Mode & Beauty alle pijlers

Sensation white, moet alles wit?

29-02-2012 18:22 18 berichten
Hè allemaal!

Sensation white is dit jaar op zeven juli, en ik wil er heel graag heen. Zijn er mensen die hier naar toe zijn geweest? Zoja, moet ALLES in het wit? Ook je schoenen? Of gaat het om je broek en tshirt of jurkje?

Heel erg bedankt!
Veel plezier lieverd
Gaaf!!

Schoenen hoeft niet, broek en shirt wel.
Sterker nog, witte schoenen heeft niet zoveel zin want die zijn heel snel niet meer wit.
Nee hoor, niet alles hoeft wit. Schoenen wordt niet op gelet. Zelfs een wit shirtje met gekleurde opdruk is nog wel ok.
Alle reacties Link kopieren
75 % van je outfit hoort wit te zijn. De rest maakt niet uit. Maar het leukste is natuurlijk om helemaal in het wit te zijn. Ik slaag er ieder jaar opnieuw in om compleet spierwit gekleed te gaan. Dat is toch een deel van de belevenis dat samenhorigheidsgevoel.

Heel de zaal doet zijn best om helemaal in het wit te zijn. Hier en daar zie je t-shirts met een kleine zwarte tekening, maar het merendeel is maagdelijk wit. Er zijn veel winkels die en sensationhoek hebben ingericht dus het zou ook geen probleem mogen zijn.

Veel succes en have fun!!
Ik ga altijd helemaal in het wit, maat m'n schoenen niet. Die waren vorig jaar knalrood!
Ik ging ook altijd helemaal in het wit! Zelfs de schoenen maar dat hoeft niet per se.

Veel plezier!!
Eerste wat ik me dan afvraag is of er ook mensen heengaan die een witte pruik opzetten?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ja hoor, die zijn er! En er zijn mensen die alleen een witte bikini aanhebben. Of een wit gehaakt jurkje wat net te klein is zodat ze eruit zien als een rollade. Maar er zijn ook mensen die er heel veel werk van maken en er fantastisch uitzien!
Eerste sensation white ging ik in een wit Elvispak met witte schoenen icl. witte afropruik. Toen ik de foto's later bekijk leek ik nog het meest op een albinoclown. Maar het was wel een succes met veel complimentjes. Tegenwoordig doe ik het nog steeds helemaal wit maar wel wat stijlvoller.
Gaaf...wist niet dat sensation white uberhaupt nog bestond...
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Witte make-up, witte bril, witte handschoenen, witte handtasjes, witte vleugels, witte haaraccessoires, witte schoenen, witte bikini's,.. I've seen it all! Je kunt het zo gek niet bedenken. Dat is net zo leuk. Ik heb zelf lang in het centrum van hasselt in belgië gewoond waar sensation ook komt. Vanaf de middag is kleurt die stad helemaal wit door sensationgangers van over de hele wereld.. Heerlijk gewoon! Er heerst dan echt een speciale sfeer onder de mensen met een kaartje. Er hangt een soort van spanning in de lucht. En als je dan gekleed in het wit andere witte mensen tegenkomt is het net alsof je samen iets speciaals deelt.. Heel bijzonder.
je moet in het wit

een opdruk op je shirt is nog wel togesteen

maar in een spijkerbroek kom je niet binnnen.

ik heb er vorig jaar gewerkt en moest iedereen die een spijkerbroek aanhad naar een verkoopstand sturen van sensation waar ze een witte broek moesten kopen
ALLES wit. Dus, witte onderbroek én witte broek....
Mijn nichtje is met moeite "doorgelaten".. Die had een mooie witte blouse, witte schoenen, witte frutsels in haar haar, maar een spijkershortje aan..
Het is overigens een fantastisch feest! Ben al 3x geweest en sla het (tot mijn spijt) dit jaar over..

Overigens pakken mijn vriendinnen en ik meestal een beetje uit.. Ik had bijvoorbeeld vleugeltjes en een toverstafje.
quote:flinkie89 schreef op 29 februari 2012 @ 23:35:

Witte make-up, witte bril, witte handschoenen, witte handtasjes, witte vleugels, witte haaraccessoires, witte schoenen, witte bikini's,.. I've seen it all! Je kunt het zo gek niet bedenken. Dat is net zo leuk. Ik heb zelf lang in het centrum van hasselt in belgië gewoond waar sensation ook komt. Vanaf de middag is kleurt die stad helemaal wit door sensationgangers van over de hele wereld.. Heerlijk gewoon! Er heerst dan echt een speciale sfeer onder de mensen met een kaartje. Er hangt een soort van spanning in de lucht. En als je dan gekleed in het wit andere witte mensen tegenkomt is het net alsof je samen iets speciaals deelt.. Heel bijzonder.Wat beschrijf je het leuk :-) . Klopt inderdaad!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven