F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
even een hallo vanuit de lappenmand

en een heel plezierige dag vast gewenst aan nitro; geniet ervan!! (f)
He Cees, daar is ze weer even. Gaat het zo slecht met je? Wat heb je? Beterschap in ieder geval, het lijkt erop dat je dat wel kan gebruiken.

Nitro, alvast heel veel plezier. Geniet van jullie dag dinsdag. Ik heb morgen echt geen tijd om te forummen, dus vandaar nu alvast. Ik ben zo benieuwd naar de foto's straks. Als je ze niet allemaal in de ak kwijt kan, neem je ze dan mee de 29e?

Heb nog 4 raampjes afgelakt boven, maar heb nu zo'n hoofdpijn de hele avond al, dat mijn haren nog steeds grijs zijn, en niet goudbruin zoals eigenlijk de bedoeling was nu. Nou ja, dinsdag komt de kapster, dan maar eerst knippen en van de week een keer verven. Ik ga lekker naar bed nu, truste....
Casey, beterschap! Helemaal geveld? vervelend meid, hoop dat je snel opknapt!

Daan, goed bezig zeg met verven! wat een klus he, maar wel lekker als het allemaal weer netjes in de lak zit. (en je huis moet natuurlijk op z'n mooist zijn als wij allemaal langs komen).

Nico, klinkt heerlijk, sauna! en indalen kan opzich toch wel al? Milan was ook al heel vroeg ingedaald, en dan zorgde ook voor vaak een wat ongemakkelijker gevoel in de buik.

Dok, ik hoop dat al je vervanger weer beter zijn vandaag! en de kindjes ook meewerken.

hier alles ok, alles is klaar voor morgen (moet ook wel, want vandaag werken en vavnond nog cursus, bleehh) dus heb er wel zin in.

en milan heeft gisteren voor t eerst zelf gerold, ben helemaal trots :-)
Hee Nitro, kon je niet lekker een dagje vrij nemen voor morgen nog? Nog een nachtje slapen en dan ben je Mevrouw Nitroman.

Ga je je eigen achternaam houden?

En Milan kan alweer omrollen, knap hoor!

Marlee, hoe was het met de kijkers vrijdag? Nog zicht op een bod?

Cees, arme meid. Voel je je alweer wat beter?

Dok, hopelijk is alles deze week geregeld met je vervangers en is iedereen weer beter.

Josje, hoe is het met jou? Ook alweer beter en aan de slag?

Nic, lekker zeg, dagje sauna. Ik zou nu echt niet meer durven, qua lijf zeg maar. Ik wacht wel weer tot er weer wat kilo´s van af zijn na de bevalling.

Hebben de m&m's geholpen? En heeft Tim inmiddels al een keer in zijn nieuwe bed geslapen?

Daan, als je zelf al zo hard aan het huis hebt geverfd, mag je toch wel voor 1 keer de haartjes lekker door de kapper laten verven?

Hier alles wel ok, ben alleen de afgelopen dagen steeds ontzetten moe en last van mijn buik. En ik hou nogsteeds vocht vast...zeker aan het eind van de dag heb ik echt van die dikke vingers en voeten Moet van de week weer even bloeddruk laten meten, maar was laatste keer wel goed gelukkig. Denk dat ik ook maar lekker 6 weken van tevoren met verlof ga, ik vind het eigenlijk wel mooi geweest dan en moet nu ook al alle zeilen bijzetten om nog een beetje te kunnen concentreren op mijn werk.

Wat zijn leuke kaartjessites? Mijn vriendin gaat (net als bij Nina) geboortekaartje maken voor ons, maar wil even wat inspiratie opdoen...
hoi,

ja vrijdag hoge koorts (40.5), de dagen ervoor al veel hoofdpijn en spierpijn. ook veel hoesten, dus moest HA bellen van vriend, ivm longontsteking. maar "gelukkig" is het gewoon griep.

heb me keurig ziekgemeld, maar dat werd door de hogere chef niet geaccepteerd; mijn chef had doorgegeven dat ik keelpijn zou hebben en dat dit de zoveelste keer was dat ik me ziekmeldde en dat vond die hogere onacceptabel. dat heeft hij ingesproken samen met dat ik mij te melden had op de werkvloer en als ik niet belde hij mijn loon zou stopzetten.

ik heb gelijk verhaal gehaald bij beide heren, maar ze schuiven elkaar de bal toe.

heel gedoe geweest, vriend was zo kwaad dat hij ook is gaan bellen met beide chefs. uiteindelijk werd het weer gegooid op een "miscommunicatie".

rustig uitzieken zit er dan niet meer bij, want het blijft malen.

heb net bond gebeld, want zie het nu niet meer zitten om terug te gaan, als je zo behandeld wordt. die zou vandaag terugbellen. dan gooi ik gelijk alles maar op tafel.

sorry hoor, gelijk weer gezeur over werk, hopelijk binnenkort over!

mooie foto's in ak zag ik.

tieg hoest nu met je borst? geef je nu volledig fv?

dok, genieten van verlof jij! is mss wel laatste keer!

stoer van milan! slaapt ie al weer door? sil is nu ook weer s nachts wakker... zucht. komt mss omdat ik hypoallergeen aan het afbouwen ben. dus binnenkort maar rijstebloem in laatste fles.

horkje heeft heel goed voor me gezorgd afgelopen dagen, nam met de boodsch zelfs tulpjes voor me mee! baal wel dat ie er nu niet is, al zijn de jongens nu nog wel lief. maar kan nog niet zo lang staan, dus alles maar in fases!

herrinert me gelijk aan hoe ik me voelde met de zwangerschappen, en dat ik gauw goede anticonceptie moet regelen!

plof weer ff op bank bij Jesse en coole Diego
oh, veel geschreven..

Cees, , probeer maar lekker uit te zieken... En hork leert echt!!

Nitro, heel veel plezier morgen en geniet ervan...

Weet het niet meer

Nog niks van de kijkers gehoord..We gaan vanmiddag even bellen met makelaar. Manlief is ziek thuis. Ik denk ook de griep... Marius ligt nu lekker te slapen (vanmorgen gezwommen) en dan slaapt heerlijk!!

Nic, Marius was trouwens ook al heel vroeg ingedaald dus het kan wel. Vond dat ook erg vervelend met lopen enzo..

Lau, zou lekker stoppen met 34 weken.. Ik vond dat vorige keer erg fijn (en dan kan ik eindelijk koffie komen drinken , werk op woendag namelijk)..

Oh, nic lekker sauna.. Wil binnenkort ook weer eens gaan!

Zo en nu nog even aan het werk terwijl beide heren slapen..
Daan, wat ben je actief!! Goed zeg!!

Dok, lijkt me best moeilijk een geschikt huis te vinden.. je moet echt een klik hebben. Ik denk dat wij ook wel 14 huizen bekeken hebben voordat we ons huis gevonden hadden.. Hoop dat het in de toekomst beter gaat met je vervangers.. is dat altijd zo moeilijk bij dierenartsen...

En vanavond weer Grey's... ben benieuwd!!
quote:casey schreef op 10 maart 2008 @ 10:02:

plof weer ff op bank bij Jesse en coole Diego

Nina is op Diego

Arme Cees, wel goed uitzieken hoor! Jesse en Silvan gaan toch ook naar de opvang? En kan je niet ergens een klacht achterlaten over hoe je behandeld wordt op je werk? Echt van de zotte! Is er geen overkoepelende instantie ofzo waar je terecht zou kunnen? Ik vind het echt niet normaal hoor!

En bloemen van hork!!

Marlee, dat is inderdaad een goed plan, als ik met verlof ben spreken we zeker weten wat af.

Wanneer gaan jullie nou verhuizen (heb ik volgens mij al 10 keer gevraagd )
Hebben jullie ook de mail gehad over de foto's op de groep?
huh?? Nee...
ik zal t berichtje er even op zetten!

en dan moet dok even actie ondernemen
Ik heb m toch ook gekregen (keek in verkeerder mailbox). Moet wel even actie inderdaad. Anders moeten we maar een groeps-photobucket openen ofzo hoor.
Heb al actie ondernomen dus we hoeven ons geen zorgen meer te maken. Weet ook niet wanneer dok de mail leest of in de ak komt.
Hoera voor Nitro en Nitroman!!

Hee Cees, hoe is het? Alweer een beetje aan het opknappen?
Joepie, weer een getrouwde vrouw erbij.

(vond het vannacht zo stom dat ik Nitro geen fijne dag meer heb gewenst).

Ja Cees, kan je weer een beetje op jebenen staan. Wat een eikels bij jouw werk. Heb je al wat van de bond gehoord?

Lau, heb jij het ook steeds zo warm? Ik heb echt enorme opvliegers en 's nachts het zweet op mjin voorhoofd staan terwijl het normaal juist een probleem is om lekker warm te blijven 's nachts.

Heb op mijn werk officieel verteld dat ik volgende week donderdag mijn laatste werkdag heb. Ben er wel blij mee. Mijn hoofd werkt gewoon niet goed meer. Jij moet nog 6 weken toch Lau of ging je niet met 34 weken met verlof?

Ga nog even verder, ben sjacherijnig vandaag dus dat maakt het concentreren niet makkelijker. Vooral omdat vriend denkt dat het is omdat ik moet werken ipv dat het is omdat hij op zijn luie reet zit 's ochtends en ik door het huis ren om iedereen op een fatsoenlijke tijd de deur uit te werken.

Oja en het helpt ook niet dat Tim mij weer lekker wegstuurt iedere keer. Ik hoor iedere keer mama mag niet en mama weg en dan een heel jammert papaaaaaaaaa. En als vriend dan ook nog eens dingen wel toelaat waar ik 2 minuten daarvoor nee op heb gezegd werkt ook wel mee.

Haha, jullie merken wel hoe donker het wolkje boven mijn hoofd is.
Nitro en Nitroman, gefeliciteerd!

Cees, wat een gedoe op je werk zeg, wat vind vriend ervan? Vindt hij het nu wat beter dat je er snel weg wilt?

Hou het verder even kort, want moet nog wond spoelen, en douchen, en straks even eten en dan vanmiddag weer naar het ziekenhuis.

Gisteren controle gehad. De plek op mijn borst was dus toch weer een abces, waar 's nachts al heel veel pus uitgekomen was De arts twijfelde een beetje, dus ik heb nu een antibioticakuur gekregen die volgens mij twee keer zo zwaar is als de vorige keer, en moet vanmiddag voor een echo. Morgen heb ik dan weer controle. Dus het wordt een lekker weekje zo, met ziekenhuis en tandartsbezoekjes.

Gistermiddag meteen doorgerend naar het kinderdagverblijf om Daan te halen, daarna man opgepikt van zijn werk, en door naar het ziekenhuis voor Daan. Die had een ontwikkelingsonderzoek, en daar is hij weer helemaal goedgekeurd. Ze vonden dat hij alles prima doet, als een echte tweejarige (hadden we ook niet anders verwacht). Grappige was dat hij op een gegeven moment met sleutels moest spelen, terwijl hij daar thuis niet aan mag komen (anders zijn wij ze namelijk weer kwijt). Dus hij zat er echt in tweestrijd, was wel grappig om te zien. Net als met voetballen binnen, wat hij ook moest doen en we thuis juist ontmoedigen om binnen te doen. Over drie jaar hoeven we pas weer terug te komen, als hij 5 is.

En nog meer leuk nieuws: maandag heb ik een sollicitatiegesprek! Ben erg benieuwd, is als medewerker bij het centrale bureau van een kinderopvangstichting, en dan voor de aanmeldingen en plaatsingen. Hopelijk wordt het wat, ik kreeg de indruk dat ze wel op korte termijn iemand zochten.

Ga nu snel douchen, man is met Daan op pad, Tessel ligt in bed maar slaapt nog niet, dus het is nu nog even rustig in huis.
Ged Tieg, klinkt nog niet echt lekker... Maar wel super dat Daan door de keuring is! Welopgevoede jongen, als ie twijfelt om iets toch te doen wat eigenlijk niet mag!

Nic, ik had het vannacht juist ijskoud! Jij hebt er natuurlijk ook nog kacheltje bij. Lekker hoor, dat je gauw met verlof kunt!

Hoe zou Nitro zich nu voelen? Spannend!

Marlee al wat gehoord van kijkers?

Hier nog steeds lamlendig. Vannacht weinig geslapen en hondsberoerd. Vanochtend bij HA maar afspraak gemaakt voor morgen (dan zijn kids bij oppas) ook omdat ik al weken raar gevoel heb in hartstreek. Denk dat het gedoe op het werk grote rol speelt dat herstel niet vordert, en heb geen zin om straks overspannen thuis te zitten.

Bond vond het te belachelijk voor woorden hoe er op mijn ziekmelding was gereageerd. Ook zij hebben weinig goede woorden over A, maar ja, wat koop ik daar voor..
Cees, je moet even op nu.nl kijken.
huh? Wat heeft Cees nou te maken met de Groningse HIV-zaak??

Tieg, balen zeg dat er toch weer een abces zit. Ben je nu gestopt met borstvoeding of nog niet? Hopelijk helpt de antibiotica in ieder geval.

Nic, ik denk er zwaar over om ook met 34 weken met verlof te gaan. Merk gewoon dat het me deze keer toch een stuk zwaarder valt, heb vaker last van mijn buik en steken bij teveel activiteit. En ik ben gewoon de hele tijd MOE.

Ik heb het trouwens ook steeds zo warm hoor, ook ´s nachts. Geen zweetdruppels maar wel ongemakkelijk. Heb ook hele onrustige benen als ik naar bed ga savonds.
Je kan me lekker in de war brengen Lau. Heb dat stuk 3 keer door zitten lezen en dacht dat het nu echt gedaan was met het laatste restje hersenactiviteit van mij.

Die vermoeidheid herken ik wel hoor en ook dat het een stuk zwaarder is deze zwangerschap. Dacht wel dat ik het fluitend zou doen omdat ik nog zo'n jong blaadje ben maar valt tegen

Niet dat ik het nu al zat ben hoor, de buik zeker niet alleen die vermoeidheid en die watten (of pakken kraamverband want echt alles wordt geabsorbeerd en komt er niet meer uit) in mijn hoofd.

Tieg, alweer een abses. Motiveert denk ik wel om echt te stoppen of niet. Hoop dat de antibiotica helpt en je niet weer onder het mes hoeft.
denk eerder dat ze doelde op; boeren verdienen 5% meer.

heb nog steeds niet zo'n hokkie kunnen scoren. want voor sil lijkt t me ook wel fijn. vooral met maartse buien!

onrustige benen herken ik ja, wat was dat vervelend. had altijd voetenend omhoog, maar hielp weinig...

hier al muggen, k8tbeesten.... en salamanders in de douche, en een muis voor je voeten als je zit te piesen....

hee mail van bond, ff lezen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven