Centraal Bug topic

12-12-2011 11:45 1838 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je forumbugs, bugs op de forumApp en bugs op het mobiele forum melden.

Wees alsjeblieft zo duidelijk mogelijk in je melding, dus omschrijf precies het probleem en de eventuele foutmelding. Het is voor de technische afdeling ook prettig om te weten welke browser je gebruikt. Als je dit liever niet op het forum wilt zetten, kun je je bugmelding ook mailen naar forum@viva.nl.

De bugmeldingen uit de vorige topics zijn doorgegeven aan de technische afdeling.

We waarderen jullie meldingen, er wordt aan gewerkt. Als er een update is, zullen we het hier posten.

Met vriendelijke groet,

Moderatorteam Viva.

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik vind het vervelend dat ik geen paginas kan refreshen met de app. Hij houd de reakties niet bij als het forummen snel gaat. Maakt het forummen lastig. Als ik eindelijk de reactie kan lezen zijn er meerdere paginas bijgeschreven
Bij mij hetzelfde, witte velden, als bij rosanna, en kan blijkbaar ook niet quoten zoals iemand anders schreef
Waarom kun je geen plaatjes meer posten:

[img]http://www.tiptoptens.com/wp-content/up ... mbs_up.jpg[/img]

Is toch niks mis mee? ik zie

code:
1
[img]http://www.tiptoptens.com/wp-content/up ... mbs_up.jpg[/img]
ipv een plaatje.
Dirk, die functie is uitgezet, omdat er een of meerdere malloten erg ranzige plaatjes aan het plakken zijn geweest
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 02 maart 2012 @ 13:01:

Dirk, die functie is uitgezet, omdat er een of meerdere malloten erg ranzige plaatjes aan het plakken zijn geweest

Jammer dat "malloten" dit bepalen.

Ik hoop dat het over een poosje weer aangezet wordt. Als het teveel werk oplevert is het wellicht de moeite waard om alleen gebruikers die een week geregisteerd zijn plaatjes te laten posten. Of gewoon wat hulpmoderators opleiden...
quote:dirk1971 schreef op 02 maart 2012 @ 13:08:

[...]

Jammer dat "malloten" dit bepalen.

Ik hoop dat het over een poosje weer aangezet wordt. Als het teveel werk oplevert is het wellicht de moeite waard om alleen gebruikers die een week geregisteerd zijn plaatjes te laten posten. Of gewoon wat hulpmoderators opleiden... wordt aan gewerkt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
De banner van Vodafone is niet uit te zetten. Je bent verplicht het filmpje te kijken en daarna kun je het ook niet wegklikken!
.
De mail functie werkt niet naar behoren. Heb nu al meerdere keren mail gestuurd naar forum@viva.nl die komen consequent niet aan.
Hoe komt het dat de avatars van het eerste bericht van 'n topic niet meer zichtbaar zijn? Dit valt me nu al 'n paar weken op, maar het is helaas geen tijdelijke bug.

Is dit bij jullie bekend en wordt hier wat aan gedaan?
Spugen tijdens de seks, wat vind jij?

Gebruiker die dat topic opent bestaat niet ofzo... heel raar. Verder een waardeloos topic.
M'n negeer knop werkt niet. Ik krijg een schermpje met een 0 ipv de pop-up.
quote:naara schreef op 06 maart 2012 @ 06:04:

De mail functie werkt niet naar behoren. Heb nu al meerdere keren mail gestuurd naar forum@viva.nl die komen consequent niet aan.De mijne ook niet. Snap er niets van.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:naara schreef op 06 maart 2012 @ 06:04:

De mail functie werkt niet naar behoren. Heb nu al meerdere keren mail gestuurd naar forum@viva.nl die komen consequent niet aan.

Wat vreemd, want wij hebben je mai inmiddels wel ontvangen en ook een bevestiging gemaild met een reactie. heb je deze niet ontvangen? Wij gaan het laten uitzoeken!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:ModeratorViva schreef op 08 maart 2012 @ 14:34:

[...]

Wat vreemd, want wij hebben je mai inmiddels wel ontvangen en ook een bevestiging gemaild met een reactie. heb je deze niet ontvangen? Wij gaan het laten uitzoeken!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Ja die heb ik ontvangen. Maar niet nadat ik 3x een poging heb gewaagd naar jullie toe, vandaar mijn bugmelding. Ging dus ook niet over het niet ontrvangen door mij van mail door jullie, maar vice versa.

Handig misschien als jullie niet alleen naar het mailadres kijken maar ook naar de ondertekenign daarvan? WANT een mailadres hoeft niet te corresponderen met het id waaronder ik hier post?

(hoewel dit dan wel het mailadres is waarmee ik hier ben aangemeld, dus het is per definitie niet te verklaren waarom jullie dat niet aan elkaar linken, maar dat geheel terzijde)
laat maar
Als ik aangeef dat ik een topic onder mijn favorieten wil zetten en ik ga daarna naar mijn favorieten dan staat het topic daar niet genoemd. Kunnen jullie even kijken waarom niet?
nog maar 'n keer in de herhaling:quote:elninjoo schreef op 06 maart 2012 @ 09:27:

Hoe komt het dat de avatars van het eerste bericht van 'n topic niet meer zichtbaar zijn? Dit valt me nu al 'n paar weken op, maar het is helaas geen tijdelijke bug.

Is dit bij jullie bekend en wordt hier wat aan gedaan?
Argh! Hoe kan het zijn dat ik om de haverklap via het forum doorgestuurd wordt naar Badoo!!?? Ik wil helemaal geen lid worden van die suffe site, en ik wil er al helemaal niet elke keer dat ik naar een ander topic ga doorgestuurd worden naar die site ipv naar het topic waar ik heen wil.

Wat is er aan de hand?
Ah, ik ben niet gek.. Nellaaa, ik heb dat ook!! Ik dacht even dat het aan mijn iPad lag, maar nee. Ik ben vanmorgen al zo'n tien keer op de site van Badoo terechtgekomen. Ik wilde al niet lid worden, en nu helemaal niet meer!
Pfieuw, "fijn" om te lezen dat jij het ook hebt Lotteke! Dacht heel even dat het aan mijn laptop lag.

Die stomme Badoo site is ook erg hardnekkig. Ik word echt 5/6 keer tegelijk doorgestuurd. Stom.
Ja haha dat dacht ik ook, "fijn" dat nellaa het ook heeft

Nu lijkt het wel weg. Bij jou ook? God wat was dat irritant, steeds als ik bijna een topic kon lezen werd ik doorgestuurd.
Ik heb ook last van de Badoo site. Heel irritant. Lijkt nu wel iets minder te worden.
& gebruiken in een post (mobiel) heeft tot gevolg dat alles na de & wegvalt.. Erg ERG ERRG vervelend. Zou hoge prioriteit moeten hebben --> er gaat data verloren!
Ik krijg ook een sik van die Badoo site. Dacht eerst dat ik een virusje had ofzo, maar meer hebben er dus last van. Wat wordt hier aan gedaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven