Nog wakker ! ?

22-02-2012 01:33 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie nog wakker is, (nog) niet kan slapen, al geslapen heeft, gewoon zin heeft om nog wat te kletsen.

Iedereen is van harte welkom!
Of je steunt op je omgeving en gaat heel hard rondbellen wie een auto met aanhang heeft. In dit soort situaties heb je die nou eenmaal nodig.
Punt is dat familie aan de andere kant van het land woont. Die komen over twee weken hier, dus dan maar ff wat regelen
Ben echt nog klaarwakker! En ik wil zooo graag slapen
Wat vervelend sweetcandy, vertrouwen is idd wel de basis voor een relatie
Ik ken je verder niet sweetcandy, maar moet je nu eerst niet even aan jezelf denken ipv dingen voor je familie te gaan regelen misschien?
@thee

We hebben idd al wat dingetjes af kunnen strepen vrijdag gaan we shoppen, dus ook dat kan van het lijstje.

Lekker slapen!
Bedoelde er mee dat familie mij dan kan helpen met spullen ophalen. Voel me zo eenzaam nu even, en ik wil dit helemaal niet. Hij is mijn grote .liefde... Maar heb geen keus, wil niet bij iemand blijven die me niet volledig vertrouwd
Nee dat zou ik ook niet willen, het lijkt me ook heel frustrerend om bij iemand te zijn die dat maar blijft aanhalen terwijl dat voor jezelf helemaal geen issue is zowel naar jezelf als naar de ander toe.

Ik kan me ook voorstellen dat je dan maar besluit dat je er verder niks mee kunt, want als je al heb geluld als brugman en hij blijft wantrouwig, wat dan?
Ben ook nog wakker, kan niet slapen.

Wat een nare situatie sweetcandy! Ook al is het jouw keuze het is altijd heel verdrietig.
Vind het zo moeilijk, vooral het hoge woord er nog uit gooien. Doet zo'n pijn om hem te laten gaan, maar wel het beste voor nu.
Ik kan het me voorstellen sweetcandy. Wat vreemd ook dat hij jou zonder aanleiding niet vertrouwd. Denk je dat het voor hem onverwacht zal zijn als je de relatie beëindigd?
Misschien wil hij zelf ook wel de relatie verbreken nu. Of misschien komt ie er nog op terug... Verwacht het eerste eerlijk gezegd. Snap er ook helemaal niks van. Dat maakt het zo vreemd.
Het klinkt inderdaad wat verwarrend. Maar wat hij ook beslist...jij hebt voor jezelf besloten en dat is het belangrijkste. Neemt niet weg dat het hartstikke rot is!
Nu maar sterk zijn

Intussen radio aangezet, hopelijk helpt dat met slapen... Stilte maakt me gek nu
Sterk zijn in je besluit inderdaad, maar je mag verdrietig zijn hoor! Hopelijk helpt de radio je bij slaperig worden. Het wil mij nog niet lukken.
Waarom ben jij nog wakker?

Ja sterk zijn in mijn besluit inderdaad. Ppfff... Nou ik ga zo nog een poging tot slapen wagen
Ik ben vandaag niet zo actief geweest en daardoor gewoon niet moe genoeg. Zit werkloos thuis. Nou ja, scheelt dat ik morgen dus niet vroeg op moet ;)

Veel sterkte (letterlijk) gewenst! En hopelijk kan je nog wat uurtjes slaap pakken.
Goede nacht samen! Zoon heeft besloten dat slaap trucs niet helpen dus zitten we beneden op de bank. Hij speelt vrolijk, ik heb goede hoop dat het gaat werken, om drie uur weer naar bed.
Hoi Madderijn...hopelijk speelt hij zich flink moe in dat halfuurtje!
Dank! Hij is veertien maanden en kan opeens weer veel nieuws. Laatste is iets wat lijkt op één, twee, drie.

Lief hoor maar slapen is ook leuk.
Nou succes dan! Ik ga maar weer eens naar bed. Ben nog steeds niet moe, maar ik denk over een uur ook niet. Dus ga dan nog maar een poging doen. Truste voor straks!
Truste!
Grrrr ik slaap nog steeds niet. Iedereen naar bed verder?
Nu echt hoop ik. Net kwam alles vanaf het avondeten eruit bij zoon. Onduidelijke zin. We komen net uit bad
De heren zijn nu beneden, ik ben misselijk. Ga proberen te slapen, feest begon om half één. Ik lag er voor negenen in omdat ik moe was. Gaat goed zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven