Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic - Deel V

23-02-2012 10:09 3026 berichten

En het vrekken gaat door!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Vrekwaardig eten

@ Zeester, ik heb ook wel interesse in de Optimel codes. Samen delen met Janna? Wat is je mail adres ook alweer?

Vandaag bij de Kruidvat mijn favo parfum gekocht, helaas door alle hectiek vergeten de voordeelpas te laten scannen. :(

@ Atelier_madame, dat had ik niet verwacht. Wel makkelijk verdiend zo.
quote:Eefje1979 schreef op 29 februari 2012 @ 09:47:

Via gratis.nl kun je trouwens ook senseopads aanvragen

http://actie.senseo.nl/

Bedankt voor de link, ik heb de proefverpakking aangevraagd.

Een schrikkeldag kost ons allemaal wel wat geld overigens, je moet toch eten vandaag... maar we wonen inderdaad wel gratis vandaag.

@Flashy: wow dat is heftig zeg. Succes met iets nieuws vinden!
quote:sunfl0wers schreef op 29 februari 2012 @ 18:11:

Vandaag bij de Kruidvat mijn favo parfum gekocht, helaas door alle hectiek vergeten de voordeelpas te laten scannen. :( Misschien kan dat alsnog, als je de bon hebt?
Ja, de c1000 heeft best goede aanbiedingen deze week. Eens kijken of ik er in de buurt kom binnenkort.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hier volgens mij Shopfish.nl nog niet voorbij zien komen. Als je je aanmeldt op deze site, krijg je een startbonus van 5 euro op je account. Bij elke aankoop bij aangesloten webshops die je vervolgens via Shopfish doet krijg je geld op je account gestort. Het werkt dus zo'n beetje hetzelfde als MoneyMiljonair en EuroClix. Ik vergelijk bij webaankopen altijd eerst de percentages korting die de websites SF, MM en EC geven. Shopfish geeft regelmatig de meeste korting. Vanaf 20 euro op je account betalen ze uit.
Snoesje, kan ik jou ergens op mailen? of jij mij op flashy@live.nl

Is anders iets teveel info voor hier....
@ MadeM, ik zit bij Shopkorting.nl dat is ook zoiets.

@Flashy, wat naar dat je je baan kwijtraakt, hopelijk vind je snel iets anders.
@flashy, ik kom net van mijn cursus, zit nu in de bus. Ik heb morgen tijd om te reageren. Mijn mailadres is *** .
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Oke, zal je morgen een mailtje sturen.
quote:Janna_ schreef op 29 februari 2012 @ 17:28:

Tot vandaag, of vanaf vandaag? C1000 wisselt op woensdag, toch?

Ik hou me aanbevolen voor wat optimel codes! Maar er zijn vast meer liefhebbers, dus dan kan je ze misschien verdelen? Wil je ze zelf niet sparen?

de actie is tot vlg week woensdag

goeie vraag trouwens, waarom spaar ik ze zelf niet denk dat ik dat maar ga doen want de sauna waar we wel eens heen gaan staat er ook tussen ben nog lang geen echte vrek valt me op

sorry maar ik ga de code;s maar zelf sparen
quote:zeester65 schreef op 29 februari 2012 @ 22:27:

[...]

goeie vraag trouwens, waarom spaar ik ze zelf niet denk dat ik dat maar ga doen want de sauna waar we wel eens heen gaan staat er ook tussen ben nog lang geen echte vrek valt me op

sorry maar ik ga de code;s maar zelf sparenlas laatst ergens dat de sauna-actie van optimel gaat stoppen. spaar ze zelf niet, dus heb niet al te goed opgelet.
iemand toevallig ervaring met sim-only van simpel? bereik/service/snelheid van nr meeverhuizen/..

(de reclame is wel goed)
@ Zeester, de sauna actie is per 29 februari afgelopen. Je kon de vouchers tot 29 februari bestellen. Als je dit bericht nog leest kun je dus nog voor 24:00 uur bestellen ;)
Grappig om te zien, Rexona week. Ze waren iig ineens overal in de aanbieding.

Bij Kruidvat was het 3 voor 6 euro

Bij AH 2 voor 4 euro

Bij Dirk en consorten 2 voor 3 euro

(zo ff uit mn hoofd, weet niet of het exact klopt, maar de laatste zeker en ook dat die het goedkoopste was). Dus als je Rexona deo's gebruikt...
Voor de autorijders onder ons de tango heeft weer dwaze donderdag tot max 15 cent korting op benzine per liter. 1.669 is die nu bij mij in de buurt
quote:watervrouw2 schreef op 29 februari 2012 @ 22:58:

iemand toevallig ervaring met sim-only van simpel? bereik/service/snelheid van nr meeverhuizen/..

(de reclame is wel goed)Ik had er naar gekeken, maar volgens mij was ik met sim only van ben net zo goedkoop uit, dus daarom ben ik niet overgestapt.
Watervrouw, ik lees net je berichtje en heb je gemaild.

Bij ons in het dorp waren de kaartjes al weg (heb eergisteren gevraagd).
Yep, er liggen hier vier Sanex-deo's. Twee plus twee gratis. Ik kan weer even vooruit.

Atelier_Madame: dat heb je goed gedaan.

Gisteren heb ik voor 60 euro voor de hele week boodschappen gedaan bij de Lidl en daar red ik het dan ook prima mee.
Hier heeft het vrekken een tijdje op een laag pitje gestaan, dus ik moet er weer flink mee aan de slag! Helemaal omdat RozeMan en ik denken aan samenwonen, en tja, verhuizen kost geld. Komt ook nog bij dat hij in de laatste fase zit van een begeleid wonen traject, en daar zijn ze niet zo bezig met letten op budget ed. Als je maar binnen je erg ruime boodschappenbudget blijft vinden ze het best, maar RozeMan is gewend lekker de verwarming hoog te laten staan voor als hij terug komt, vergeet nog wel eens een lamp uit te zetten... g/w/l wordt nu toch nog van z'n eigen bijdrage betaald. Maar gelukkig vindt hij het ook belangrijk om daar op te letten.
quote:zeester65 schreef op 29 februari 2012 @ 22:27:

sorry maar ik ga de code;s maar zelf sparen

Hahaha. Daar gaan m'n codes!

Hihi, nee 't lijkt me een goed plan, zeker als je regelmatig naar de sauna gaat!

--> oh, ik weet niet tot wanneer de actie loopt, even nazoeken dus... iemand zei nl al dat ie nu afgelopen is.
quote:sunfl0wers schreef op 29 februari 2012 @ 23:23:

@ Zeester, de sauna actie is per 29 februari afgelopen. Je kon de vouchers tot 29 februari bestellen. Als je dit bericht nog leest kun je dus nog voor 24:00 uur bestellen ;)ik loop ook lekker achter de feiten aan zeg zal even kijken of er iets anders voor mij tussen zit en anders verdeel ik de code.s wel tussen jou en janna
quote:kruisbekie25 schreef op 01 maart 2012 @ 07:59:

Voor de autorijders onder ons de tango heeft weer dwaze donderdag tot max 15 cent korting op benzine per liter. 1.669 is die nu bij mij in de buurtdat scheelt 7 cent bij waar ik gisteren getankt heb. maar er zal wel een lange rij staan denk ik.
Wat betreft tanken bij Tango: ik heb even op de site gekeken en het is elke donderdag in maart en april dwaze donderdag met korting!
Ik rij vanmiddag ff naar de tango, maar ben benieuwd of de korting geld op de huidige prijs van 1.80 of op de normale prijs bij de tango die altijd al lager is. Bij mijn tango scheelt het 13 cent namelijk, maar ik tank altijd al bij een pomp met 11 cent korting.
Rozenbloempje, zou je dan wel meteen gaan samenwonen? Klinkt alsof er nog wel dingen zijn waarover onenigheid kan komen. En als hij net uit zo'n project komt, waarom zou hij dan niet eerst even op zichzelf gaan wonen zodat jullie 'normaal' kunnen latten en hij kan ondervinden hoe op jezelf wonen zonder begeleiding is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven