Forummer van de maand

20-02-2012 15:00 3276 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de tijd dat ik hier alleen meelas, weet ik dat er ooit een verkiezing is van "forummer van de maand".

Zou het niet aardig zijn om zoiets te herintroduceren? Het kan ook een variant zijn, zoals een soort sterrensysteem of ranking per poster. Of een team van een of twee of drie forum-aanvoerders. Of een poster van het jaar.

Los van hoe het precies wordt uitgewerkt (via zelfnominering, via nominering door anderen, door het aantal posts, etc.), zie ik de volgende voordelen:

1. Het geeft een incentive voor posters om goede, inhoudelijke bijdragen te plaatsen (in plaats van anderen af te zeiken of off-topic te gaan).

2. Nieuwe posters weten meteen wie een beetje de gerespecteerde/belangrijke posters zijn. Als een meisje bijvoorbeeld met een probleem zit en twee reacties krijgt (een van een viva-autoriteit en iemand met minder gezag), dan weet je beter hoe je die adviezen moet wegen/beoordelen dan wanneer je blijft zitten met een 1-1 gelijkspel.
Natuurlijk, zo komt hij aan de -3.
You know how I know? Because I reeaally think so!
uhm, er is een poll geweest (volgens mij had iemand hier zelfs een ban voor) ....
Score tot nu toe:

Molly: 2

Martin: -5

Oriane:1

MVK: 2

Verstopte mod: 2

missy_acy tegen wil en dank genomineerd: 4

Scamp: 1

Mrsstanleywalker: 1

http://30.media.tumblr.co ... 5o8sGtf01qlsleto1_500.gif

Bij deze genomineerd voor de troostworst: Shalimar

Genomineerd voor de gouden eikel: Martin: 534
quote:mrsstanleywalker schreef op 02 maart 2012 @ 12:00:

Score tot nu toe:

Molly: 2

Martin: -5

Oriane:1

MVK: 2

Verstopte mod: 2

missy_acy tegen wil en dank genomineerd: 4

Scamp: 1

Mrsstanleywalker: 1

http://30.media.tumblr.co ... 5o8sGtf01qlsleto1_500.gif

Bij deze genomineerd voor de troostworst: Shalimar

Genomineerd voor de gouden eikel: Martin: 534 dat plaatje
Martje gaat wel hard
Even on topic ( niet dat ik wil zeggen dat jullie niets zinnigs zeggen hoor) , maar de to wil impliceren dat de forummer van de maand wil zeggen dat je een gerespecteerde en serieuze forummer bent.

Da kannie als je een ban hebt gehad he. Dus streep mij maar van het lijssie
Hij gaat zo hard omdat sommige forummers hun stemmen voor een heel jaar tegelijk inzetten.
Hij heeft er niet bij gezegd door wie je dan een gerespecteerd en serieuze forummer gevonden wordt. Aangezien ik bij de crème de la crème van het forum hoor, is wat ik vind veel belangrijker dan wat het gepeupel ervan vindt.
Missverrektekoekwaus, dan vervallen alle stemmen, denk ik zo. Wie is er nou aaaaaaltijd serieus?
zucht, zo kom ik nooit uit dat lijstje..
Ik alleen als ik serieus genomen word.
Misschien is t handig als TO de regels kont vertellen?
Ghe ghe... Kont ipv komt. Toch weer die remsporen.
quote:missy_acy schreef op 02 maart 2012 @ 12:11:

Misschien is t handig als TO de regels kont vertellen?Mart vindt het niet leuk als je steeds naar zijn kont en zo verwijst acy
zie je, ik ben niet serieus genoeg!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 maart 2012 @ 10:19:

[...]

Een soort Gouden Eikel van de Maand, bedoel je?Je bent terug!!!!
quote:missy_acy schreef op 02 maart 2012 @ 12:02:

Martje gaat wel hardJa daarom zal ik ook mijn antistem op hem uitbrengen. Als het zo doorgaat krijgt hij de AF(anti forummer) award.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:jaschenca_2 schreef op 02 maart 2012 @ 12:13:

[...]

Je bent terug!!!! En jij ook
quote:charlottew88 schreef op 02 maart 2012 @ 12:13:

[...]

Ja daarom zal ik ook mijn antistem op hem uitbrengen. Als het zo doorgaat krijgt hij de AF(anti forummer) award.Zou dat voor hem een incentive zijn om eindelijk zijn boeltje te pakken en dit forum met rust te laten?
Ik ga lunchen, dames. Ik zal het komende half uur niet aanwezig zijn op het forum.
Heeft ie volgens mij al gedaan. Stond in z'n " game" topic. Ik ga ff zoeken.
Hij zei het volgende nl.:

"Ik heb het allemaal verkeer aangepakt... met mijn leven, met de vrouwen, op dit forum..."
quote:missy_acy schreef op 02 maart 2012 @ 12:20:

"Ik heb het allemaal verkeer aangepakt... met mijn leven, met de vrouwen, op dit forum..."

Ah, kijk. Hij staat onder negeer bij mij, dus ik lees alleen wat her en der gequote wordt.

Maar daar staat niet dat hij voorgoed wegblijft. Misschien zit hij wel te broeden op een nieuwe tactiek...
quote:missy_acy schreef op 02 maart 2012 @ 12:20:

"Ik heb het allemaal verkeer aangepakt... met mijn leven, met de vrouwen, op dit forum..."Met zijn leven zelfs
Klonk wel erg depri hè? Maar kan ook betekenen dat hij onder een nieuwe Nick terugkomt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven