terugvinden. Hierbij dus nogmaals:

Beste mod,

Op 10 februari heb ik een mail gestuurd naar het bekende adres. Tot op heden geen reactie.

Kan natuurlijk zijn dat je die niet meer hebt, dan stuur ik het net zo makkelijk nog een keer. Of ik plaats die in dit topic, dat kan natuurlijk ook.

Either way, het zou wel netjes zijn om te antwoorden.

groet,

Naara

We gaan er naar kijken!

met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:maryni83 schreef op 29 februari 2012 @ 16:43:

lisaa2 en quatrejay (één en dezelfde persoon?) zitten te spammen in Zitzakken oudbolig of trendy? en Ik wordt zo moe van mijn man!!!!.

Graag verwijderen.

Dank voor de melding! beide topics zijn verwijderd!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Lang wachten wordt beloond!
Half 10?? Nee hoor, kan niet, dan ben ik aan het werk!
quote:ModeratorViva schreef op 29 februari 2012 @ 21:13:

Beste forummers,

Excuses voor de verwarring mbt het tijdstip van communiceren van de nieuwe huisregels. Morgenochtend rond half 10 zullen de nieuwe huisregels en uitleg worden gepost. Er zal een speciaal topic worden geopend waar iedereen kan reageren en vragen kan stellen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumIk ga taartjes halen voor bij de koffie!

Beste forummers,

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumOhwke! Kan ik mijn feestjurk wel even weghangen tot morgen. De slingers laat ik wel hangen hoor, pfffff....was best veel werk. Half 10 ga ik overigens niet redden, maar jullie mogen alvast zonder mij beginnen .

Beste forummers,

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumWat je schrijft, echt een spanningsmakend gevoel krijg ik ervan, heerlijk die adrenaline, luffit
Aaahhhh..... Heel klein tipje van de sluier, is dat misschien mogelijk?

Is het nodig dat we een afscheidsfeestje organiseren?
quote:mazzelen schreef op 29 februari 2012 @ 21:44:

Aaahhhh..... Heel klein tipje van de sluier, is dat misschien mogelijk?

Is het nodig dat we een afscheidsfeestje organiseren?Wie gaat er weg dan?
quote:beeliev schreef op 29 februari 2012 @ 21:32:

Half 10?? Nee hoor, kan niet, dan ben ik aan het werk! Ik heb me speciaal voor de gelegenheid aangemeld bij de Sociale Dienst, Liev, ik ga namelijk vanaf morgen 9.30 uur fulltime forummen als VC.
Wish I could be home, with my head in a toilet, like all normal people...
quote:erg_fruitig schreef op 29 februari 2012 @ 22:00:

[...]

Ik heb me speciaal voor de gelegenheid aangemeld bij de Sociale Dienst, Liev, ik ga namelijk vanaf morgen 9.30 uur fulltime forummen als VC.Ik hoop het!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:mazzelen schreef op 29 februari 2012 @ 21:44:

Is het nodig dat we een afscheidsfeestje organiseren?Al geregeld!
quote:erg_fruitig schreef op 29 februari 2012 @ 22:00:

[...]

Ik heb me speciaal voor de gelegenheid aangemeld bij de Sociale Dienst, Liev, ik ga namelijk vanaf morgen 9.30 uur fulltime forummen als VC.

Oh, goeie!

Zal ik me gewoon ziek melden morgen? En dan zie ik dan wel verder.
Hallo,

ik heb een bericht geplaatst in lijf en lijn (sporten in Nijmegen), maar lees net dat dat niet mag. Maar ik kan het prikbord op de mobiele manier niet vinden. Kunnen jullie me helpen en dit verplaatsen?

Thanks!
Excuus, ik zag zelf iets over het hoofd.
quote:Anna1986 schreef op 29 februari 2012 @ 22:33:

Hallo,

ik heb een bericht geplaatst in lijf en lijn (sporten in Nijmegen), maar lees net dat dat niet mag. Maar ik kan het prikbord op de mobiele manier niet vinden. Kunnen jullie me helpen en dit verplaatsen?

Thanks!

het topic is verplaatst naar het prikbord!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:loulouise schreef op 29 februari 2012 @ 22:35:

Beste Mod,

Gister heb ik u via email een verzoek gedaan. Ik heb echter het sterke vermoeden dat de email of niet is aangekomen of in de spam bij jullie is beland. Zou u hier even naar kunnen kijken?

Bedankt!

Wij hebben inderdaad geen mail ontvangen zou je ons de mail nogmaals willen sturen?

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:ModeratorViva schreef op 29 februari 2012 @ 22:47:

[...]

Wij hebben inderdaad geen mail ontvangen zou je ons de mail nogmaals willen sturen?

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumIk had jullie email over het hoofd gezien Reply is verstuurd.
Whoei nieuwe huisregels. Gaat dan eindelijk eindelijk het dubbelnicken verboden worden. pleeeassseee
quote:Tijntje schreef op 01 maart 2012 @ 01:54:

Whoei nieuwe huisregels. Gaat dan eindelijk eindelijk het dubbelnicken verboden worden. pleeeassseeeDaar is al iets over gezegd. Dubbelnicken wordt op bepaalde voorwaarden nog wel toegestaan. Je mag niet dubbelnicken in hetzelfde topic.
quote:Yavanna schreef op 01 maart 2012 @ 02:04:

[...]

Daar is al iets over gezegd. Dubbelnicken wordt op bepaalde voorwaarden nog wel toegestaan. Je mag niet dubbelnicken in hetzelfde topic.

Ik doelde meer op niet dubbelnicken überhaupt. Dat het niet in het zelfde topic mag, vind ik zelfs te dwaas om te vermelden. Zo logisch dat het is.

Meeste klote posts en reacties komen van mensen die hier al bekend zijn of zijn geweest en opereren onder meerdere namen. Gewoon 1 nick zoals op alle grote forums de regel is.
quote:Tijntje schreef op 01 maart 2012 @ 02:26:

[...]

Ik doelde meer op niet dubbelnicken überhaupt. Dat het niet in het zelfde topic mag, vind ik zelfs te dwaas om te vermelden, zo logisch dat, dat is.

Meeste klote posts en reacties komen van mensen die hier al bekend zijn of zijn geweest en opereren onder meerdere namen. Gewoon 1 nick klaar. Zoals op alle grote forums de regel is.Klaar, punt, komma?
quote:Tijntje schreef op 01 maart 2012 @ 02:26:

[...]

Ik doelde meer op niet dubbelnicken überhaupt. Dat het niet in het zelfde topic mag, vind ik zelfs te dwaas om te vermelden. Zo logisch dat het is.

Meeste klote posts en reacties komen van mensen die hier al bekend zijn of zijn geweest en opereren onder meerdere namen. Gewoon 1 nick zoals op alle grote forums de regel is.In het topic moderator mededelingen kun je lezen dat meerdere nicks toegstaan wordt. Het gaat om het laatste bericht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven