Vrekkentopic - Deel V

woensdag 29 februari 2012 om 18:11
@ Zeester, ik heb ook wel interesse in de Optimel codes. Samen delen met Janna? Wat is je mail adres ook alweer?
Vandaag bij de Kruidvat mijn favo parfum gekocht, helaas door alle hectiek vergeten de voordeelpas te laten scannen.
@ Atelier_madame, dat had ik niet verwacht. Wel makkelijk verdiend zo.
Vandaag bij de Kruidvat mijn favo parfum gekocht, helaas door alle hectiek vergeten de voordeelpas te laten scannen.

@ Atelier_madame, dat had ik niet verwacht. Wel makkelijk verdiend zo.

woensdag 29 februari 2012 om 19:10
quote:Eefje1979 schreef op 29 februari 2012 @ 09:47:
Via gratis.nl kun je trouwens ook senseopads aanvragen
http://actie.senseo.nl/
Bedankt voor de link, ik heb de proefverpakking aangevraagd.
Een schrikkeldag kost ons allemaal wel wat geld overigens, je moet toch eten vandaag... maar we wonen inderdaad wel gratis vandaag.
@Flashy: wow dat is heftig zeg. Succes met iets nieuws vinden!
Via gratis.nl kun je trouwens ook senseopads aanvragen
http://actie.senseo.nl/
Bedankt voor de link, ik heb de proefverpakking aangevraagd.
Een schrikkeldag kost ons allemaal wel wat geld overigens, je moet toch eten vandaag... maar we wonen inderdaad wel gratis vandaag.
@Flashy: wow dat is heftig zeg. Succes met iets nieuws vinden!

woensdag 29 februari 2012 om 19:43
Ik heb hier volgens mij Shopfish.nl nog niet voorbij zien komen. Als je je aanmeldt op deze site, krijg je een startbonus van 5 euro op je account. Bij elke aankoop bij aangesloten webshops die je vervolgens via Shopfish doet krijg je geld op je account gestort. Het werkt dus zo'n beetje hetzelfde als MoneyMiljonair en EuroClix. Ik vergelijk bij webaankopen altijd eerst de percentages korting die de websites SF, MM en EC geven. Shopfish geeft regelmatig de meeste korting. Vanaf 20 euro op je account betalen ze uit.
woensdag 29 februari 2012 om 20:51
Snoesje, kan ik jou ergens op mailen? of jij mij op flashy@live.nl
Is anders iets teveel info voor hier....
Is anders iets teveel info voor hier....
woensdag 29 februari 2012 om 22:27
quote:Janna_ schreef op 29 februari 2012 @ 17:28:
Tot vandaag, of vanaf vandaag? C1000 wisselt op woensdag, toch?
Ik hou me aanbevolen voor wat optimel codes! Maar er zijn vast meer liefhebbers, dus dan kan je ze misschien verdelen? Wil je ze zelf niet sparen?
de actie is tot vlg week woensdag
goeie vraag trouwens, waarom spaar ik ze zelf niet denk dat ik dat maar ga doen want de sauna waar we wel eens heen gaan staat er ook tussen ben nog lang geen echte vrek valt me op
sorry maar ik ga de code;s maar zelf sparen
Tot vandaag, of vanaf vandaag? C1000 wisselt op woensdag, toch?
Ik hou me aanbevolen voor wat optimel codes! Maar er zijn vast meer liefhebbers, dus dan kan je ze misschien verdelen? Wil je ze zelf niet sparen?
de actie is tot vlg week woensdag
goeie vraag trouwens, waarom spaar ik ze zelf niet denk dat ik dat maar ga doen want de sauna waar we wel eens heen gaan staat er ook tussen ben nog lang geen echte vrek valt me op
woensdag 29 februari 2012 om 22:53
quote:zeester65 schreef op 29 februari 2012 @ 22:27:
[...]
sorry maar ik ga de code;s maar zelf sparenlas laatst ergens dat de sauna-actie van optimel gaat stoppen. spaar ze zelf niet, dus heb niet al te goed opgelet.
[...]
sorry maar ik ga de code;s maar zelf sparenlas laatst ergens dat de sauna-actie van optimel gaat stoppen. spaar ze zelf niet, dus heb niet al te goed opgelet.

woensdag 29 februari 2012 om 23:49
Grappig om te zien, Rexona week. Ze waren iig ineens overal in de aanbieding.
Bij Kruidvat was het 3 voor 6 euro
Bij AH 2 voor 4 euro
Bij Dirk en consorten 2 voor 3 euro
(zo ff uit mn hoofd, weet niet of het exact klopt, maar de laatste zeker en ook dat die het goedkoopste was). Dus als je Rexona deo's gebruikt...
Bij Kruidvat was het 3 voor 6 euro
Bij AH 2 voor 4 euro
Bij Dirk en consorten 2 voor 3 euro
(zo ff uit mn hoofd, weet niet of het exact klopt, maar de laatste zeker en ook dat die het goedkoopste was). Dus als je Rexona deo's gebruikt...
donderdag 1 maart 2012 om 08:53
quote:watervrouw2 schreef op 29 februari 2012 @ 22:58:
iemand toevallig ervaring met sim-only van simpel? bereik/service/snelheid van nr meeverhuizen/..
(de reclame is wel goed)Ik had er naar gekeken, maar volgens mij was ik met sim only van ben net zo goedkoop uit, dus daarom ben ik niet overgestapt.
iemand toevallig ervaring met sim-only van simpel? bereik/service/snelheid van nr meeverhuizen/..
(de reclame is wel goed)Ik had er naar gekeken, maar volgens mij was ik met sim only van ben net zo goedkoop uit, dus daarom ben ik niet overgestapt.

donderdag 1 maart 2012 om 09:39
Hier heeft het vrekken een tijdje op een laag pitje gestaan, dus ik moet er weer flink mee aan de slag! Helemaal omdat RozeMan en ik denken aan samenwonen, en tja, verhuizen kost geld. Komt ook nog bij dat hij in de laatste fase zit van een begeleid wonen traject, en daar zijn ze niet zo bezig met letten op budget ed. Als je maar binnen je erg ruime boodschappenbudget blijft vinden ze het best, maar RozeMan is gewend lekker de verwarming hoog te laten staan voor als hij terug komt, vergeet nog wel eens een lamp uit te zetten... g/w/l wordt nu toch nog van z'n eigen bijdrage betaald. Maar gelukkig vindt hij het ook belangrijk om daar op te letten.

donderdag 1 maart 2012 om 09:52
quote:zeester65 schreef op 29 februari 2012 @ 22:27:
Hahaha. Daar gaan m'n codes!
Hihi, nee 't lijkt me een goed plan, zeker als je regelmatig naar de sauna gaat!
--> oh, ik weet niet tot wanneer de actie loopt, even nazoeken dus... iemand zei nl al dat ie nu afgelopen is.
Hahaha. Daar gaan m'n codes!
Hihi, nee 't lijkt me een goed plan, zeker als je regelmatig naar de sauna gaat!
--> oh, ik weet niet tot wanneer de actie loopt, even nazoeken dus... iemand zei nl al dat ie nu afgelopen is.
donderdag 1 maart 2012 om 09:53
quote:sunfl0wers schreef op 29 februari 2012 @ 23:23:
@ Zeester, de sauna actie is per 29 februari afgelopen. Je kon de vouchers tot 29 februari bestellen. Als je dit bericht nog leest kun je dus nog voor 24:00 uur bestellen ;)ik loop ook lekker achter de feiten aan zeg zal even kijken of er iets anders voor mij tussen zit en anders verdeel ik de code.s wel tussen jou en janna
@ Zeester, de sauna actie is per 29 februari afgelopen. Je kon de vouchers tot 29 februari bestellen. Als je dit bericht nog leest kun je dus nog voor 24:00 uur bestellen ;)ik loop ook lekker achter de feiten aan zeg zal even kijken of er iets anders voor mij tussen zit en anders verdeel ik de code.s wel tussen jou en janna
donderdag 1 maart 2012 om 09:55
donderdag 1 maart 2012 om 10:05
donderdag 1 maart 2012 om 10:50
Rozenbloempje, zou je dan wel meteen gaan samenwonen? Klinkt alsof er nog wel dingen zijn waarover onenigheid kan komen. En als hij net uit zo'n project komt, waarom zou hij dan niet eerst even op zichzelf gaan wonen zodat jullie 'normaal' kunnen latten en hij kan ondervinden hoe op jezelf wonen zonder begeleiding is.