Vrekkentopic - Deel V

woensdag 29 februari 2012 om 14:49
Nou kijk, zowizo studeer ik in deeltijd en kan ik er niet teveel naastwerken, ik heb dus 2 jaar een oproepcontract gehad. Zag ik het aankomen? deels het werk liep gewoon terug en ik begon mij te vervelen. Ik heb wel recht op ww maar is dus niet veel ivm dat ik ook niet veel werk. We kunnen het wel op mijn man`s inkomen redden, maar ik verdiende net genoeg om mijn eigen kosten als collegegeld enz te betalen. Er is in mijn sector absoluut geen werk, maar ga wel solliciteren natuurlijk! ik had toch al graag urenuitbreiding gehad dus ga op zoek naar een baan voor 24 uur per week. Maar leuk is het niet, maar ik denk dan maar, gelukkig ben ik geen kostwinner ofzo... er zijn mensen die het zwaarder hebben.
woensdag 29 februari 2012 om 15:30
Ik ben daarom ook erg blij met de baas van mijn man die al onze benzine betaald! Mag ook wel trouwens, hij heeft zo'n 5 uur per dag reistijd aan woon-werkverkeer.
Ik kreeg net een mailtje dat de rente van mijn Centraal Beheer spaarrekening een beetje gaat dalen........
Flashy, ik hoop dat je snel een andere baan zult vinden!
Ik kreeg net een mailtje dat de rente van mijn Centraal Beheer spaarrekening een beetje gaat dalen........
Flashy, ik hoop dat je snel een andere baan zult vinden!

woensdag 29 februari 2012 om 17:31
Als wij geen benzinepasje hadden dan waren we minimaal 1300,- in de maand aan benzine kwijt. Beetje veel van het goede niet?
Dit stond in mijn mailtje: De rente op de RentePlús Rekening is een variabele rente. Dit betekent dat de rente zowel kan stijgen als dalen. Met ingang van 1 maart 2012 verlaagt Centraal Beheer Achmea de rente op de RentePlús Rekening naar 2,95% effectief per jaar. Dit was 3,0%. De rente op uw RentePlús Rekening is daarmee op dit moment nog steeds één van de hoogste rentes voor een spaarrekening zonder beperkende voorwaarden.
Dit stond in mijn mailtje: De rente op de RentePlús Rekening is een variabele rente. Dit betekent dat de rente zowel kan stijgen als dalen. Met ingang van 1 maart 2012 verlaagt Centraal Beheer Achmea de rente op de RentePlús Rekening naar 2,95% effectief per jaar. Dit was 3,0%. De rente op uw RentePlús Rekening is daarmee op dit moment nog steeds één van de hoogste rentes voor een spaarrekening zonder beperkende voorwaarden.
woensdag 29 februari 2012 om 17:41
Mooie aanbieding 3 zakken krieltjes halen 1 betalen bij de c1000, 3 flessen statiegeld erbij ingeleverd en hoefde maar 23 cent af te rekenen . Is even goed bij de lokale groenteman gekeken die heeft altijd mooie aanbiedingen buiten staan. Toen naar de Lidl de boodschappen gehaald + gratis wasmiddel van de huishoudbeurs nogmaals (lever elke week gewoon een bon in haha), bleek bij de Lidl alle groente nog duurder te zijn dus toch nog ff langs de groenteman gegaan.. scheelde me toch 40 cent per komkommer, 59 cent op een stoplicht paprika's, 1 euro op 4 ons sperzieboontjes. makkelijk verdiend.