iPhone vs samsung galaxy S2

27-02-2012 14:58 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik mag mijn telefoon abbo verlengen. Heb nu een blackberry maar wil geen bb meer. Oa ivm verplicht blackberry abbo en omdat daar zeer weinig apps voor uitkomen.

Nu twijfel ik dus tussen de 2 telefoons in de titel..

Als het puur om kosten gaat ben ik goedkoper uit met de samsung (wil bij vodafone blijven in verband met supergoede dekking)

Voor een Iphone zou ik moeten bijbetalen en 4 maanden 50%korting op het abbo en de samsung niet bijbetalen en 8 maanden 50% korting.

Dat heb ik wel op een rijtje

Maar het gebruiksgemak??? Iphone bezitters zullen wel zeggen dat dat de beste is, en samsung bezitters ook :-)

Maar wat zijn nu de echte verschillen? Wie kan mij de duidelijke plussen en minnen tussen die 2 telefoons uitleggen

Een ding wat mij vervelend lijkt is dat je de iphone regelmatig aan je pc/itunes moet hangen.. Of hoeft dat niet?

Nou kom maar op, overtuig mij voor welke ik moet gaan
Wie wind zaait zal storm oogsten
Heb hier ook even meegeschreven, want ook op zoek geweest naar nieuwe telefoon. Bij mij is uiteindelijk als grote winnaar uit de bus gekomen....

*tromgeroffel*

De nieuwe Sony Xperia S

Vond ik uiteindelijk een nog mooiere en betere keuze dan de SII (te plastic) en de iPhone (véél te duur voor wat ie werkelijk waard is).
iPhone4 of 4s kan ik aanraden.

Ik heb zelf een iPhone4. Een hele goede vriend van mij heeft de Samsung Galaxy S2. In het begin was hij heel tevreden over zijn Samsung Galaxy S2. Daar is hij nu terug van gekomen. Hij baalt nu heel erg van zijn Samsung Galaxy S2.

Wat is nu het geval. Als hij belt met zijn Galaxy S2 dan lijkt het of hij zijn Samsung ondersteboven houdt of zo. Hij is gewoon slecht verstaanbaar op zijn Galaxy S2 en dat hoort hij van meerdere mensen met wie hij belt.

Conclusie: iPhone4 of 4s !
Ik ben eruit! Het wordt de iPhone 4S white 16GB...

Vanavond naar de vodafoneshop.. Hoplijk is ie op voorraad, want nu ik de knoop heb doorgehakt wil ik er mee spelen ook
Ik heb ook een Samsung GalaxyS2 (wit), hiervoor had ik een iPhone 3GS. Ik ben zeer blij met de Samsung. Een aantal van de redenen zijn al genoemd, maar ik herhaal ze nog even:

- Android werkt echt prima; heeft veel apps. Ik vind het een betrouwbaar en stabiel systeem.

- Het scherm is groot en mega scherp

- Goedkoper

- Iedereen lijkt een iPhone te hebben :-)

- Veel betere camera dan de iPhone

- Ik vind iTunes het meest overschatte programma dat er bestaat. Gewoon via de explorer bestanden van je S2 overzetten. Makkelijker kan niet!
Overigens is de S2 verkozen tot beste smartphone boven de Iphone!
En zo type ik mijn eerste post via de viva app op mijn nieuwe iPone 4S :Imao:
Mijn eerste post via de viva iPhone app :-)
Veel plezier ermee!
Veel plezier ermee!

Hier een 3gs gebruiker en ben er nog steeds heel blij mee. Heb hem inmiddels al 1,5 jaar en hij doet het nog perfect. Overigens gaf iemand hier aan dat je scherm kapot kan gaan als je hem laat vallen. Maar dat is met elke telefoon toch zo? Mijn iphone heeft onlangs een duik in onze badkuip genomen. Gevolg : backlight was stuk dus zag niks meer op mijn scherm. Verder deed hij het nog helemaal. Voor 50 euro nieuw scherm erin laten zetten en ik kan weer vooruit prima telefoon dus, zelfs na waterschade!
Up voor Tia

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven